Kerrostalossa kaikki muut ovat hiljaa ja rauhallisesti, mutta tämä rouvashenkilö pitää kovaa meteliä siivotessaan viikottain. Vaikuttaisi siltä, ettei hän omista mattoja ollenkaan, sillä siivotessaan hän "krahnuttaa" lattiaa jollain ihme mopilla tai vastaavalla todella voimakkaasti. Lisäksi hän kolistelee ja paukuttaa sekä metelöi, eli ei osaa siivota niin, ettei se häiritsisi naapureita. Itse kyllä kestäisin tämän metelin, mutta kun talossa pari asukasta on toistuvasti valittanut minulle (olen hallituksessa) ja vaatinut tälle naiselle huomautusta.
Ei vain tästä himosiivouksesta, vaan myös hänen koiransa räksyttää asunnossa aina kun hän on pois, joskus tuntikausiakin. Hän varmaankaan ei ole ennen asunut kerrostalossa, koska ei osaa olla hiljaa.
Ihmiset, jotka asutte kerrostalossa: Ottakaa huomioon naapurinne, älkää eläkö Minä minä minä -asenteella! Monissa vanhoissa kerrostaloissa on todella huono äänieristys!
Naapurin rouva on hyvin meluisa, häiritsee siivoamalla
Anonyymi
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä asuu kanssa joku tuolla yläkerrassa, jonka siivouksen kuulee kyllä koko talo. Omituista klaappimista ja kolistelua. Itse kun siivoamme, emme taatusti häiritse ketään naapuria
- Anonyymi
Kerrostalossa oli mummo joka aiheutti häädön tämmöisille tyypeille. Oli se hienoa aikaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784