Rasittavaa kun mikään asia

Anonyymi

ei mene perille miehen lapsille ja exälle. Yritän kovasti sopia ja neuvotella mutta ei mene jakeluun heille. Suunnittelen meidän perheen kesälomaa ja yritän sopia asioita miten meille parhaiten sopii, mutta se ei tietenkään käy miehen ex perheelle, kun pitää tahalteen aina vastustaa kaikkea mitä päätän. Meille kun ei sovi se mikä heille, se heidän pitää tajuu eikä ylimielises i ehdottaa omia ratkaisuja, sillä meillä on omat menot ja heidän on sovittava siihen tai sitten ei ollenkaan .
Me ollaa kuitenkin perhe ja päätämme omista asioista.
Nyt kun olisimme lähdössä reissuun niin se sattuu just kun miehen tenavat tulisivat, mutta eihän se käy kun lähdemm reisuun, sitä ei voi siirtää mut heiän tuloa voi siirtää. Luulisi heille sopivan mikä tahansa päivä.
Mies ehotti et otetaan kakrut mukaanmut mulle se ei käy, joutuisimme kahdella autolla menee eikä se olisi kivaa. Viekööt äitinsä heidät reisuun omalla kustannuksellaan. Sitä mieltä olen.
On hankalaa kun on noita ylimääräisiä lapsia, aina pitää sopia tai sanella mitä thedään kun ne häiriköi ja hankaloittaa meidän elämää. Mut kun olenäitipuoleksi ryhtynyt niin äitinä on yritettävä sovitella asioita niin että se käy meille parhaiten.

20

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on tuttua uusikkoperhiessä, että exät alkaa märää mitä lasten kanssa pitää tehdä ja heidän asioista. Ihan kuin uudella äidillä ei olisi mitään sanomista lasten kasvatuksessa.
      Ei kannata huomioida ex äitien juttuja, kunhan kukkoilee.
      Teette niinkuin sinä haluat, jos ei sovi niin ei oo sun vika. perhe on sun ja sinä päätät lasten asioista myös meihen lasten, älä kuuntele katkeria. Mies saattaa sanoo sulle muttei siitäkään tarvi välittää, kunhan pinnallisesti pitää lasten puolta, oikeesti jos sun kanss aasuu niin sua on kuunneltava, ei muita. Tiukasti vaan oma pää, muut ei oo mitään.

    • Anonyymi

      Eihän sulla lissu ole mitään kesälomaa, kun olet työtön olet aina lomalla, eikä sulla ole miestä eikä mitään lapsia, etkä ole äiti kellekään. Eikä työttömällä ole varaa mennä minnekään reissuun.
      Mene sinä vaan sinne viinakauppaan ja juo pääs täyteen ja haaveile..

    • Anonyymi

      Itse olen suunnitellut miehen exän perheen kesäloman, koska he ovat tekemisissä nyksäni kanssa saamieni lasten kanssa ja sieltä tulee huonoja vaikutteita, esim ei-helluntalaisia. Suunnittelin heille mm. kivan kesämatkan Aitoon Kirkastuspäiville, mutta eivät ole sinnekään menossa.

      • Anonyymi

        Niin on hankalia nykylapset kun ovat lellittyjä. Mikään ei riitä ja mikään ei kelpaa mitä uusi äiti sanoo ja käskee, ei piitata mistään, ollaan vaan laiskana limupullon ja sipsipussin kanssa ja huudetaan äitipuolelle!
        Meillä tämä meno jatkuvaa, omani sentään osaavat käyttäytyä joten harvoin otan heidät tänne sillon kun miehen kersat tulevat, ettei moinen käytös tartu.
        Exänsä ei välitä joten en minäkään, aikanaan lapset tajuuvat että olin oikeessa mutta sitten se on myöhäistä, Ei heistä mitään tule, työttömiä nuhjakkeita.


    • Miten tää nyt kuitenkin kuulosta siltä, ettei sinulle sovi kuten muille. Ehkä se oletkin sinä joka änkyröi kaikkea vastaan.

      • Anonyymi

        Äitipuoli kyllä osaa tehtävänsä ja kasvatuksen, ja pärjää kaikkien kanssa, ellei häiriköitä ole lähellä. Monesti miehen lapset ja exä hankaloittaa uuden äidin toimia tahalteen.
        Minä ainkain yritän antaa sellaisia aikoja ja asioita jotka sopii mulle hyvin, muut voivat sitten siiträä omia menojaan, se ei ole iso asia.
        Koska minä päätän ja suunnittelen.
        Hankalat ihmiset on hankalia, jos eivät osaa sujuvasti sovitella eikä ole yhteistyökykyinen, niin sille en voi mitään.
        Minä päätän miehen lasten asiat ja sen pitää kelvata, muuten ei voi mitään. Pieni asia jota vaadin.


    • Anonyymi

      Nika on todellakin nykynuorissa, paitsi siis omissa lapsissani ei olisi vikoja tietenkään. Miehen lapsissa on kaikki mahdolliset viat. Se on ex-äisin syytä, ei ole omena kauas puusta pudonnut. Mutta tällaista se elämä on, hirvittävää kivireen kiskomista lunnes jonain kauniina päivän ä tulee noutaja ja pelastaa minut näiltä hirviöiltä.

      • Anonyymi

        Syytönhän se äitipuoli on miehen lasen onglmiin. Pitää vaan kestää ja ymmärtää ettei kaikki osaa käyttäytyä eikä ymmärtää asioita.
        Jos uusi äitipuoli tulee miehen taloon ja tuo lapsensa mukana, niin tottakai heidän uudet tavat rasittaa miehen lapsia, mutta heidän on vaan sopeuduttava siihen että ottavat oppia uuden äidin ja hänen lasten tekemisistä ja tavoista. Sehän kuuluu heidän velvollisuuksiin sopeutua uuden äidin tapoihin.
        Jos he sopeutuvat pikaisesti ei tule ongelmia. Lapset tottuu ja sopeutuu jotkut taas ei, se on surullista että kiukutellaan uudelle äidille eikä kunnioiteta häntä ja hänen uhrautumista heihin. Pitäisi miehen sanoa kova sana lapsilleen että uusi iti mmäärää ja hän on se joka päättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytönhän se äitipuoli on miehen lasen onglmiin. Pitää vaan kestää ja ymmärtää ettei kaikki osaa käyttäytyä eikä ymmärtää asioita.
        Jos uusi äitipuoli tulee miehen taloon ja tuo lapsensa mukana, niin tottakai heidän uudet tavat rasittaa miehen lapsia, mutta heidän on vaan sopeuduttava siihen että ottavat oppia uuden äidin ja hänen lasten tekemisistä ja tavoista. Sehän kuuluu heidän velvollisuuksiin sopeutua uuden äidin tapoihin.
        Jos he sopeutuvat pikaisesti ei tule ongelmia. Lapset tottuu ja sopeutuu jotkut taas ei, se on surullista että kiukutellaan uudelle äidille eikä kunnioiteta häntä ja hänen uhrautumista heihin. Pitäisi miehen sanoa kova sana lapsilleen että uusi iti mmäärää ja hän on se joka päättää.

        Kyllä ja parempi sanoa liian varhain kuib liian myöhään.


    • Anonyymi

      Meillä myös tosi rankat miehen kersat. Miehen ex kottarainen on ruma ja ilkeä ja puhuu selän takana ja haukkuu mua ja muutenkinhäiriköi meidän perhettä. En tajuu misk se eukko jaksaa. Mäkään en koskaan hauku häntä, miksi haukkusin? Se kottarainen vaan luulee että mie srakastaa sitä vielä vaikkei niin ole. Olen saanut miehen unohtamaan sen eukon, ja hän keksittyy nyt meidän perheeseen. meillä on iso lapsikatras, miehellä 3 mulla 2 ja yhteisiä kaksi, ne on meidän lapsia ja kasvatamme heitä eikä miehen kottaraisella ole mitään sanomista meidän elämään.
      Mensi vaikka inariin asumaanpääsisi siitäkin eroon, kukaan kaipaa. Rumat ei kuulu meille.
      Ekaks kun lopettas mun haukkumisen niin voisin joskus moikata, mutta nyt en viitsikun ei kunnioita eikä arvosta mua yhtään.Ihme kana.

    • Anonyymi

      todella pahalta tuntui lukea kirjoituksesi miehen lapsista ja exästä . jos on sovittu päivä jolloin lapset tulevat niin exä tekee oman perheen suunnitelmat sen mukaan, kun yht äkkiä ilmoitatkin et nyt ei käy vaan te päätättekin lähteä matkalle juuri silloin...hei haloo!!! on ne lapset yhtä lailla miehesi lapsia...aina parempi jos asioista voisi neuvotella. tulin surulliseksi kirjoituksestasi koska huomaan, että vihaat miehen lapsia. toivottavasti miehesi tajuaa tämän ja ottaa eron SINUSTA

      • Anonyymi

        Totta, exä tekee omat suunnitelmat vasta kun me olemme omat, hän joustaa me emme. Hänen on sopeuduttava siihen ei meidän, koska me ollaan perhe nyt jaminä lasten äitipuoli.
        Jos meille tulee reissu niin sitten tulee, ei siihen ex äiti voi vaikuttaa vaan hän sopeutuu!
        Ellei niin voi voi... se on hänen tappionsa, me ei aleta elelemään muiden ehdoilla, vaan me eletään kuin me halutaan, jos se ei käy niin nielkööt exä ylpeytynesä ja hoitakoot asiat niin että voi tehdä niinkuin haluaa, me ei tehdä niinkuin hän haluaa, vaan hän tekee!
        Lapset on meillä niin olen sillon heidän äiti, ja kun menee entien äidin luo niin okooon siiten mikä tahansa. Minä kuitenkinm äärään ja teen säännöt ja ja hoidan asiat, kukaan muu siihen ei pysty.
        On kiva olla pomona, kun voi tehdä miten haluaa eikä tarvi miettiä toisia. Oma etu on paras ja voi suunnitella mitä vaan, exä joustaa,


    • Anonyymi

      Aivan, ex-äiti menetti KAIKEN määräysvaltansa kun mokasi liittonsa. Uuden äidin on ihan oikein kostaa sille sialle myös sen lasten kautta. Koska "porsaita äidin oomme kaikki..."

      Biologista sukusidettä ei ehkä saa katkaistua mutta sosiaalisen saa ja se on jokaisen äitipuolen ensisijainen tehtävä.

      • Anonyymi

        Ei tiedäkään ex aimo mitä menetti kun oikutteli miehelleen. Äitipuoli nyt korjaa hänen tekosiaan ja kasvattaa lapsista normaaleita lapsia kun entinen äiti ei osannut. Se on surullista, mutta äitipuoli loistaa nyt ja se on katkeraa entiselle äidille.
        Lapset kyllä tottuu uuteen äitiin ellei niin ei ole pakko olla paremmassa kodissa, aina voi vaihtaa sinne missä äiti ei loista.


      • Anonyymi

        Sinulla on joku pakkomielle kirjoitella sontaa tänne joka päivä monta kertaa, keksi parempaa tekemistä, ei tuolaista skeidaa kukaan usko, tai tilaa aika mielenterveystoimistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiedäkään ex aimo mitä menetti kun oikutteli miehelleen. Äitipuoli nyt korjaa hänen tekosiaan ja kasvattaa lapsista normaaleita lapsia kun entinen äiti ei osannut. Se on surullista, mutta äitipuoli loistaa nyt ja se on katkeraa entiselle äidille.
        Lapset kyllä tottuu uuteen äitiin ellei niin ei ole pakko olla paremmassa kodissa, aina voi vaihtaa sinne missä äiti ei loista.

        Rupesko Ex Aimon mies heteroksi, ja nyt äitipuoli kasvattaa homojen adoptiolapsia, BUHAABUHAaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiedäkään ex aimo mitä menetti kun oikutteli miehelleen. Äitipuoli nyt korjaa hänen tekosiaan ja kasvattaa lapsista normaaleita lapsia kun entinen äiti ei osannut. Se on surullista, mutta äitipuoli loistaa nyt ja se on katkeraa entiselle äidille.
        Lapset kyllä tottuu uuteen äitiin ellei niin ei ole pakko olla paremmassa kodissa, aina voi vaihtaa sinne missä äiti ei loista.

        Meinaatko niin, että lapset tottuu, kun Ex Aimo oli mies ja nyt on nainen kyseessä.
        Pelkäätkö, että lapsistakin tulee homoseksuaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiedäkään ex aimo mitä menetti kun oikutteli miehelleen. Äitipuoli nyt korjaa hänen tekosiaan ja kasvattaa lapsista normaaleita lapsia kun entinen äiti ei osannut. Se on surullista, mutta äitipuoli loistaa nyt ja se on katkeraa entiselle äidille.
        Lapset kyllä tottuu uuteen äitiin ellei niin ei ole pakko olla paremmassa kodissa, aina voi vaihtaa sinne missä äiti ei loista.

        Aivan! Jos kakaroille ei kelpaa, menköön takaisin sinne missä uusi äiti ei loista ja mihin aurinko ei paista. Pilatkoon elämänsä, menemällä pois säästäisivät minut uudelleenkouluttamisen vaivalta. Tosi harmi että miehen mukana tuli lapsia, tämä kammottava kivireki. Vihaan niitä, ne vain käyttävät hyväkseen sitä että siedän niitä. Ehkä jos olisin todella paskamainen ja lopettaisin tämän esittämisen, ne vaatisivat saada muuttaa pois silmistäni. Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni elää tässä perhehelvetissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Jos kakaroille ei kelpaa, menköön takaisin sinne missä uusi äiti ei loista ja mihin aurinko ei paista. Pilatkoon elämänsä, menemällä pois säästäisivät minut uudelleenkouluttamisen vaivalta. Tosi harmi että miehen mukana tuli lapsia, tämä kammottava kivireki. Vihaan niitä, ne vain käyttävät hyväkseen sitä että siedän niitä. Ehkä jos olisin todella paskamainen ja lopettaisin tämän esittämisen, ne vaatisivat saada muuttaa pois silmistäni. Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni elää tässä perhehelvetissä?

        Vihapuhetta ja rasismia, homoseksuaalit ovat ihan samanarvoisia ihmisiä ,kun muutkin, tuo Ex Aimo, vaikka homo tai bi sexuaali onkin on paljon parempi kasvattaja , kun sinä.
        Nyt on pride viikko meneillään , ja voit lopettaa nuo rasistiset julkaisisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihapuhetta ja rasismia, homoseksuaalit ovat ihan samanarvoisia ihmisiä ,kun muutkin, tuo Ex Aimo, vaikka homo tai bi sexuaali onkin on paljon parempi kasvattaja , kun sinä.
        Nyt on pride viikko meneillään , ja voit lopettaa nuo rasistiset julkaisisi.

        Korjaus viimeiseen siis, julkaisusi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe