seksi unia..

karoliina

Joskus aamulla kun herään olen muustakin kuin hiestä märkä,unissa on monesti kimppakivaa tai muuta irstailua,olen sinkku mutta kolme jannua joita deittailen hoitaa "tarpeeni" joten ei unet ainakaan puutteesta johdu...

Muilla samanllaisia unissaan sextailuja ????

t.karo

6

1174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minämies

Voisit tulla mun luo nukkumaan niin katsotaan mikä on homman nimi. Voidaan varautua hyvin yhdessä noihin uniisi. Mikään ei ole paljon seksikkäämpää kuin märkä nainen vieressä...

• Nanna

Mä näen kans noita seksiunia tasasin väliajoin, joskus tosi useinki... Ja oon monesti nähny ex-miehestä unta, sit on aamulla aika outo olo, ja se on niissä unissa paljon parempi ku ikinä oli meidän seurustelessa :D
      Tietty mä näen nykyisestäkin miehestä unia, ja oon kans miettiny mistä ne johtuu?

• pervo

Näen säännöllisesti tosi irstaita unia eräästä julkisuuden henkilöstä ja aamulla lähes hävettää. Toisaalta nuo unet ovat ihan kivojakin mutta kaipa ne kertovat jonkinsortin puutostilasta... ;-P

• mika

onhan nuita nähty varsinkin kun on puutteessa

• Anonyymi

Katselen paljon kaikkea mystisiä kuvia, nyt olen ruvennut näkemään sekstisiä unia, viimmeisin uni siinä iso karvainen susimies jälesti jossakin metsässä sai välillä kiinni nuoli pitkällä kielellä tuntui niin hyvältä että odotin vähän aikaa kun kieli kävi syvällä välillä kieli liikkui nopeaan kuin olisi nainut.
      Taas juoksin metsässä otus sai kiinni makasin sammaleisen puun päällä, katsoin taakse ranteen paksuinen kalu ja pitkä oli ojossa päästä valui hitaasti paksua spermaa terävät kädet otti pakaroista kiinni kun työntyi sisään huusin kivusta sitten tuli olo halusin sitä kyhmyinen kalu tuntui valtavan hyvältä tulin täyteen koko ajan spermaa tunsin että pillun huulet oli paksut ja turvoksissa kiljuin orgamissa, heräsin pillu oli turvoksissa koskettelin vähän ja sain orgasmin suljin silmät ja jatkoin näin mielikuvituksessa sen ison kalun jatkoin hyväilyä sain kasi orgasmia peräkkäin. Koko päivän olin sen pauloissa. Olin kuin olisin oikeasti saanut isoa ihana uni.

• Anonyymi

Firman juhlissa oli kivaa tanssitin yhtä työkaveria joka on kiva aina olin 25 sinkku ja tätmä nainen oli lähes viisikymmentä tanssittin useita kappaleita muut ei paljon tanssinut onneksi oli paljon muuta porukkaa pikku hiljaa eri kerralla tansittiin lähekkäin kuiskasi kerran on huikeaa kun laitoin jalkaa jalkojen väliin huoneessakin loppu illasta istui sylissä antoi vähän hyväillä mutta ei uskaltanut enempää.

Siitä meni monta viikkoa kun näin unta. Marjatta tuli ovesta ja halasi kuiskas muistatko silloin katsoin Marjattaa päällä oli kauluspaita ja tiukat mustat housut näin unessa kuinka pitkät nännit oli Marjatta vähän punasteli kun kosketin rintoja nauroi olin silloin ihan siinä ja siinä pian oltiin alasti sylikkäin imin pitkiä nännejä Marjatta huokaili miksi en silloin kun yritin koskea haaroihin esteli koko ajan mielessäni mietin miksi ei en muista tarkkaan mitä sitten tapahtui ja puhuttiin mutta kohta oltiin alasti kalu oli syvällä kun Marjatta sanoi taas miksi en silloin nyt sain panna vapaasti muistan kuinka pillu puristi juuresta päähän päin mietin miten sen tekee Marjatan haarat oli ihna märät muistan että oli liukasta pitää sylissä Marjatta tuli useasti ja aina tuli liukasta lisää muistan kun huusi n kun laukesin tykitin pitkään spermaa Marjatan huutaessa hurjin tunne ikinä. Heräsin ja housut oli täynnä spermaa menin vessaan ja virutin housut ja pesin alapään, meni pitkään ennenkuin sain unesta kiinni.
      Työpaikalla istuttiin kahvilla kun oltiin kahdestaan sanoin näin sinusta unta katsoi ja nauroi no mitä kerroin mitä näin Marjatta katsoi ja hmyili olinko noin hurja kun nousi näin että nännit oli kovina kun lähdin töistä Marjatta kuiskas ihana se sun uni sanoin harmi että oli unta.

Kun seuraava (tyky) tuli eteen Marjatta kysyi tulenko? sanoin tulen, kuiskas minäkin pääsen tyky meni hyvin illalla ei olutkaan mitää yhteistä makoilin huoneessa puhelin soi outo numero vastasin kumminkin Marjatta soitti mikä numero sanoi huoneen numeron. Marjatta tuli sisään otin takin Marjatta kiitti ja kääntyi, hymyili päällä oli kauluspaita mutta hame ei housuja näin silmistä odottaa vastausta, suutelin ensin epäröi sitten vastasi.
      Kuiskasin muistit halasi muistin ja aukoi paitaa sanoi en tiedä miksi mutta on vaivannut katsoin rintoja ja suukotin niitä Marjatta kuiskas anna mulle rajusti, kun rakasteltiin Marjatta oli niin märkä kuin unissa kuiskas hävettää että kostun näin katsoin Marjattaa ei haittaa nousin ja suutelin pillua Marjatta parahti älä olen niin märkä imin ja nuolin marjatta kiemurteli älä enää älä jatkoin samaan malliin Marjatta tuli naama kastui kun ruiski koko ajan kun nousin pyysi anteeksi menin vessaan pesin naaman ja menin viereen kuiskasin tuota olen haaveillut ja tätä kääni voimalla ja panin takaa Marjatan pullu hyppi holtittomasti panin voimalla kuiskasin levitä jalat leveni Marjatta kiljahteli voi ihanaa kun painoin syvälle miten pääsin kiljahti joka kerta laukesin hoki koko ajan älä ota älä ota kun nousin mentiin yhdessä suihkuun sängyssä oli kosteaa Marjatta sanoi vieressä olen aina yrittänyt estää että en liika tule olet ihana vuosiin ensi kerran sain olla näin noustiin Marjatta sanoi pitää lähteä joku vielä huomaa menin taakse yönnin seinää vasten Marjatta kiljahti on kylmä työnnin jäykän kalun sisään sammutin viereisetä katkasijasta valot kuiskasin nyt joudut ryhmä seksiin sinua panee kuka vain pidin käsiä seinää vasten Marjatta kostui kunnolla sanoin olet poiken panopuuna naivat näin ja junntasin kovaa pohjaan kun pyöritin nännejä kuiskin annatko panna Marjatta kuiskas hiljaa annan kysyin uudestaan en kuule Marjatta huudahti annan kaikki saa panna painoin terävät nännit seinään Marjatta tuli pissa lensi seinään ja vaina oli kovaa laskin sisään kun Marjatta kääntyi halasi ja kuiskas oleko hyvä koti äiti suutelin olet paras siivottiin lattia ja pyyhe virutukseen Marjatta kuiskas tulen mielellään näihin pippaloihin kuiskasin tule aamulla.
      Nukui sikeästi heräsin puhelin soi katsoin numeroa sanoin tule vain ja suljin. Marjatta tuli halasi ja kuiskas olen nukkunut ehkä tunnin kokeile kokeilin hameen alla ei housuja kuiskas koske sievästi olen kuin tulessa haluan tule ja veti sänkyyn ei riisuttu meni heti sisään Marjatta kuiskas sievästi mutta pirkään tunsin monta sievää orgasmia Marjatta kuiskas pitää varoa tunnetko sanoin tunnen Marjatta kuiskas vedä nahka knnolla taakse pidin kädellä ja painoin Marjatta kiljui nyt iso pää työntyy ja sai orgasmin laskin kaikki mitä miehestä tulee käytiin pesulla Marjatta sanoi se yhteinen aamiainen on kahdeksalta ja antoi suukon.
      aamupalalla kukaan ei huomannut meistä mitään, kotimatkalla sain edestä viestin tulen joskus kylään käkykö vastasi aina tuli sydämmen kuva.
      Ehkä kuudauden välein tavatiin ja kyllä oli kosteat tapaamiset Marjatta sai laskea lattialle miten halusi. Kertoi aina kun miestulee sisälle pitää ajatella muuta muuten tulet meleen ja lasken heti mies ei tykkää onkuulema joku vika jos laskee samalla.
      Suikussa saa rajun märän orgasmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe