Olimme 21-28.5 Tjareborgin matkalla Melia grand hermitage hotellissa ja ei ole mitään muuta kun hyvää sanottavaa hotellista.Allinglusive oli todella toimiva.Ruoat hyvää ja vaihtelevaa ja monipuolista.Huone oli todella hyvä ja siisti myös yllättävän suuri.Hyvällä paikalla ja hyvän matkan päässä ostoskaduilta.Myös Varnassa hyvät ostos paikat.Suosittelen hotellia.Saa meiltä 5 tähteä.
Todella hyvä hotelli
6
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Olitteko Level huoneessa vai normissa? itse lähdössä kuun lopussa pojan kanssa, samaan hotelliin joten käytännön vinkkejä otetaan vastaan. Millä liikuitte Varna kaupunkiin, paljonko taksimatkat maksoi?
- Anonyymi
Level huoneessa.Tytär ja sen mies normissa.Samanlaiset huoneet mutta meillä levelissä merinäköala.Levelillä pääsi lounge ravintolaan.Hyvät näköalat 8.nnessa kerroksessa.Hyvä palvelu.Auki tosin vain 14.30-15.00.Kysy hotellin taksikuskilta ja sovi hinta etukäteen.Meillä olituttu taksikuski 16 vuoden takaa.Käytä vain hotellin taksikuskeja ovat turvallisia ja mukavia.Hyvä hotelli ja siisti.HYVÄÄ MATKAA.
- Anonyymi
hotelli voi olla hyvä mutta kultahietikko on paikkana tylsä en mene toista kertaa kerran olen käynyt oli pettymys.
- Anonyymi
Itsekin samassa hotellissa on tullut käytyä ja nyt ollaan menossa jälleen, mutta nyt level-paketilla. Level asiakkaillahan on oma uima-allas ja jos joku sattuu tietämään, onko sen lähellä missään allasbaaria tms. kun ainakaan ihan altaan vieressä ei sitä näy?
- Anonyymi
On oma baari, kiertelevät myös altaalla ja tuovat juomia
- Anonyymi
Sain sen käsityksen että sinne tarjoillaan ainakin juomia.Toukokuussa olimme siellä mutta olimme rannanpuoleisella altaalla.Aurinkomatkojen sivuilta ja myös Tjäteborgin sivuilta luulisi selviävän paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7210542- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1623393PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija423152Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,432857Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322380Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201940Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261461