Harkitsen sellaista kuviota, että ostaisin asunnon Aurinkorannikolta hyvältä paikalta, ja jättäisin viikkovuokralle asunnonvälitysfirmalle. Itse kävisin 2 kertaa vuodessa, toukokuussa sekä syys-okakuussa viettämässä 1-2 viikon loman asunnossa, muun ajan asunto olisi vuokralla.
Asunnonvälitysfirmoilta olen kuullut, että kuvio olisi toimiva, ja asunto maksaisi itseään takaisin, mutta haluaisin kuulla käytännön kokemuksia, miten käytännössä asiat ovat sujuneet. Onko vuokralaisia riittänyt, ovatko kulut syöneet tuotot, vai onko homma peräti onnistunut?
Minulla ei ole mahdollisuutta koeasua pitkiä aikoja asunnossa ennen ostoa, koska työpaikka on Suomessa ja vain loma-aikoina pääsisin käymään Espanjassa. Tavoitteena kuitenkin olisi, että eläkkeelle mennessä Espanjassa odottaisi oma asunto.
Kokemuksia?
Sijoitusasunto Espanjasta?
5
228
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ei kannata ja lisäksi asuntojen hinnat tulevat taas romahtamaan kun taantuma iskee lähiaikoina ja brexit. Englantilaiset suurin ostajaryhmä ja katoavat markkinoilta.
Jos haluaa harmaita hiuksia, niin sitten sopiva kohde.- Anonyymi
Olisi mukava kuulla anonyymin asiantuntijan nykymietteitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava kuulla anonyymin asiantuntijan nykymietteitä!
Vinkkaa todennäköisesti edullisia Venäjän kohteita.
- Anonyymi
Asuntojen hinnat eivät romahtaneet. Pikemminkin ovat nousussa ja brititkin ostavat muista puhumattakaan.
- Anonyymi
Tähän ei näköjään saa kirjoittaa muita vastauksia. Ei kirjoiteta sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49654
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46497
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35479
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477