MS ei päästä lukemaan Hotmailin sähköpostia.

Anonyymi

Olen käyttänyt Hotmailia PC:ssä, jossa on Windows 7. Nyt nettiin pääsy ei onnistu ja yritin kirjautua sähköpostiin tällä koneella, jossa on Windows 10. Ohjelma ei kuitenkaan päästä perille asti, vaan tarjoaa lähes väkisin Office 365:ttä.
En ole käyttänyt tätä konetta aikoihin. Nyt ohjelma päivitettiin ja sen jälkeen olin muka kirjautunut suoraan H-mailiin. Tässä koneessa se tuntui umpisurkealta jonka käyttömukavuus oli huono, minkä vuoksi yritin kirjautua kuten ennenkin.
Skypeenkin olen kympin mukaan kirjautunut, vaikka en oikeasti ole siellä edes käynyt.

3

348

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"nettiin pääsy ei onnistu, Nyt ohjelma päivitettiin" Jos ei ole nettiä niin ei sinne sähköpostiin pääse. Eikä onnistu mitkään päivityksetkään netin kautta.

• Anonyymi

Koska on mahdollista päästä suomi24.fi postiin???

• Mikäli tarvitset pikaisesti sähköpostiosoitteen jotta voit vastaanottaa viestin, niin tilapäiseen tarkoitukseen on olemassa loistava palvelu osoitteessa

https://temp-mail.org/fi/

Sivulle mentyäsi systeemi avaa sinulle automaattisesti random-osoitteen. Ilmoita sivun yläosan kentässä kerrottu osoite lähettäjälle jolta toivot viestiä. Viesteissä voi olla jopa liitteitä eli esimerkiksi dokumentin/tiedoston siirto maailman laidalta toiselle onnistuu näppärästi. Jää sivulle odottamaan kunnes viesti on saapunut. Lataa mahdolliset liitteet itsellesi ja poistu sivulta jolloin osoite lakkaa olemasta.

HUOM! Tämä ei tietenkään korvaa pysyvän osoitteen tarvetta. Palvelu on luotu vain tilapäiseen tarpeeseen, se on maksuton ja siitä pääsee helposti eroon sulkemalla selaimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe