Sisustusvinkit

televisiossa

Yle:n Kodin kääntöpiiri,Nelosen Inno,MTV 3:n Tila.Mikä ohjelma ja kuka sisustussuunnittelija tekee mielestäsi parhaat/toimivimmat sisustussuunnitelmat.Siis Marko,Marianne,Tomi, Kuka muu.....onko Sinulla omaa suosikkia??.Minulla on,mutta haluan kuulla mielipiteesi.

15

2187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakentaja

Itse tykkään eniten Tilan Mariannen tyylistä. Välillä käyttäisin ehkä vahvempia värejä, mutta kokonaisuudet on tosi hallittuja ja toimivia. Tomi tekee myös ihan kivoja, mutta kolmannen suunnittelija tökkii jostain syystä tyyppinä (mikä ei tietenkään tarkoita, että hänen suunnitelmansa olisivat huonoja).

Innon Markon tyyli ei iske minuun kovastikaan ja en itse asiassa muista yhtäkään hänen tekemää kokonaisuutta, johon olisin ollut erityisen ihastunut. Tyyli on liian räiskyvä ja ehkä amerikkalainenkin, lisäksi tilojen toimivuuteen ei kiinnitetä tarpeeksi huomiota ja mielestäni ratkaisut eivät ole ajattomia. Jotain kivoja persoonallisia yksityiskohtia voi toki Markon jutuista löytää omaankin käyttöön.

Kodin kääntöpiiriä en katso aktiivisesti. Matalammat budjetit tekevät ratkaisuista kieltämättä välillä hiukan "halvan näköisiä" ja muutenkin ohjelmasta puuttuu kaipaamani trendikkyys ja nuorekkuus. Jostain luin, että ohjelmaan olisi tulossa nuorempi suunnittelija - se voi tuoda tervetullutta vaihtelua!

• Ehdottomasti tilan suunnittelijat osaavat tehdä hienoja sisustus juttuja! Inno on kauhein sisustus ohjelma ikinä ne juontajat on aivan kauheita..

• Marianne

Tilan Marianne aivan omaa luokaansa.Tomi Kouvola hyvä kakkonen.Molemmat huippuammattilaisia.

• suosikkini

Marianne on aivan omaa luokkaansa. Hänellä on varma tyyli ja saa minkä tahansa tilan näyttämään tyylikkäältä ja toimivalta.

Tomi on tehnyt joitain ihan hyviä sisustuksia, mutta hänen tyylinsä on hieman epävarma ja vaihtelee melko paljon. Markollakin on välillä vähän turhan outoja ratkaisuja ja ne säännölliset budjetinylityksetkin ärsyttävät. Itse en uskaltaisi luottaa kenenkään muun makuun ja osaamiseen kuin Mariannen. Ehdoton suosikkini!

• anne !

MTV 3:n Tilaohjelman Marianne tekee sisustussuunnittelutyön sydämellä ja rautaisella ammattitaidolla.Kohteet ovat viimeistä piirtoja myöten suunniteltuja.Ratkaisut ihailtavan toimivia,käytetyt materiaalit laadukkaita ja pitkäikäisiä.Käyttöiän kustannukset eivät varmastikaan ole sen kalliinpia kuin"rimpuloiden",joita uusitaan vuoden välein.Laatu maksaa,mutta laatu myös näkyy ja kestää.Ihailen Mariannen ammattitaitoa,huolellisuutta ja kykyä nähdä miten toimiva koti sisustetaan.Kodin kääntöpiirin suunnitelmat sujuisivat mielestäni tavallisilta sisustuksesta kiinnostuneilta ihmisiltä.Innossa muutama "kiva juttu"esim.Vehkalahden kesämökki.Muuten ei Markon suunnitelmat "natsaa".Kouvolan Tomista kuullaan vielä.Tulossa on.

• tarjukka

Kodin kääntöpiirin sisutukset tehdään tavallisiin ahtaisiin koteihin. On vaikea kuvitella jonkun Tilan isoon tilaan tehtyä sisustusta kaksion olohuoneeseen.

Katson kyllä kaikki ohjelmat, koska olen sisustamassa uutta asuntoa. Minulle suurin ongelma on pienet tilat eikä niinkään raha.

• kääntöpiirin.
        tarjukka kirjoitti:

Kodin kääntöpiirin sisutukset tehdään tavallisiin ahtaisiin koteihin. On vaikea kuvitella jonkun Tilan isoon tilaan tehtyä sisustusta kaksion olohuoneeseen.

Katson kyllä kaikki ohjelmat, koska olen sisustamassa uutta asuntoa. Minulle suurin ongelma on pienet tilat eikä niinkään raha.

Katsoin torstaina? Kodin kääntöpiirin ja näkemäni perusteella voin sanoa ohjelman tuottajille:Nyt on palaverin paikka.Etsikää nuoria ajanhermoilla olevia sisustussuunnittelijoita,ihmisiä jotka pistävät kaikkensa peliin.

• nro 1
        kääntöpiirin. kirjoitti:

Katsoin torstaina? Kodin kääntöpiirin ja näkemäni perusteella voin sanoa ohjelman tuottajille:Nyt on palaverin paikka.Etsikää nuoria ajanhermoilla olevia sisustussuunnittelijoita,ihmisiä jotka pistävät kaikkensa peliin.

Näin se vaan on.Marianne ja Tomi viipykää seurassamme.

• ????
        nro 1 kirjoitti:

Näin se vaan on.Marianne ja Tomi viipykää seurassamme.

Olettekos huomanneet ,että taitaa Mariannelle koittaa kohta äitiysloma?
        Tuleekohan se Karihtala tuuraamaan?

• kyllä varmasti
        ???? kirjoitti:

Olettekos huomanneet ,että taitaa Mariannelle koittaa kohta äitiysloma?
        Tuleekohan se Karihtala tuuraamaan?

Näin jakson jossa ko.nainen laittoi lähes uuden keittiön "uuteen uskoon".Tuli kieltämättä aika persoonallinen juttu,itseasiassa tosi hyvä.Nainen vaikutti jotenkin tutulta.Olisiko entisiä missejä?

• ehdottomasti

Vaikkakin melkein joka hommassa on mukana kirsikka,harmaa ja valkoinen.
      Silti Marianne ja Tomi kakkosena.
      Markoa inn(h)oan,,,,

• silmällä

Toivon Suomalaisen Sillä silmällä- ohjelman sisustusarkkitehti Mikko V:n kurovan edes hiukan kiinni Mariannen ja Tomin ylivoimaa.Olen kuullut,että kapasiteettia löytyy.

• uudistuu

Juuri tuli "mainos",jossa kerrotiin kodin kääntöpiirin uudistuneen.Hieno juttu!!

• ~~minä~~

Katson vähän kaikkia sisustusohjelmia , paras on ehkä t.i.l.a , mutta on innokin ihan hyvä :)

• Milli

Ehdottomasti Marko. Se osaa katsoa mitä asiakas haluaa eikä tee kaikista samanlaisia. Ja sen huoneet on viimeisteltyjä. kun taas Tilassa kaikki huoneet samanlaisia ja jymähtänyt samaan tyyliin. Eikä niitä ole viimeistelty.
      Marko uskaltaa tehdä mikä mielestäni on hyvä, ja sen tekemistä sisustuksista saa inspiratioita, kun jokainen on erilainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe