Moi. Oon 13v ja omistan 318 bemmin. Ihan jees kunnossa kun ostin pari kuukautta si. Iskä ois leimaan pistäny mutta mä en antanu ku omilla rahoilla ostin :) nyt pitäis selvitellä jääradalla ajoa. Elikkäs kyse on suljetusta jääradasta jossa ainut tietämäni sääntö on että kypärää on pidettävä. Olen kuullut että vasta 15v saa jäällä kuljettaa autoa mutta päteekö suljettuun rataan. Bemmi on rekisterissä mutta ei liikenteessä tai vakuutuksissa. Saanko ajaa tuollaisella radalla? :) Ensi talvea varten vaan kyselen. Kesällä mökillä pääsee ajeleen mutta talvella ei jaksais ruveta auraan teitä joita ei muuten käytetä.
Jääradaal ajelu
2
708
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäs kysyä nimismieheltä?
- Anonyymi
olen kateellinen
nimim. varaa autoon vasta kolmekymppisenä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650