Todella hyvä hotelli

Anonyymi

Olimme 21-28.5 Tjareborgin matkalla Melia grand hermitage hotellissa ja ei ole mitään muuta kun hyvää sanottavaa hotellista.Allinglusive oli todella toimiva.Ruoat hyvää ja vaihtelevaa ja monipuolista.Huone oli todella hyvä ja siisti myös yllättävän suuri.Hyvällä paikalla ja hyvän matkan päässä ostoskaduilta.Myös Varnassa hyvät ostos paikat.Suosittelen hotellia.Saa meiltä 5 tähteä.

6

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olitteko Level huoneessa vai normissa? itse lähdössä kuun lopussa pojan kanssa, samaan hotelliin joten käytännön vinkkejä otetaan vastaan. Millä liikuitte Varna kaupunkiin, paljonko taksimatkat maksoi?

• Anonyymi

Level huoneessa.Tytär ja sen mies normissa.Samanlaiset huoneet mutta meillä levelissä merinäköala.Levelillä pääsi lounge ravintolaan.Hyvät näköalat 8.nnessa kerroksessa.Hyvä palvelu.Auki tosin vain 14.30-15.00.Kysy hotellin taksikuskilta ja sovi hinta etukäteen.Meillä olituttu taksikuski 16 vuoden takaa.Käytä vain hotellin taksikuskeja ovat turvallisia ja mukavia.Hyvä hotelli ja siisti.HYVÄÄ MATKAA.

• Anonyymi

hotelli voi olla hyvä mutta kultahietikko on paikkana tylsä en mene toista kertaa kerran olen käynyt oli pettymys.

• Anonyymi

Itsekin samassa hotellissa on tullut käytyä ja nyt ollaan menossa jälleen, mutta nyt level-paketilla. Level asiakkaillahan on oma uima-allas ja jos joku sattuu tietämään, onko sen lähellä missään allasbaaria tms. kun ainakaan ihan altaan vieressä ei sitä näy?

• Anonyymi

On oma baari, kiertelevät myös altaalla ja tuovat juomia

• Anonyymi

Sain sen käsityksen että sinne tarjoillaan ainakin juomia.Toukokuussa olimme siellä mutta olimme rannanpuoleisella altaalla.Aurinkomatkojen sivuilta ja myös Tjäteborgin sivuilta luulisi selviävän paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      79
      1435
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      51
      912
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe