J.Manninen

Anonyymi

Lämmitysöljyn hinta nousee, onneksi minulla Combikattila, voi vihreät eco auton renkaat polttaa huoletta.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka hullu se enää öljyllä lämmittää? Kallein kaikista

      • Anonyymi

        Minä ja moni muu. Halvempaa se on kun sähkölämmitys. Sinä vissiin asut kaukolämpö alueella.


      • Anonyymi

        Saman hintaista kuin sähköllä tai aavistuksen kalliimpaa..Tulevaisuudessa huomattavasti kalliimpaa. Öljylämmitys menneen talven lumia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman hintaista kuin sähköllä tai aavistuksen kalliimpaa..Tulevaisuudessa huomattavasti kalliimpaa. Öljylämmitys menneen talven lumia!!

        Jos sulla onkin muu lämmitys kun öljy. Ei se tarkota että kaikilla on muu lämmitys kun öljy. Eikä tosiaankaan oo menneen talven lumia. Ja mitä pahaa siinä on. Sitähän on sitten rikas kun raskii öljyllä lämmittää KERRAN SE ON NIIN KALLISTA, KÖYHILLÄ EI OO VARAA. Minä lämmitän öljyllä niin pitkään ku henki pihisee. Toivottavasti vielä 50 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla onkin muu lämmitys kun öljy. Ei se tarkota että kaikilla on muu lämmitys kun öljy. Eikä tosiaankaan oo menneen talven lumia. Ja mitä pahaa siinä on. Sitähän on sitten rikas kun raskii öljyllä lämmittää KERRAN SE ON NIIN KALLISTA, KÖYHILLÄ EI OO VARAA. Minä lämmitän öljyllä niin pitkään ku henki pihisee. Toivottavasti vielä 50 vuotta.

        Et lämmitä 50v. kun öljynkäyttö kielletään 20 vuoden kuluttua kokonaan. Pahanhajuista on öljytalojen lähellä ja talvella on lumi mustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla onkin muu lämmitys kun öljy. Ei se tarkota että kaikilla on muu lämmitys kun öljy. Eikä tosiaankaan oo menneen talven lumia. Ja mitä pahaa siinä on. Sitähän on sitten rikas kun raskii öljyllä lämmittää KERRAN SE ON NIIN KALLISTA, KÖYHILLÄ EI OO VARAA. Minä lämmitän öljyllä niin pitkään ku henki pihisee. Toivottavasti vielä 50 vuotta.

        Joo et tosiaan lämmitä.. Verot tulee olemaan aikamoiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et lämmitä 50v. kun öljynkäyttö kielletään 20 vuoden kuluttua kokonaan. Pahanhajuista on öljytalojen lähellä ja talvella on lumi mustaa.

        Varmasti lämmitän. Siinähän kieltävät, minä kannan sitä sitten Venäjältä. Minua ei kiellot nappaa. Parempi musta lumi kun sinun talosi kohdalla keltainen kun kusi.


    • Anonyymi

      Öljyllä, nyt ja aina, kun on toimivat pelit ja vehkeet. Ne on köyhiä, joita öljyn hinta koettelee, minun kattila saa syyä vaikka pottuja. Antaa palaa vaan.

      • Anonyymi

        Ootko ihan ökyukkeli?


      • Anonyymi

        Lämpö loppuu jos pottuja nakkelet kattilaan. Ne on huonoja palamaan.


    • Anonyymi

      Köyhä taidat olla, kun ei ole varaa laittaa maalämpöä.

    • Anonyymi

      Lämmitän öljyllä kun on toimiva kattila ja säiliö ym patteriverkosto. Öljyn tuottama lämpö on hyväntuntuista lämpöä. Se on kuumempaa kuin maalämpö. Lämmitän niin kauan kuin hinta ei nouse taivaisiin. Tai määräykset muutu kokonaan. Kun olen tiedutellut juuri kannattaisiko vaihtaa maalämpöön, niin sanovat ettei se ole saman tuntuista ja lämpöteho on huonompi. Ja vaihtaminen maksaa paljon. Ei kannata. Pidän vain peruslämmön öljyllä ja lopun lämmitän puilla. Ettei jäädy putket ym. Mutta joskus muutos täytyy tehdä. Sitten kun kattila tms hajoaa.

    • Anonyymi

      Sähkö on kaikkein edullisin lämmitystapa. Ilmalämpöpumppu ja sähköpatterit ovat halpoja perustaa ja tarvitsevat harvoin kallista uusimista. Kaikenlaiset uudet energianlähteet, joita kyllä innolla kaupataan niille, joilla on uskonto kymppi, mutta matikka nelonen, maksavat maltaita ja satavat kauppiaan laariin. Meikäläisen sähkölasku on 100-200 eurua kuukaudessa, siis tosi edullinen semminkin kun lämmitettävää asumapinta-alaa on yli 150 neliötä ja vesi lämmitetään myös sähköllä. Varsinaisen kulutuksen osuus on vain 50-80 eurua kuussa. Muu on siirtomaksua.

      • Anonyymi

        Lämmitä sinä vaan sähköllä niin maailma pelastuu.


      • Anonyymi

        Minä poltan kattilassa vanhoja kumikenkiä ja muuta sellasta törkyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmitä sinä vaan sähköllä niin maailma pelastuu.

        Sekin vielä; sähköllä käyvät autotkin ovat -kuulemma- täysin saasteettomia. Autoilussa tosin luotan enemmän dieselin voimaan, siksi valintani on 3,0 litran V6 -diesel.

        Terv. Sähkölämmittäjä


    • Anonyymi

      Sähkölämmitys-puu-uuni-ilmalämpöpumppu-aurinkopaneelit; Lyömätön yhdistelmä lompsan ja toimivuuden kannalta!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe