Kävimme miehen kanssa Citymarketissa. Tarkoitus oli vaihtaa miehen kallis puhelinliittymä Teliaan, ja se tehtiinkin. Kaupankäynnin yhdessä Telian nuori kaveri kyseli minulta, minkälaisia liittymiä minulla on . Kerroin, että kodin tietotekniikka toimii hiljattain uusitulla DNA:n määräaikaisliittymällä, ja että puhelimessakin on DNA. Kaveri ehdotti, että pääsisimme edulliseen yhteishintaan, jos minunkin liittynmät vaihdettaisiin. Kysyin, että miten onnistuu, kun mulla on se 24:n kk:n sopimus. Siinä vaiheessa en muistanut, että olin ostanut myös DNA:lta uuden reitittimen, jota maksan erissä. Innokas myyjä vakuutti, että ei ole ongelma, ja sai minut puhutuksi ympäri. Saimme mukaan sim-kortit, joilla Telia-liittymät aukeavat n. viikon kuluttua. Kotona sitten tarkistin DNA-sopimukset ja niissähän sanotaan selvästi, että jos liittymän vaihtaa, joutuu maksamaan jäljellä olevat maksut. TÄMÄN ASIAN Telian myyjä "unohti" kertoa. Voin tietysti vielä perua kaupat, mutta kysynpähän vain, onko tämä reilua kaupankäyntiä? Eikö Telia-myyjän olisi pitänyt kertoa, että voit tulla meidän asiakkaaksi, mutta samalla jäät maksamaan entiset puhelin ja laajakaistamaksut? Onko muiden kohdalle osunut tällaista?
Telian liittymä myytiin, vaikka asiakkaalla määräaikaissopimus DNA:n kanssa
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi täältä kysyt? Laita viestiä Telian asiakaspalveluun niin asia kyllä selviää. S24 palsta ei ole tällaiselle oikea paikka..
- Anonyymi
Yksityiset firmat eivät voi nähdä toistensa asiakasrekisteriä. Olisi ajatuksenakin melko kauheaa, jos niin voisi olla. Siitä ei olisi pitkä matka täydelliseen oikeistolaiseen anarkiaan.
Määräaikaiset sopimukset ovat määräaikaisia. Joudut totta kai niistä vastaamaan. Aloituksessasi ei ole mitään päätä tai häntää. Itsehän olet valehdellut kaupantekohetkellä.- Anonyymi
Myyjät myy eivät näje kokonaisuutta, jos olisi ollut täyspäinen mutta....
- Anonyymi
No eihän se Telialle mikään ongelma ole vaikka asiakkaalla olisikin myös muita liittymiä, vaikka ei se tietenkään entisiä sopimuksia kumoa jos hankkii uusia liittymiä.
- Anonyymi
Kaikkea ei voi ulkoistaa, varsinkin jos vastapuolena on provisiopalkalla toimiva myyjä
- Anonyymi
Myyjä myy vaikka hiekkaa Saharaan. Ostajan vastuulla on ostaa vain sitä mitä tarvitsee ja tahtoo.
Mistä ne Telialla tietäisivät, montaako liittymää sinä haluat maksaa samaan aikaan? - AnonyymiUUSI
Pankki nauhat myös osa alue ei saisi koskaan puhua päälle mitään mikä ei ole totta.
Oli sitten vuokraus tms laskutus asia.
Esimerkiksi Telian laskutus on sitä totuutta ei puhuta perintä ongelmat turhaan tulee työn alle.
Kokomusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892