paljonko hamsteri maksaa ilman häkkiä ja muita pelkkä hamsteri???
Hamsteri/jursijä
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä mistä ostaa ja mikä hamsteri. Mun syrkki maksoi 30 ja ostettiin se torista
Riippuu eläinkaupasta/kasvattajasta. Hintaluokka vaihtelee omien kokemusteni mukaan 25-35 euron välillä. Hinta voi tietysti olla tuota korkeampi tai matalempi. Omani taisi olla kasvattajalta 30€.
- Anonyymi
mulla on itsellä 8 hamsteria ja yleensä hamsteri maksaa noin 30-25e ja kannattaa ostaa kauniaisten kierrätytys keskuksesta terra ne ovat tosi halpoja joissain tulee tavarat mukana ite ostin tänään sietä terra ja tarvikkeet tuli mukaan ja purut olivat kanssa mukana ja nämä kaikki maksoi vain 4e
Jep! Suosittelen samaa. Ostin akvaarion syyrialaiselle hamsterilleni tori.fi:stä 45:llä eurolla. Pinta-alaakin on se reilu 120x45 cm. Syvyyttäkin riittää, joten "kanneksi" riittää juoksupyörän ja juomapullon päällä pieni lankuntapainen taso, joka estää vahinkokarkailuja.
Yleensä 30-40euroa, faunattarilta 39euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957