Oliko se nyt teidän lääkäri, joka totesi lääkäripulasta, ettei tuhannen uutta lääkäriä poista lääkäripulaa, vaan pitäisi olla jokin side paikkakunnalle, että saataisiin jäämään alueelle....Ja minä sanon, että paskaa puhuu.
Jos koulutetaan 1000 uutta lääkäriä, niin eivät he jää Helsinkiin lorvimaa työttömänä, eikä kunnan talkkarin hommat kiinnosta, joten kyllä hekin lähtevät sinne, missä töitä löytyy.
Perho, netistä luettua.
Anonyymi
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin huhua että keski-pohjanmaalle palkataan 10 000 lääkäri.
- Anonyymi
Totta puhut! Edellinen suuruudenhullu postaaja sanoi, että "minä sanon" ikään kuin hänen puheensa muuttaisivat tosisiasioita!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317726
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455230- 594812
- 763477
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321971- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371639
- 1601470