Miksi naisten on vielä viiskymppisenä saatava mies itselleen. Tässä iässähän ei enää pesää rakennetta tuleville lapsille. Te naiset jouksette ns. hyvien saaliiden perässä tukka putkella. Voisitteko ajatella sitä, että kerrankin eläisitte omaa elämää ja nauttia vapaudesta ja antaa toisillekin vapaus, etkä aina käyttää miehiä hyväksi. Heilläkin on oikeus aitoon välittämiseen ja rakkauteen
-ihaninta aikaa elävä 45 v. naaras
Hullut naiset
51
4409
Vastaukset
- Silja
Mieshän 5-kymppiselle naiselle statussymbooli. Voisin itsekin harkita miehen ottamista, kunhan löytäisin helppohoitoisen sellaisen.
- nanaa**
Juuri sitä tarkoitin, että miehiä käytetään kautta linjan hyväksi, otetaan muka statussymboliksi. Mielestäni 50-kymmppisellä naisella pitäisi itsellään olla asema ja tasa-arvo miehen kanssa.
Valitettavasti daamit, en ymmärrä teitä. Itse olen 49, hyvin säilyntyt kaunis nainen, projektipäällikö ja ihanassa tasavertaisessa kiihoittavass seksisuhteessa elävä itsenäinen nainen. - på & på
nanaa** kirjoitti:
Juuri sitä tarkoitin, että miehiä käytetään kautta linjan hyväksi, otetaan muka statussymboliksi. Mielestäni 50-kymmppisellä naisella pitäisi itsellään olla asema ja tasa-arvo miehen kanssa.
Valitettavasti daamit, en ymmärrä teitä. Itse olen 49, hyvin säilyntyt kaunis nainen, projektipäällikö ja ihanassa tasavertaisessa kiihoittavass seksisuhteessa elävä itsenäinen nainen.Hyi hyi nanaa** ***!
Kukas se käyttääkään miehiä hyväkseen? EI saa valehdella miehille ikäänsä. 45...49...50... - Siljaline
Ihan oikeassa olet! Minäkin voisin HARKITA sellaista HELPPOHOITOISTA miestä itselleni.
Olisi ihanaa teetätyttää sillä kaikki kotityöt, ja ottaa palkkarahat itselleen shoppailua varten. Sitten vielä voisi pakottaa sen sexiin joka vuorokausi, noin 5-6 kertaa. IHANA ajatus!! - Tytteliini
nanaa** kirjoitti:
Valitettavasti daamit, en ymmärrä teitä. Itse olen 49, hyvin säilyntyt kaunis nainen, projektipäällikö ja ihanassa tasavertaisessa kiihoittavass seksisuhteessa elävä itsenäinen nainen.Eikö sinun pitänyt omistautua lapsillesi?
- Mies 50+
Yritin jo kerran kaupata itseäni keksintöni kanssa mutse meni bittitaivaalle,ehdotin meinaan,että mä voisin tulla sun helmoihis ja ruuvaisin vielä pyörät sohvaan,jotta sun olisi helpompi siirrellä sitä ja meiksiä ku siivoilet pikku minihamosessa heh hee
- Mies 50+
Siljaline kirjoitti:
Ihan oikeassa olet! Minäkin voisin HARKITA sellaista HELPPOHOITOISTA miestä itselleni.
Olisi ihanaa teetätyttää sillä kaikki kotityöt, ja ottaa palkkarahat itselleen shoppailua varten. Sitten vielä voisi pakottaa sen sexiin joka vuorokausi, noin 5-6 kertaa. IHANA ajatus!!Missä olet ollut kaikki nämä vuodet????
- Siljaline
Mies 50+ kirjoitti:
Missä olet ollut kaikki nämä vuodet????
...nyt sinä et taas muista yhtään mitään. Täällähän minä olen, kylppärissä. Juuri kävit ovelle kolkuttelemassa minua takaisin sänkyyn!
Voi sinua ukko-kultani. Tulen ihan just. Oota nyt pieni hetki..... - Siljaline
Siljaline kirjoitti:
...nyt sinä et taas muista yhtään mitään. Täällähän minä olen, kylppärissä. Juuri kävit ovelle kolkuttelemassa minua takaisin sänkyyn!
Voi sinua ukko-kultani. Tulen ihan just. Oota nyt pieni hetki........muistathan jättää sitten rahasi, kun lähdet töihin, sinne hopeakettuturkkini taskuun? Minulla on edessä taas kovin rankka päivä tuolla Stockmanilla kierrellessäni!
Kultaseni, kyllä minä kestän vuoksesi mitä vaan, kunhan kiiruhdat kotiin pian töistä ja laitat minulle jonkun yllätys-ihanan aterian, rankan päiväni päätteeksi.
ps.vielä...käväisethän taas kahvitauoilla ja ruokatunnilla luonani? Tulen taxilla käymään välillä kotona. t. rakkaasi - Vinttikoski
Kokeiles minua, minä olen helppohoitoinen:
ei ole tukan kampausta, minä en piereskele,
en nauresleke,olen pieni ruokainen, teen ainakin kesäisin
vain vähän pyykkiä. Olen käsistäni kätevä, pääni on
pätevä, Osaan korjata autoa,taloa, koneitä, leikata
nurmikon. Haluan aina olla rauhassa yksin, paitsi
kaikki toiveesi täytän oli vuorokauden aika mikä hyvänsä. - Silja
Vinttikoski kirjoitti:
Kokeiles minua, minä olen helppohoitoinen:
ei ole tukan kampausta, minä en piereskele,
en nauresleke,olen pieni ruokainen, teen ainakin kesäisin
vain vähän pyykkiä. Olen käsistäni kätevä, pääni on
pätevä, Osaan korjata autoa,taloa, koneitä, leikata
nurmikon. Haluan aina olla rauhassa yksin, paitsi
kaikki toiveesi täytän oli vuorokauden aika mikä hyvänsä.Lupaat vain.
Siljaline kirjoitti:
...muistathan jättää sitten rahasi, kun lähdet töihin, sinne hopeakettuturkkini taskuun? Minulla on edessä taas kovin rankka päivä tuolla Stockmanilla kierrellessäni!
Kultaseni, kyllä minä kestän vuoksesi mitä vaan, kunhan kiiruhdat kotiin pian töistä ja laitat minulle jonkun yllätys-ihanan aterian, rankan päiväni päätteeksi.
ps.vielä...käväisethän taas kahvitauoilla ja ruokatunnilla luonani? Tulen taxilla käymään välillä kotona. t. rakkaasiEtkös muista ,että en osaa muuta värkätä kuin lidlin lihapullia,toisekseen kämppä on mennyttä missä oli se kylppäri,duunista ei oo tietoakaan,mut ihan muuten on kliffaa muru-eiköö??
- Siljaline
RamiKS kirjoitti:
Etkös muista ,että en osaa muuta värkätä kuin lidlin lihapullia,toisekseen kämppä on mennyttä missä oli se kylppäri,duunista ei oo tietoakaan,mut ihan muuten on kliffaa muru-eiköö??
Huomenta armain!
Heräsin juuri. Missäs olet ollut, kun et vieressäni? Ei tunnu lihapullien tuoksu...nuuhkii..
Mutta, missäs ihmeessä minä olen? Eikös meillä ole enää kämppää, ei autoa, ei turkkia eikä kylppäriä?!!
Nyt ei tule mistään mitään. Se kylppäri oli kaiken A ja O!!!!!
Kai meillä sitten on kliffaa?..En muista. Siljaline kirjoitti:
Huomenta armain!
Heräsin juuri. Missäs olet ollut, kun et vieressäni? Ei tunnu lihapullien tuoksu...nuuhkii..
Mutta, missäs ihmeessä minä olen? Eikös meillä ole enää kämppää, ei autoa, ei turkkia eikä kylppäriä?!!
Kai meillä sitten on kliffaa?..En muista.Mä oon nyt käymässä täällä sun kotikartsalla,Tatjanalta terkkuja,mä tuun heti ku konsulu saa paprut valmiiks,hukkasin tossa posan ja passin,perhana sain hyvät rahat siitä sun turkistas,mut ne tuli kyllä luonnossa.
- hah haa
Siljaline kirjoitti:
Huomenta armain!
Kai meillä sitten on kliffaa?..En muista.Sori myin tietsikan,mut mee kirjastoon niinkuin siin lapussa lukee jonka jätin pöydälle.Ps pelasin muuten sököllä sun urheiluautosi.
- huhuullu
*Ö* *Ö*=*ÖÖ*
Haloo.....
Millainen on hyvä saalis naiselle? Miksi sinä puhut miehistä saaliina?
Eikös ne ole miehet jotka juoksevat niin lujaa naisten perässä, että hiukset lähtevät??!! Eihän miehet kestä asua ja elää ollenkaan yksinään. Heti kun yhdestä eroon pääsevät, etsivät jo toista naista!
Kuinka sitä eletään muiden elämää? Emmekö eläkkään omaa elämää...APUA!!!
Kun nautin vapaudesta ja annan miehillekkin vapauden, niin miten sitä voi silloin käyttää miestä hyväkseen? Annan siis niiden olla vapaana ja rauhassa...MUTTA...käytän silti hyväksi?? Miten sellainen temppu tehdään?
Jos taas seurustelen jonkun miehen kanssa, niin tottakai välitän hänestä silloin aidosti. JA tietenkin rakastan häntä!!!! En siis RAHASTA, vaan RAKASTAN. Piste.
Toivon sinulle Nanaa****kaikkea Nannaa,elämäsi yksinäisyyteen. - huhuullu-HUHUU!
? ? ? ? ? ?
TÄH? Sinä elätkin suhteessa!!!!!! Ja silti ihmettelet, miksi sinun ja muiden ikäistesi naisten on saatava mies itselleen!!?? @%@
Sinähän kehoitat meitä naisia elämään ja nauttimaan vapaudesta....AAAARRGGHHHH........
DingeliDong, sanoo päässäni. En ymmärrä mitään tuosta kirjoituksestasi. MITÄ SINÄ HALUAT?? Olla vapaana miehistä JA elää miehen kanssa??? AUUUUUHH!!!!!!!YYHHMMMM YHHHMMMM..... - Sokea
Miehethän ne juoksevat naisten perässä. On eronnutta, karannutta ja leskeä.Onko naisen tehtävä vain pitää pesää lapsille. Voi, että naurattaa. Tässä iässä vapaana naisena on ihanaa, kun lapset poissa siitä pesäsästä ja miehet juoksee perässä. Aamulla sain kultaketjun kaulaani.Täytyyhän sitä vastaanottaa, kun lahja annetaan. Viimeviikolla timantti korvakorut, et silleen.Turkki päällä olen kulkenut koko talven. Arvaa ostinko itse.
- munno 52v
Onkohan unohtunut kokonaan miten ihana voi olla aviopuoliso,Envois kuvitella että olisin itse voinut hankkia ja nauttia.Omakotitalosta kesämökista moottoripyöräilystä ah asuntoautosta kukkana vielä seksi,miksi urputatte jos oma valintanne on osunut saamattomaan mieheen. Meinas unohtua 3 ihanaa aikuista lasta 2 lastenlasta
- sokea
munno 52v kirjoitti:
Onkohan unohtunut kokonaan miten ihana voi olla aviopuoliso,Envois kuvitella että olisin itse voinut hankkia ja nauttia.Omakotitalosta kesämökista moottoripyöräilystä ah asuntoautosta kukkana vielä seksi,miksi urputatte jos oma valintanne on osunut saamattomaan mieheen. Meinas unohtua 3 ihanaa aikuista lasta 2 lastenlasta
tuo avioliiton "autuus". Kestihän sitä yli 20 vuotta. Piika olin ja kiitosta en saannut. Tähän ikään mennessä jokainen on hankkinut aika lailla omaisuutta, kuten mekin. Molemmilla yli 100 neliötä, autot, vene, kesämökki, yhteiset ulkomaanmatkat jne.Mutta en ole enää kotiorja vaan ihailtu leidi, jota hemmotellaan.Lapsenlapsia yhteensä neljä ja toivottavasti lisää tulossa.
- Arska
Pikkuturkilla ison tienasit.
- munno 52v.
sokea kirjoitti:
tuo avioliiton "autuus". Kestihän sitä yli 20 vuotta. Piika olin ja kiitosta en saannut. Tähän ikään mennessä jokainen on hankkinut aika lailla omaisuutta, kuten mekin. Molemmilla yli 100 neliötä, autot, vene, kesämökki, yhteiset ulkomaanmatkat jne.Mutta en ole enää kotiorja vaan ihailtu leidi, jota hemmotellaan.Lapsenlapsia yhteensä neljä ja toivottavasti lisää tulossa.
Mutta hyvästä miehestä sulla ei ole tietoakaan puhumatta kokemusta
- Sokea kanakin jyvän löytää
munno 52v. kirjoitti:
Mutta hyvästä miehestä sulla ei ole tietoakaan puhumatta kokemusta
sinä sen tiedät? Perustele.
- munno 52v
Sokea kanakin jyvän löytää kirjoitti:
sinä sen tiedät? Perustele.
Ei sinulta ole ainakaan kaunista lausetta miehistä tullut, minulla 29v avioliittoa tunnen itseni keisarinnaksi miehelleni.
- Sokea kanakin jyvän löytää
munno 52v kirjoitti:
Ei sinulta ole ainakaan kaunista lausetta miehistä tullut, minulla 29v avioliittoa tunnen itseni keisarinnaksi miehelleni.
kruunu päässä kuljet. No se oli vitsi. Sinulla on mennyt hyvin, mutta en ymmärrä miksi naimisissa olevat viisikymppiset ikäänkuin kadehtivat vapaata eronnutta naista. Vaiko onko pelko, että oma avioliitto on varaassa sellaisen takia. Itse on periaate, etten voisi kuvitellakaan koskevani toisen omaan.Sen verran olen aina naisten puolta.
- Nanni
leuhki, minä saan ruusuja joka välissä,
en ehdi edes edellisiä poistamaan kun uudet ovat
jo maljakossa ja sähköpostini on tukkeutunut
sydämistä ja ruusuista ja samaten kännykkäni
tekstareista.
Turkkia en edes haluiasi, sillä saisin vaan kettutytöt kimppuuni, kuka nainen nyt tyttöjä
haluaisi peräänsä.
Miesten perässähän me 5-kymppiset kuulemma vaan
juoksennellaan!
- Viriili nainen
Minä ainakin rakastan miehiä. En voi olla ilman heitä. Niiden kanssa voi tehdä kaikkea kivaa.
- snadimies
lueskella mitä naisten päissä liikkuu klo 02:n jälkeen aamuyöllä. Oletteko te yövuorossa töissä, vai kotona? Työajan tuhlauksen hyväksyn jotenkin, mutta, että omalla ajalla riittää aikaa moisiin "akkojen" riitoihin. Mielenkiintoista!
Kyllä voisi sanoa, että sukupuolten välinen sota on viimeistään nyt alkanut. Kun vielä asettaa jutut siihen kehykseen, mitä on tänään kerrottu uutisissa naimattomien naisten oikeudesta keinohedelmöitykseen, niin en ihmettele niitä aviomiehiä, jotka eivät riivinrautansa kanssa ole missään tekemisissä. Kestävät aikansa ja ostavat lempensä. Pitäkää hyvänänne!- nanaa***
Työssäkäyvällä naisella voi olla lomaakin...miksi olet katkera?
- plunger
Jotkut naiset kai ajattelevat, että toinen tai kolmas, neljäs ... yritys onnistuu paremmin kuin ensimmäinen, edellinen - ihmiset ovat 5-kymmpisinä jo kypsyneet ja realistiseksi tulleet.
Joka tapauksessa kahden ihmisen huusholli on valtavan paljon taloudellisempi yksikkö kuin yhden ihmisen huusholli. Yksin asuva syö hyvin yksipuolisesti, ihan kurjasti, ja vaikka vapaus mennä on rajaton, yksin meneminen on vähemmän palkitsevaa. Jos ihminen elää vain itselleen, hän käpertyy kokoon ja elää niukkaa kituvaa elämää, rikastamatta toisen päivää, rikastumatta itse vuorovaikutuksen hedelmästä.
Kun kirjoitat, että miehilläkin on oikeus aitoon välittämiseen ja rakkauteen - miten miehet tämän osoittavat, jos ei ole rinnalla naista? Minulla siis pitäisi olla oikeus välittämiseen, kenestä minä välittäisin? Itsestä vain? Lähimmäisistä, työtovereista, kaupan kassatytöstä, vastaantulijoista - ja millä tavalla sen näytän?- Kaupan tyttö
Kyllä kaupan kassatyttöäkin voi rakastaa. Olen ollut kaupassa töissä. Rakastan kaikkia ihania asiakkaita. Ja minuakin onneksi rakastetaan.
- plunger
Kaupan tyttö kirjoitti:
Kyllä kaupan kassatyttöäkin voi rakastaa. Olen ollut kaupassa töissä. Rakastan kaikkia ihania asiakkaita. Ja minuakin onneksi rakastetaan.
Minäkin voisin rakastaa kaupan kassatyttöä!
Tosin, he ovat tavallisesti kovin nuoria, minä mieluummin ottaisin kainaloon 50 naisen. En siis väheksy heitä, en pidä huonoarvoisina lainkaan.
Ydin kirjoituksessani oli, että yksinäinen usein vain käpertyy itseen ja harvoin ja niukasti kohdistaa välittämisen tunteita ympärilleen, ei tee onnelliseksi, ei ilahduta edes sitä yhtä läheisintä, on kylmä liesi. - Kakku
kirjoittaa aina asiaa. Kiva lukea ja jokseenkin joka kerta myöntää että olen samaa mieltä. (säästyy minulta kirjoittamisen vaiva) :0)
- Yks täti vaan
Kun lapset ovat aikuistuneet on aikaa miehelle/miehille ja juuri nimenomaan aikaa antaa sitä rakkauttakin puolin ja toisin kun ei tarvitse huolehtia lasten harrastuksista,ruokailuista ja tarpeista!
- Ilona
Olet oikeassa pitkään avioliitossa olleena naisena, koen samalla tavalla. Nythän on aikaa tehdä kaikenlaista mukavaa kahdestaan. Rakkauselämäkin kukoistaa kuin teiniaikoina. Hullutella saa.( vaikka lapset joskus ihmetteleekin)
Anteeksi, en ymmärtänyt, mistä puhut.
Onko joku tavoittelemassa sinun omaa hyvää saalistasi?
Kuka käyttää hyväksi ja ketä?
Miksi naiset ovat hulluja?
Kuka on saalis ja kuka juoksee?- plunger
Aloitus taisi olla vain ärsyke keskusteluun.
Tai sitten minun maailmani on poikkeuksellinen; en ole nähnyt hullun naisen tukka putkella juoksevan miesten perässä, saati että minua joku tavoittelisi, saaliina, hyväksi käytettävänä!
Ehkä takana on harmi siitä, että vielä 50 nainen on LÖYTÄNYT miehen, arvokkaan ja hyvän, ja joku ilman oleva tästä närkästyy, kateus kun on yksi kuoleman synti ja yleisempi kuin omakehu. - asko
plunger kirjoitti:
Aloitus taisi olla vain ärsyke keskusteluun.
Tai sitten minun maailmani on poikkeuksellinen; en ole nähnyt hullun naisen tukka putkella juoksevan miesten perässä, saati että minua joku tavoittelisi, saaliina, hyväksi käytettävänä!
Ehkä takana on harmi siitä, että vielä 50 nainen on LÖYTÄNYT miehen, arvokkaan ja hyvän, ja joku ilman oleva tästä närkästyy, kateus kun on yksi kuoleman synti ja yleisempi kuin omakehu.Olis pitää 50 nainen itsellään kun hän käyttäytyis kuin silloin 45
- Pirre*
asko kirjoitti:
Olis pitää 50 nainen itsellään kun hän käyttäytyis kuin silloin 45
k ä y t t ä y t y i s i kuin 45v ??!!!
- asko
Pirre* kirjoitti:
k ä y t t ä y t y i s i kuin 45v ??!!!
Kun vaimo oli 45 kaikki toimi sexi yms , nykyisin kun ei kiinnosta kuin ulkoilu sukan kudonta ja kauniit ja rohkeat,kun alkoholia ei meillä osata käyttää.
- Pirre*
asko kirjoitti:
Kun vaimo oli 45 kaikki toimi sexi yms , nykyisin kun ei kiinnosta kuin ulkoilu sukan kudonta ja kauniit ja rohkeat,kun alkoholia ei meillä osata käyttää.
voi voi pitihän tännäännii naurunryppyjä saaha :))), kutoo sukkia..voi teijjän kanssa..
- 50++
asko kirjoitti:
Kudoin viimeksi sukat kansakoulussa ja nekin tein väärin. Sain numeroksi 6.Laita kynttilät palamaan ja tee vaimollesi hyvää ruokaa romanttisen taustamusiikin kera.Muistele miten paljon teit töitä saadaksesi tämän tytön vaimoksesi.
- asko
50++ kirjoitti:
Kudoin viimeksi sukat kansakoulussa ja nekin tein väärin. Sain numeroksi 6.Laita kynttilät palamaan ja tee vaimollesi hyvää ruokaa romanttisen taustamusiikin kera.Muistele miten paljon teit töitä saadaksesi tämän tytön vaimoksesi.
Oltiin 2 viikkoa intiassa sukkakudos oli mukana
- 50++
50++ kirjoitti:
Kutoiko hän sukkia samettisessa illan hämyssä?
Olen kyllä kateellinen, kun en itse osaa kutoa.
Äitini saa kutoa sukat lapsenlapsilleni.Hän rentoutuu kutoessaan ja tekee sitä Kauniita ja rohkeita katsoessaankin. Ikää 70 . - Pirre*
asko kirjoitti:
Oltiin 2 viikkoa intiassa sukkakudos oli mukana
keksi vaimolles mittää paremppoo ajanvietettä lomamatkallakkaa, voivoi..mahttaa olla ikävvee...?:)
- linkkivinkki
- Maili-nikki
Kävin kurkkaamassa. Sulla on saumat vinossa! Apua!
- Nanaa***
Mahtava juttu, mikä ketju tulikaan...
- nautitaan kaikki vaikka saumat vinossa siskot:) - Mies 50+
Nanaa*** kirjoitti:
Mahtava juttu, mikä ketju tulikaan...
- nautitaan kaikki vaikka saumat vinossa siskot:)se on sit vasta ku on naimisissa
- Kiira
sait mut havahtumaan. Mulla olis yks lääkäri kiikarissa. Taidanpa pistää pökköä pesään ja alkaa viritellä verkkoja ja kokeilla onneani josko Onni suosisi rohkeaa....on se ennenkin suosinut...
- 50++
odottelen miten onnistuit. Anna palaa.Kerro vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013