Siis oon mietiskelly nyt vähä aikaa sitä et tykkääkö pojat siitä et tytöt ajaa mopoilla( siis oikeilla mopoilla ei millään skootterilla)?
Ite täytän kohta 15 ja oon suunnitellu derbin hommaamista tai jonku saman kaltasen. Ja oon siis tyttö. Mietiskelin sitä et tuleeko pohat sitten vittuilee mulle ja tällästa koska en todellakaan oo mikään suosittu henkilö
Mp mopo tytöt
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä miten asiaan eri paikkakunnilla suhtaudutaan mut ainaki helsingis olis musta aika mahtavaa jos tyttö ajelis tälläsel enskamopedil :D en ainakaa ite pitäis outona tai epämiellyttävänä vaikka tosin helsingis tuo olis aika harvinaista. Vinkkinä se kaikille mopotytöille et mopedeitten kautta voisi olla aika helppoa tutustua poikiin, jos esim. Saman luokan pojilla on tälläsiä laitoksia. Voit vaikka kysyä että haluukko tulla ajaa tai kysyä mukamas apua jossain moottori asioissa.
Muuten varmaan kysyinsiki mun luokkalaisilta apua mut meen ens vuonna semmosrlle pienemmälle luokalle ja siellä ei oo yhtäkään poikaa. Ja eipä mulla poikia niinkään kaverina oo joten en viitti keltää mennä randomisti kysymään apua😂
Tykkäätkö ajaa ja haluisit pyörän? Jos vastasit kyllä, hommaat pyörän.
- Anonyymi
Nosiis ei ole mitään parempaa kun mopotytöt❤️❤️
- Anonyymi
Ylipäätään tytöt moottoriajoneuvot on hot yhdistelmä kaikin puolin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502632Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h722229Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31621En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491096On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49937Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.278931- 66806
- 14774
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19739Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54731