Vierasta luvalla tai ilman

Anonyymi

Kesän lämpö on saanut minut kiimaiseksi, ja haluaisin tulla nussituksi, vaikka varattu olenkin. Olen jo 50 v. rouva, mutta pilluni on tiukka ja kiimainen, en kaipaa rajua seksiä vaan todellista pitkää nautintoa. Charmikas herrasmies, ota minut.

68

104

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäpäin rouva on kotoisin, täällä herrasmies vapaana.

      • Anonyymi

        Täällä länsirannikolla oleilen, en oo täältä kotoisin. Heti kostuin, kun ajattelinkin, että joku vieras voisi nussia minua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä länsirannikolla oleilen, en oo täältä kotoisin. Heti kostuin, kun ajattelinkin, että joku vieras voisi nussia minua...

        Täällä olis myös herrasmies Hämeestä joka nauttii myös rauhallisesta seksistä. Trv. Asko


      • Anonyymi

        Itselleni ei paikkakunta ole kuin nimi kartalla, autoilen, ja pidän siitä...kin. Joten Häme sopii myös. Mites olis Asko...alkaako jo panettamaan...Pitkä, ihana sessio ja rauhallinen paikka. Nyt jo tekee mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni ei paikkakunta ole kuin nimi kartalla, autoilen, ja pidän siitä...kin. Joten Häme sopii myös. Mites olis Asko...alkaako jo panettamaan...Pitkä, ihana sessio ja rauhallinen paikka. Nyt jo tekee mieli.

        Kuulostaa lupaavalta 👍 mutta pääsetkö kulkemaan niin vapaasti? Paikka varmasti löydettäisiin sellaiselle pitkälle nautinnolliselle sessiolle😋 Trv. Asko PS. Kyllä tekee mieli jo täälläkin 👍


      • Anonyymi

        Asiat on järjesteltävissä, mutta haluan, että voin luottaa sinuun 100 %. Varaa kiinnijäämiseen ei ole, mutta olen vapaa kulkemaan, ja oma auto alla. Nahkapenkillä on hyvä lämmittää pillu kuumaksi...


      • Anonyymi

        Hei Herrasmies, eikö länsirannikko kiihota...


      • Täällä olis lounaisrannikon mies, valmis lähtemään vaikka heti


      • Anonyymi

        Uuh, missä me voitais yhtyä, siis ....kohdata...


      • Anonyymi

        Pääkaupunki seudulla asusteleva 26v mies olisi valmis pitkiin sessioihin tänään :)


    • Anonyymi

      Missäpäin länsirannikkoa voitais nussia.

      • Anonyymi

        Sano sinä, jos vaan löytyy sopiva paikka, niin ei kai se paikkakunnasta ole kiinni...


    • Hei,

      täältä löytyy yksi charmikas mies Tampereelta.

      • Anonyymi

        Uuh, täytynee lähteä autoilemaan, onko Tampereella sopivaa paikkaa...


      • Kyllä tampereelta paikka löytyy. Koskas tulisit? Tavoitat minut myös sähköpostilla eli haluatko että lähetän sen sinulle?


      • Anonyymi

        Juu, ahaa, laita osoite niin sovitaan hyvä aika ja paikka...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ahaa, laita osoite niin sovitaan hyvä aika ja paikka...

        Täällä olisi toinenkin Tampereelta ja paikka löytyy. Kiinnostaisiko?
        [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, täytynee lähteä autoilemaan, onko Tampereella sopivaa paikkaa...

        [email protected]


    • Anonyymi

      Turusta löytyy 44v mies

    • Minä taas voisin nuolla sinut puhtaaksi kun muut ovat lauenneet.

      • Anonyymi

        Ihan uusi näkökulma asiaan, vaan ei ollenkaan paha, jos ymmärsin, että olet myös nainen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uusi näkökulma asiaan, vaan ei ollenkaan paha, jos ymmärsin, että olet myös nainen...

        En kyllä ole nainen. laiha saparopäinen mies vain.


      • Anonyymi

        Huh, no aina paranee nää lupaukset...etkö sä tosiaan halua muuta...oi nuoleminen on ihanaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh, no aina paranee nää lupaukset...etkö sä tosiaan halua muuta...oi nuoleminen on ihanaa...

        Toki muukin kelpaa, mutta tyydyn tuohon jollei muuta saa.

        Mua saa mies panna, saparoista saa kiskoa jne. Ei mitään isompaa väkivaltaa silti.
        Ja tietysti panen naistakin.


      • kajsa-68 kirjoitti:

        Toki muukin kelpaa, mutta tyydyn tuohon jollei muuta saa.

        Mua saa mies panna, saparoista saa kiskoa jne. Ei mitään isompaa väkivaltaa silti.
        Ja tietysti panen naistakin.

        Sähköpostia voi laittaa: nikki @ suomi24.fi


    • tervetuloa...olen aina valmis ;)

      • Anonyymi

        oi joi, tulisin jos voisin, ja ehkä tulenkin...vaan en heti luoksesi, mutta missä voisit hoidella minut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        oi joi, tulisin jos voisin, ja ehkä tulenkin...vaan en heti luoksesi, mutta missä voisit hoidella minut...

        Minullakin auto käytössä, ja ajan mielelläni, mutta mihin suuntaan? Ensi viikolla on hyvin aikaa vaikka mihin...joka päivä...


      • Mikeyhki kirjoitti:

        Minullakin auto käytössä, ja ajan mielelläni, mutta mihin suuntaan? Ensi viikolla on hyvin aikaa vaikka mihin...joka päivä...

        ...ja nuolen mielelläni ;)


    • Anonyymi

      Minuakin panettaa kun luen tätä.. En voi toimia herrasmiehenä tosin kun olen nainen..

      • Anonyymi

        laitoin sulle viestin. Hani.


    • Anonyymi

      Kyllä todella olis ihanaa kun joku panisi aivot pellolle niin sanotusti. Ehkä vkloppuna on "onnea" tässä asiassa.. muuten täytyy hoitaa itse itseään oikein hyvin :)

      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


      • Mulla paikka Turun keskusta. Ilmapatjalla..Mitä mieltä?


    • Anonyymi

      Kiinnostaako kiireetön hetki 45v miehen kanssa nauttien mökin saunasta,seksistä ja rauhallisuudesta. Olen Raumalta.

    • Anonyymi

      kiinnostaa kovasti Rauman mies
      nainen Hämeestä

      • Anonyymi

        Kerrohan vähäsen lisää? Rauman mies


    • Olen charmikas tyydyttäjä ja kestän vaikka koko yön. Miten sopisi sinulle ajella pohjoiseen? Tai voin ajella myös etelään. Ottaisin leluja mukaan;)

      • Anonyymi

        Kiinnostaa...Rauma on kaunis kaupunki ja sieltä löytynee meille sopiva paikka ihanaan nautinnollisen aktiin niin, ettei siitä jää mitään jälkeenpäin selvitettävää....olen siinä lähellä ja tulen luoksesi koska vain sovitaan...tyydytä minut niin tyydytään sinut...haluatko paljaalla...Oi nuorethan mun kiimamehut...


      • Anonyymi

        Nuolethan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa...Rauma on kaunis kaupunki ja sieltä löytynee meille sopiva paikka ihanaan nautinnollisen aktiin niin, ettei siitä jää mitään jälkeenpäin selvitettävää....olen siinä lähellä ja tulen luoksesi koska vain sovitaan...tyydytä minut niin tyydytään sinut...haluatko paljaalla...Oi nuorethan mun kiimamehut...

        milloin sulle sopisi tavata? Rauman mies


      • Anonyymi

        Haluaisin vaikka heti, mutta täytyy tänään olla kiltisti, niin voi viikolla suunnitella omat reitit...Rauman suuntaan...missä voisimme nussia rauhassaan ja ilman ylimääräistä häiriötä. Ehdottomasti 100% varmuus, en halua jälkipuheita, märkä pilluni sykkii odottaen kullia sisään, oohhh


      • Anonyymi

        Laitoin viestiä...


    • Mä oisin ja kiinostunut hyvä rouva

    • Anonyymi

      Täällä olis herrasmies Vaasasta jos vielä panettaa.

    • Anonyymi

      nyt tuntuu siltä että voisi käydä länsirannikolla ja levittää aurinkorasvaa selälle...jalat...jalkojen välissä...

      • Anonyymi

        Odottelen milloin rouva Hämeestä tulee???


    • Rouva saa silloin kun haluaa, sen kun ilmoittaa halustaan ;)

      • Anonyymi

        Mihis sen ilmoituksen voisi lähettää...


    • Anonyymi

      ok missä tavataan,olen 70v,mutta homma käy.

      • Anonyymi

        Laita suomi24.fi osoitteesi niin mä ilmoitan...


    • Moi. Miten olis kolme kimppa? Eli me pariskuntana etsitään naista

    • täällä myös länsirannikolta vaasan läheltä kaveri kiinni saisi nimerkki ja tämän firman s.posti

      • Anonyymi

        Minäkin olen valmis toimintaan ja toimimaan, jos vielä ei oo sopivaa löytynyt. Autoileva 55v. mies itäsuomesta.


    • Anonyymi

      Etelässä olis 34 vuotias mies joka vois auttaa

    • Anonyymi

      Tää olis Porista 42v mies. hotellihuone on.
      Tykkään nuolla pitkään ja hartaasti
      Markoozzi1 ja tää sposti

    • Anonyymi

      Lämpöö lisää...vieläkö rouvaa panettaa...

    • Kyl rupes panettamaan! Etelä savosta olisin ja 33v. ja valmis tuottamaan pitkän nautinnon sinulle!!!

    • Kyl rupes panettamaan! Etelä savosta olisin ja 33v. ja valmis tuottamaan pitkän nautinnon sinulle!!!

    • Anonyymi

      Mistä nämä vahvasti kusetukseen viittaavat keskusteluketjun aloitukset juontuvat?? Ylläpidon kikkailua vai pentujen hauskanpitoa...

    • Anonyymi

      Mä testaan. En ole pentu enkä ylläpito vaan 64v. rouva pks. Kuka haluis....myös testipaikka olis kiva olla :):):)

      • Anonyymi

        Mulle kelpais mielihyvin 64v. rouva, lähde autoajelulle merenrannalle. Eiköhän sieltä kiva testipaikla löydy;)


      • Kiinnostaa.. Ota yhteyttä 61ukk länsiuudeltamaalta


      • Kiinnostaisi erittäin paljon, M35 pks.
        Meiliä: mun nimimerkki (tämän viestin vasemmassa ylälaidassa) @suomi24.fi


    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      659
      4100
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1802
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1597
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1506
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1476
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1402
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1136
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1086
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      75
      1084
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1009
    Aihe