Halle Berry Training with Taran for John Wick
https://www.youtube.com/watch?v=xa2RJPrY2Og
Joitain huomioita kommenteissa:
Damn good trigger control and indexing.
Not bad with the speed . Now get the targets a little farther away.
Her accuracy, properly placed hands on the weapon, movement while engaging the target, all look good.
Good trigger response... Just remember that in a real firefight, they shoot back... Either way, she could be a brute force if she trained more.
Very technical, smooth, and controlled.
Kauanko on kestänyt päästä tähän
Anonyymi
1
228
Vastaukset 1
- Anonyymi
Aika hyvä rytmi. Osumat eivat nyt olleet kummoisia. Itse en ole arvostanut koskaan ammuntaa, jossa lippaat pudotellaan pitkin kenttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742465Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422096Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472