Alanyaan matkaseuraa elokuulle

Anonyymi

Hei!

Olen lähdössä luultavammin Alanyaan 10.8.2019. Löytyykö naiskaveria shoppailee, syömään, viihteelle ja nauttimaan auringosta? Itse olen 45-v. nainen Helsingistä.

Laita viestiä tulemaan.

18

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerkesin jo varata matkan 19.8., muuten oisin voinu vaikka lähteä.
      N42v.

    • Harmi. Hyvää matkaa sinulle. Oletko yksin lähdössä?

      • Anonyymi

        Kiitos, kaverin kanssa menen.
        N42v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kaverin kanssa menen.
        N42v.

        Ihanaa matkaa teille.


    • Anonyymi

      Jos yksin siellä liikut, niin ole varovainen. Saattaa tulla huimausaineita lasiin ja safeboxista kadota rahaa. Mulle kävi molemmat 2014 ja eräs hotellin työntekijä kertoi, että eräs yksin matkustava nainen oli kokenut vastaavanlaista...

    • Anonyymi

      ..minun kaveri oli samassa kohteessa, ja joku sujauttanut hänen matkalaukkuun, huumetta ja jäi kiinni, kys.kohteen tullissa ja eikun "häkki" heilahti ja vankilaan 10v, ja olot ei siellä ole hääppöiset rottia hiiria ja ym. ja vankitoverit inhottavia,, 10 hengen sellissä ym, "hengissä hän selvisi, kun tunnusti tekonsa ja pääsi 5v tuomiolla. Oli aika riutunut, kun tuli suomee.

      • Anonyymi

        Mulla jäi mieleen tuosta 2vk Alanyan reissusta, että vaikka olen syntyperäinen yli 40v savolainen, niin kieroudessa pidän itseäni vielä oppipoikana turkkilaisiin verrattuna...ehkä liikaa yleistetty, mutta enempää kokemusta ei ole Turkista.


    • Anonyymi

      ..kinnostaako "turkki" vai, joku muumaa???? muumilandia, ehkä,,,????itse peruin turkinmatkan, "käytännöllisistä" "syistä! en halua "istua" syyttämänä, kun kuiteskin, vielä ois muut maat vaikka suomi katsomatta, kunnolla, eli,,,,ei kiitos,,, heippa "turkki",,,,,

      • Anonyymi

        Mene vaikka Ukrainaan...saat paremman kepapin viidesosalla...


    • Anonyymi

      Joo, tosiaan, veljeni, vaimon poka oli, kys. paikassa ja joutui k"kiikkiin" raja-asemalla, kun tullikoita oli "muka" merkannut hänet, ja tottahan se oli, huumetta kapsäkissä 450 g, joku oli ne sinne laittanut ja eikun putkaan ja sitt. linnaan ja oikeuvenkäänti 1/2 v. päästä ja 6v, vankeutta odottelee, nyt diplomaattista päätöstä, että pääsis puolella, eli 3v. Korostan, tässä, nyt, että, sanon, että "turkki, turkki, turkki. Niin, kuin eräs poitsu huusi, kun suomi voitti MM-kultaa, että "mörkö, mörkö, mörkö.

      • Anonyymi

        Minä päätin lusia viimeiset 5 päivää loput 2 viikosta, vaikka mielessä kävi että vaihdan hotellia. Sitten tuli mieleen että kyllä siellä koiruuksia keksitään enkä pääse tullista läpi, joten IN FINLAND


    • Anonyymi

      Minä voin lähteä. Olen kyllä mies, mutta minulla ei seiso ollenkaan kun tehtiin syöpäleikkaus. Eli olen täysin vaaraton kaveri.

      • Anonyymi

        Jos et mene etujalka edellä, niin takajaloissa saattaa olla voimaa, etkä ole vaaraton!


    • Anonyymi

      "älä alabamaan" mene , mix ei alkuperinen aloittaja kirjoittaja kommento??? tekeekö vielä mieli : Alyanuuaan???;(

    • Anonyymi

      ei, tee, mieli perun matkani, kiiti jotka valistivat, minua, kiitti, vielä:)

    • En peru Alanyan matkaa. Osaan olla varvovainen siellä. En kulje yksin siellä yöllä ja juon aina lasin tyhäksi ennen kun poistun pöydästä.

    • Anonyymi

      Hei joko oot seuraa Alanyaan löytänyt? täällä yks joka on just silloin siellä-laitatko meilios jos et oo vielä matkaseuraa löytänyt-iloista ihan kivaa seuraa varmaan olen:-)

    • Pari naista saan seurakseni lomalle. Toisella on kahden viikon matka ja lähtee viikkoa ennen kun minä menen ja toinen on lähtenyt Alanyaan jo heinäkuun puolessa välissä. Minne laitan meili osoitteen? en haluaisi täällä julkaista sitä. Oletko nainen vai mies ja montako viikkoa olet matkalla?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2970
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1584
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      72
      1043
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe