Mp mopo tytöt

Siis oon mietiskelly nyt vähä aikaa sitä et tykkääkö pojat siitä et tytöt ajaa mopoilla( siis oikeilla mopoilla ei millään skootterilla)?

Ite täytän kohta 15 ja oon suunnitellu derbin hommaamista tai jonku saman kaltasen. Ja oon siis tyttö. Mietiskelin sitä et tuleeko pohat sitten vittuilee mulle ja tällästa koska en todellakaan oo mikään suosittu henkilö
5179
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

En tiiä miten asiaan eri paikkakunnilla suhtaudutaan mut ainaki helsingis olis musta aika mahtavaa jos tyttö ajelis tälläsel enskamopedil :D en ainakaa ite pitäis outona tai epämiellyttävänä vaikka tosin helsingis tuo olis aika harvinaista. Vinkkinä se kaikille mopotytöille et mopedeitten kautta voisi olla aika helppoa tutustua poikiin, jos esim. Saman luokan pojilla on tälläsiä laitoksia. Voit vaikka kysyä että haluukko tulla ajaa tai kysyä mukamas apua jossain moottori asioissa.

Äänestä
  • Aloittaja

Muuten varmaan kysyinsiki mun luokkalaisilta apua mut meen ens vuonna semmosrlle pienemmälle luokalle ja siellä ei oo yhtäkään poikaa. Ja eipä mulla poikia niinkään kaverina oo joten en viitti keltää mennä randomisti kysymään apua😂

Äänestä

Tykkäätkö ajaa ja haluisit pyörän? Jos vastasit kyllä, hommaat pyörän.

Äänestä

Nosiis ei ole mitään parempaa kun mopotytöt❤️❤️

Äänestä

Ylipäätään tytöt moottoriajoneuvot on hot yhdistelmä kaikin puolin

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

PinjaL kirjoitti:

Siis oon mietiskelly nyt vähä aikaa sitä et tykkääkö pojat siitä et tytöt ajaa mopoilla( siis oikeilla mopoilla ei millään skootterilla)?

Ite täytän kohta 15 ja oon suunnitellu derbin hommaamista tai jonku saman kaltasen. Ja oon siis tyttö. Mietiskelin sitä et tuleeko pohat sitten vittuilee mulle ja tällästa koska en todellakaan oo mikään suosittu henkilö

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu