Eli yksinkertaisesti, kumpi kannattaa ostaa ja miksi?
N-gage vai N-gage QD?
4
688
Vastaukset
- omistaja
ehdottomasti pelkkä n-gage koska siinä voi kuunnella musiikkia (ladata koneelta ym.) qd:ssä ei voi kun kuunnella radiota
- minä
Ei sillä voi kuunnella radiota, koska siinä ei ole sitä. =(
- Jörkeni Jönssiturpapartasuu
minä kirjoitti:
Ei sillä voi kuunnella radiota, koska siinä ei ole sitä. =(
Lataat vaan QD:hen radion ja Mp3-playerin ja That's it!!!! ei sen kummempaa, paitsi että QD:ssa ei ole stereo ääntä, kuin taas N-Gagessapa on. Stereo on paljon siistimpi kuin Mono, mutta jos tällä ei ole väliä mielestäsi, niin sitten ei mitään... ei yhtää mitää nii... ei.. joo.. ei ..joo..ei..joo..eeeeeiiieieieieieieieiieieeioujjoooooooooooooooooooooooooo
- hexan
osta tavallinen gage, koska siinä on mp3 soitin ja radio. muistikortti on vaikeempi laittaa, mutta muuten puhelin on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869