Seuraavat neljä sosialismin vuotta tulevat olemaan työmiehen/ naisen kuritusta. Sosialismi on siitä ikävä että se kurittaa eniten juuri sitä jota sen pitäisi puolustaa.
Esimerkkinä vaikka edesmennyt E- osuusliike joka olin vasemmiston reviiriä ja muka duunarin ostopaikka mutta siellä oli valtakunnan kovimmat hinnat!
Nyt kepunkin lumoihinsa saanut sosialismi taas alkaa kurittaa duunaria. Sääli.
Sosialismin neljä vuotta
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on asiaa. Venäjällä ei ole enää sosialismia vaan diktatuuri.
- Anonyymi
Antti näyttää mistä kana pissii kyllä siinä Jeesus Sipiläkin saa hävetä miten surkeasti hoiti tehtävänsä...
- Anonyymi
Minä köyhänä eläkeläisenä en malta odottaa kun tipahtaa 50.egee pätäkkää lisää eläkkeeseen. Kyllä se on yhtä juhlaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä köyhänä eläkeläisenä en malta odottaa kun tipahtaa 50.egee pätäkkää lisää eläkkeeseen. Kyllä se on yhtä juhlaa..
No saathan sillä jo päivän sapuskat kun käyt klo 21 jälkeen ostamassa ale-laputettuja ruokia...1,60€/pvä
- Anonyymi
Ååhh.. Sillä rahalla ostetaan kaljoo ja kossuu
Anonyymi kirjoitti:
Ååhh.. Sillä rahalla ostetaan kaljoo ja kossuu
Juokaa kiljua se on halpaa nyt.
- Anonyymi
Mitkä neljä vuotta ? Rinteen hallitus kaatuu ennen vappua.
- Anonyymi
Hyvä, että tuo työttömien päähänpotkiminen ainakin vähenee, kun aktiimallille annetaan monoa.
- Anonyymi
Kenelle tämä aktimalli on suunnattu??
Näille jotka harrastaa vaakajumppaa.. - Anonyymi
Minä ainakin ymmärsin tuon niin että työttömän kyykytys jatkuu?
Tämä selviää hallitusohjelman muutetusta kirjauksesta, jossa todetaan, että ”puretaan aktiivimallin leikkurit ja velvoitteet, kun *työllisyysvaikutuksiltaan vastaavista toimenpiteistä on päätetty”*.
Mitähän nämä *vastaavat* toimenpiteet mahtavatkaan sisältää?
- Anonyymi
Viimeinkin loppui tavan kansan aliarviointi ja epäinhimillinen kyykyttäminen sekä se vastuuton ja öykkärimäinen hallituspolitiikka! Hienoa Antti Rinne hallitusneuvotteluiden upeasta vedosta ja viisikon yhteistyöstä!!
- Anonyymi
Sosialismi mädättää yhteiskunnan kehityksen. Emme me yrittäjät sen vuoksi raada että jotakin ansaitsematonta pitää elättää.
- Anonyymi
No mikäs siinä sitten,ei kait siinä muu auta kun aina noin vituttaa,,pitää luoda semmonen systeemi että työttömiä ei ole koska sinun on yrittäjänä ihan pakko palkata niitä muutama sata niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs siinä sitten,ei kait siinä muu auta kun aina noin vituttaa,,pitää luoda semmonen systeemi että työttömiä ei ole koska sinun on yrittäjänä ihan pakko palkata niitä muutama sata niitä.
Vituttaa tai ei mutta sosialismi on p......stä. Tämä rinneonnettomuus on tosin ole mitään uutta sillä onhan täällä elätetty siivellä eläjiä annestäänkin. Yrittäjien selkänahasta on revitty ne markat ja eurot, jotka on käytetty tuottamattoman kansanosan helppoon elämään. Nykyisin ei vaan oman maan kansalaiset enää riitä vaan ulkomailta suorastaan houkutellaan lisää elätettäviä täysihoitoon. Nykyinen houkuttelu ei sekään ole uutta sillä jo 1990-luvulla ulkomaalaisvaltuutettu kävi henkilökohtaisesti Moskovassa hakemassa somaleita Suomeen, joten Sipilän järjetön asunnon tarjoaminen kuuluu samaan sarjaan. Sosialismi kaikissa muodoissaan on aina ja kaikkialla ollut köyhän kansalaisen kurjistamista (rikkaat pärjäävät aina) ja ellei tämä ole vielä lukijalle mennyt jakeluun, niin käypä kysymässä vaikka Viron, Puolan, Unkarin tai Venäjän kansalaisilta miltä se tuntui. Päinvastoin kuin me suomalaiset minkään valtion kansalaiset eivät ole palanneet sosialismiin jos ovat siitä kerran eroon päässeet. Suomalaiset eivät vähällä opi ja nyt Myöhempien Aikojen Hertta Kuusinen nousee opetusministeriksi. Tämä nyt muodostettava sosialismiin pyrkivien hallitus on mahdollista Sipilän ja Keskustan avulla, joten jälleen vahvistetaan sanonta "Kepu pettää aina".
- Anonyymi
Pienen eläkkeen saajat onnellisia kun heille hallitus antaa 50 euroa lisää kuukaudessa..mutta älkäähän hurratko liian aikaisin, hallitus tulee kyllä ottamaan sen viiskyt egee tuplasti pois verotuksella, se on varma! Fasistit eivät armoa köyhälle anna, tulee vielä aika jolloin Suomalainen nousee kapinaan mutta suomipojalla piiitkä pinna mutta kun se katkeaa niin auta armias!
Vielähän kansanedustajat ja ministerit tulevat palkkioitaan korottamaan! - Anonyymi
Sipilä se oli taas joka vei neuvotteluja, sai lähes kaiken haluamansa Rinnettä kiristämällä. Rinne tuli kuin pässi narussa perässä koska oma eväs oli vaakalaudalla.
Sipilän ei olisi tarvinnut sanoa kuin että kiitos ei, niin Rinne olisi ollut pelkkä kansanedustaja.- Anonyymi
Rinne on pääministeri mutta Sipilä kepuineen olisi saattanut joutua oppositioon ja sehän ei ainoan oikean uskonnon, elikkä lestojen jeesukselle käy mitenkään.
- Anonyymi
Aktiivimallia ei pureta ennenkuin uusi samanlainen malli kehitetään. (lähde: hallitusohjelma, IS)
- Anonyymi
Seuraavat neljä vuotta Sipilä ja kepu hallitsevat demareita. sana vain että lähdemmekö ja demari laskee housuihinsa.
Verot kansan verta juo ja lahtarit ruoskaansa selkäämme soittaa. Ceterum censeo: SDP soramontulle & pumpum.
- Anonyymi
Se on varma että jos nykyinen aktiivimalli romutetaan niin tiukempi tulee tilalle, kun tuolle linjalle on lähdetty niin hallitus ei peräänny. Itse olen uuden ja tiukemman aktiivimalln kannattaja.
- Anonyymi
Rinteen alku lupaa sitä mitä saattoi odottaakin. Oulusta 600 duunaria, Postilta 200. Ay- liikkeelle ei sovi korkea työllisyysaste.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275