ettei ole pariin päivään kaupattu mitään, ei edes viemärin kuvausta, uutta kattoa ei ikkunoita, ovia eikä keittiön kaapistoja !
onko tämä nyt se lama vai mikä on !?
Kumma paikka se on
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tämä on sinun ilkeämielisyytesi !
- Anonyymi
Taisivat vihdoin ymmärtää miten persaukinen oikeasti olet ja lopettivat kaupustelun.
- Anonyymi
Ei kun pikkuhiljaa tajuavat ettei minua voi jymäyttää millään alueella !
- Anonyymi
Uskaltaisin veikata tuollaisen kirjoitustaidon taitajan olevan jymäytettävien listalla kärkipäässä.
- Anonyymi
Mnulle ainakin on eilen kaupattu ikkunaremppaa ja tänä aamuna Apu lehteä. Kyllä maailma pyörii edelleen ja kaupustelijat soittelevat ovikelloa tarjoten kattoremonttia ja turvapalveluita ym. tarpeellista. Taloni tarvitsisi kaikki remontit mutta minulla on vain yksi ongelma ja se on raha, eli sen puute. Lotostakaan en ole onnistunut voittamaan mitään vaikka olen pari kertaa pistänyt 4E vetämään.
- Anonyymi
En lähde tuomitsemaan ketään, kun olen heikoilla uskonlahjoilla varustettu, mutta ainakin joskus tällaiset kuvaukset, kuten valokuvaukset on synniksi saarnattu. Ihan varma en ole, koskeeko se viemäreiden kuvausta, mutta ei siitä ainakiaan ole mitään erikseen mainittu.
- Anonyymi
Koko kamera on saarnattu synniksi.Nyt kun ne kaikki on kännykässä, ne ovat vissimmästi menettäneet syntisyytensä.
Anonyymi kirjoitti:
Koko kamera on saarnattu synniksi.Nyt kun ne kaikki on kännykässä, ne ovat vissimmästi menettäneet syntisyytensä.
Joo ei ne olleetkaan Jumalan määrittämiä.
-
Syntejä koskaan !
-
- Anonyymi
Hai sie, osta sie hyvää taivasarpa.
- Anonyymi
Ei eilenkään kaupattu mitään, ei edes pientä sähköjen tarkistusta !
nyt menee jossain todella heikosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667