Vittu. Kesäloma alkoi juuri ja luulin että saisin valvoa ja olla vähän pitempään ulkoba. Mutta ei. Vitun kukkahattu vanhemmat käskee tulla 9 kotiin ja 12 nukkumaan. Voi vittu. Kaikki kaverit nauravat minulle, taas menee yksi loma täysin hukkaan.
Kukkahattu vanhemmat
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Koska kakstoista tuntia ulkona ei riitä? Ajan käyttö on valttia...
jokutyyppi19 kirjoitti:
Näin kesäisin on päivällä melkein liian kuuma olla olemassa saati sitten tehdä jotain.
Hikoilu on rasittavaa, mutta sellainen kuuma kesäpäivä on paras. 40°C Espanjassa oli suorastaan euforista. *40C tai *40° ovat väärin. Tiesittekö, että asteriksi noiden edessä on oikein? Vaatisi ehkä kursivointia.
Siitä opiskelemaan erikoismerkit: http://jkorpela.fi/kielenopas/4.14.html#asteen-merkki
Oikeasti mielenkiintoista, vois tehä kielioppilangan.
Miksi teinin pitäisi riekkua yöllä ulkona, edes kesällä?
Ehkäpä aikuisena sitten tajuat, että vika ei ollutkaan sinun vanhemmissa vaan niiden "kaikkien kavereiden" vanhemmissa...
Itse saattaisin antaa järkevälle lapselle silloin tällöin siimaa olla ulkona klo 22 saakka, mutta siinä se raja kyllä menisi.En itse saanut (eikä sitten lopulta sitä seuraakaan ollutkaan) olla ulkona juuri tuon ysin (tai varmaan kasin, en muista) jälkeen. 18 kun täytin eka yö meni sekoillessa meta-amfe-bentso-päissä seuraavaan päivään asti, 4k rahaa meni jne. Yksin, yhden kaverin tai tuntemattoman porukan kanssa aamuyöhön asti päihtyneenä. Valvominen delikkaan asti. Tajusit varmaan jo, listaa voisin jatkaa tunnin.
Johtuneekohan tuosta, ettei nuorena saanut tehdä mitään? Tässä ainakin yksi näkökulma.andrukela- kirjoitti:
En itse saanut (eikä sitten lopulta sitä seuraakaan ollutkaan) olla ulkona juuri tuon ysin (tai varmaan kasin, en muista) jälkeen. 18 kun täytin eka yö meni sekoillessa meta-amfe-bentso-päissä seuraavaan päivään asti, 4k rahaa meni jne. Yksin, yhden kaverin tai tuntemattoman porukan kanssa aamuyöhön asti päihtyneenä. Valvominen delikkaan asti. Tajusit varmaan jo, listaa voisin jatkaa tunnin.
Johtuneekohan tuosta, ettei nuorena saanut tehdä mitään? Tässä ainakin yksi näkökulma.Minä olisin saanut, mutta ikinä ei oikein kiinnostanut. Myöskään huumeita tai lääkkeitä ei tullut mieleenkään kokeilla, koska jo silloin tajusi, että se nyt olisi ollut helkkarin tyhmää (ei millään pahalla). Vaan parit teinikännit tuli vedettyä ja lattiallekin oksennettua - kotona. Ihan tyhmää oli kyllä sekin.
Geeniperimän perusteella minun pitäisi olla mielisairas alkoholisti. Ei minulla tietenkään ole vastausta siihen, että miksi joku toinen lankeaa ja miksi joku toinen ei, mutta en jaksa uskoa, että se olisi asiassa eduksi, että teini juoksee kaiket yöt ulkona. Tyhmyys kun tahtoo tiivistyä öisin...Oldie kirjoitti:
Minä olisin saanut, mutta ikinä ei oikein kiinnostanut. Myöskään huumeita tai lääkkeitä ei tullut mieleenkään kokeilla, koska jo silloin tajusi, että se nyt olisi ollut helkkarin tyhmää (ei millään pahalla). Vaan parit teinikännit tuli vedettyä ja lattiallekin oksennettua - kotona. Ihan tyhmää oli kyllä sekin.
Geeniperimän perusteella minun pitäisi olla mielisairas alkoholisti. Ei minulla tietenkään ole vastausta siihen, että miksi joku toinen lankeaa ja miksi joku toinen ei, mutta en jaksa uskoa, että se olisi asiassa eduksi, että teini juoksee kaiket yöt ulkona. Tyhmyys kun tahtoo tiivistyä öisin...Jaa. Kerran vain salaa 15-vuotiaana kännit. Kunhan nojatuolianalysoin. Kuitenkin poikkeus vahvistaa säännön, eikö se niin ole? Ehkä tämä teoria vaikuttaa hieman. Geeniperustan mukaan minun pitäisi olla alkoholisti myös.
Ekoista känneistä rakastuin siihen yhteen tunteeseen, nimittäin sosiaalisten taitojen korjautumiseen, puheliaisuuteen, avoimeisuuteen. Itsetietoisuuden poistumiseen. Minä ja yksi kaveri, samanlaisia, samaan aikaan testailtiin, samankaltaiset tulokset.
Sehän on aina jonkin uuden etsintää, jotain muuta, mitä tahansa muuta. Muistan sen vitutuksen, yleisen ahdistuksen ja motivaation puutteen. Videopeleihin ja sokeriinkin omalla tavallaan jäin koukkuun. Kun sain puhelimen pelasin silläkin pelejä kaikki yöt ja tunnit, joskus 12-13v.
Pari luokkaa porukassa mukana, muun ajan ulkopuolella. Huumeskenessä ei kukaan ole ulkopuolinen. Vaikka olisi kuinka älykäs, jos joku asia korjaa kaikki ongelmat, sitä varmasti kokeilee. Ja uudestaan. Kelaa, että mielummin vuosi elossa kuin 10 syrjässä. Sitten koukussa ja aivovamma. Mielenkiintoista, kuin vapaa tahto vähenee palanen palaselta, kunnes tajuat olevasi vain katsoja.- Anonyymi
andrukela- kirjoitti:
Jaa. Kerran vain salaa 15-vuotiaana kännit. Kunhan nojatuolianalysoin. Kuitenkin poikkeus vahvistaa säännön, eikö se niin ole? Ehkä tämä teoria vaikuttaa hieman. Geeniperustan mukaan minun pitäisi olla alkoholisti myös.
Ekoista känneistä rakastuin siihen yhteen tunteeseen, nimittäin sosiaalisten taitojen korjautumiseen, puheliaisuuteen, avoimeisuuteen. Itsetietoisuuden poistumiseen. Minä ja yksi kaveri, samanlaisia, samaan aikaan testailtiin, samankaltaiset tulokset.
Sehän on aina jonkin uuden etsintää, jotain muuta, mitä tahansa muuta. Muistan sen vitutuksen, yleisen ahdistuksen ja motivaation puutteen. Videopeleihin ja sokeriinkin omalla tavallaan jäin koukkuun. Kun sain puhelimen pelasin silläkin pelejä kaikki yöt ja tunnit, joskus 12-13v.
Pari luokkaa porukassa mukana, muun ajan ulkopuolella. Huumeskenessä ei kukaan ole ulkopuolinen. Vaikka olisi kuinka älykäs, jos joku asia korjaa kaikki ongelmat, sitä varmasti kokeilee. Ja uudestaan. Kelaa, että mielummin vuosi elossa kuin 10 syrjässä. Sitten koukussa ja aivovamma. Mielenkiintoista, kuin vapaa tahto vähenee palanen palaselta, kunnes tajuat olevasi vain katsoja.Ihmiset ovat erilaisia, itse en teininä tykännyt viinan mausta enkä etenkään kännissä olemisesta, mutta ryyppäsin silti sosiaalisista syistä ja jopa niin että tasapainoelin petti. Jos en olisi ottanut olisin ollut jotenkin outo, eikä olisi ollut kavereita.
Se on geeneissä tuo mieltymys alkoholiin, koska Isänikin sanoi paljon myöhemmin ettei hän ole ottanut alkoholia kun seuran vuoksi, ja jokainenhan tietää mitä on olla selvinpäin humalaisten porukassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan373333- 1592387
- 1371822
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141471Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.401279Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2641143Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2181091- 801043
Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on631039- 107911