Moi. Oon 13v ja omistan 318 bemmin. Ihan jees kunnossa kun ostin pari kuukautta si. Iskä ois leimaan pistäny mutta mä en antanu ku omilla rahoilla ostin :) nyt pitäis selvitellä jääradalla ajoa. Elikkäs kyse on suljetusta jääradasta jossa ainut tietämäni sääntö on että kypärää on pidettävä. Olen kuullut että vasta 15v saa jäällä kuljettaa autoa mutta päteekö suljettuun rataan. Bemmi on rekisterissä mutta ei liikenteessä tai vakuutuksissa. Saanko ajaa tuollaisella radalla? :) Ensi talvea varten vaan kyselen. Kesällä mökillä pääsee ajeleen mutta talvella ei jaksais ruveta auraan teitä joita ei muuten käytetä.
Jääradaal ajelu
2
649
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäs kysyä nimismieheltä?
- Anonyymi
olen kateellinen
nimim. varaa autoon vasta kolmekymppisenä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648