Todella hyvä hotelli

Anonyymi

Olimme 21-28.5 Tjareborgin matkalla Melia grand hermitage hotellissa ja ei ole mitään muuta kun hyvää sanottavaa hotellista.Allinglusive oli todella toimiva.Ruoat hyvää ja vaihtelevaa ja monipuolista.Huone oli todella hyvä ja siisti myös yllättävän suuri.Hyvällä paikalla ja hyvän matkan päässä ostoskaduilta.Myös Varnassa hyvät ostos paikat.Suosittelen hotellia.Saa meiltä 5 tähteä.

6

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olitteko Level huoneessa vai normissa? itse lähdössä kuun lopussa pojan kanssa, samaan hotelliin joten käytännön vinkkejä otetaan vastaan. Millä liikuitte Varna kaupunkiin, paljonko taksimatkat maksoi?

• Anonyymi

Level huoneessa.Tytär ja sen mies normissa.Samanlaiset huoneet mutta meillä levelissä merinäköala.Levelillä pääsi lounge ravintolaan.Hyvät näköalat 8.nnessa kerroksessa.Hyvä palvelu.Auki tosin vain 14.30-15.00.Kysy hotellin taksikuskilta ja sovi hinta etukäteen.Meillä olituttu taksikuski 16 vuoden takaa.Käytä vain hotellin taksikuskeja ovat turvallisia ja mukavia.Hyvä hotelli ja siisti.HYVÄÄ MATKAA.

• Anonyymi

hotelli voi olla hyvä mutta kultahietikko on paikkana tylsä en mene toista kertaa kerran olen käynyt oli pettymys.

• Anonyymi

Itsekin samassa hotellissa on tullut käytyä ja nyt ollaan menossa jälleen, mutta nyt level-paketilla. Level asiakkaillahan on oma uima-allas ja jos joku sattuu tietämään, onko sen lähellä missään allasbaaria tms. kun ainakaan ihan altaan vieressä ei sitä näy?

• Anonyymi

On oma baari, kiertelevät myös altaalla ja tuovat juomia

• Anonyymi

Sain sen käsityksen että sinne tarjoillaan ainakin juomia.Toukokuussa olimme siellä mutta olimme rannanpuoleisella altaalla.Aurinkomatkojen sivuilta ja myös Tjäteborgin sivuilta luulisi selviävän paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3602
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2972
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      76
      2433
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2311
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2287
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2177
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2138
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2020
    Aihe