Tottahan se on ja kaunista sitä on katsella:
https://www.youtube.com/watch?v=LvklyLI2oPU
Hra Senssu kertoi että likat kalastelevat mutalammikoissa.
33
51
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäslaisen juutuupi-sarjatuotannon aiot tänään julkaista, kun tällä hetkellä on Apollo meneillään?
Kiitän lämpimästi huomiosta.
Pyrin aina pitämään kirjoittamani asiat palstaa koskevilla aihealueilla.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän lämpimästi huomiosta.
Pyrin aina pitämään kirjoittamani asiat palstaa koskevilla aihealueilla.Miksi sitten haukut ex-vaimosi ämmäksi salaliittoteoriapalstalla?
Sekö on mielestäsi miehisen miehen yk-sotilaan toimintaa? Heh heh..., naimisissa kun ollaan niin he ovat toki vaimoja.
Eron tapahduttua tulee usein muutos kutsumanimiin.
Tuskin olen ainoa.....- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Heh heh..., naimisissa kun ollaan niin he ovat toki vaimoja.
Eron tapahduttua tulee usein muutos kutsumanimiin.
Tuskin olen ainoa.....ihminen joutuu tekemään useita valintoja elämässään yksi niistä on parisuhde, tästä valinnasta on siis jokainen itse vastuussa, jos paljastuu tuo supi suloinen vaimo, suhteen jossain vaiheessa muuttuu ämmäksi lienee syytä katsoa peiliin, sinähän sen ämmän valitsit, minulla on käynyt tuuri ei ole tarvinnut ämmätellä omaa ex:aa hän on minun lasteni äiti, josta olen hänelle ikuisesti kiitollinen, jo 65 vuotias nainen, minulla ja nykyisellä vaimollani on häneen erinomaiset välit, olen jopa hieman ylpeä että hän huoli minut lastensa isäksi.
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen joutuu tekemään useita valintoja elämässään yksi niistä on parisuhde, tästä valinnasta on siis jokainen itse vastuussa, jos paljastuu tuo supi suloinen vaimo, suhteen jossain vaiheessa muuttuu ämmäksi lienee syytä katsoa peiliin, sinähän sen ämmän valitsit, minulla on käynyt tuuri ei ole tarvinnut ämmätellä omaa ex:aa hän on minun lasteni äiti, josta olen hänelle ikuisesti kiitollinen, jo 65 vuotias nainen, minulla ja nykyisellä vaimollani on häneen erinomaiset välit, olen jopa hieman ylpeä että hän huoli minut lastensa isäksi.
By NumBallToi on akan kirjoittamaksi vähän huvittava. Varmasti olisit ylpeä jos joku sinut huolisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on akan kirjoittamaksi vähän huvittava. Varmasti olisit ylpeä jos joku sinut huolisi.
entäs ukon kirjoittamana, reppana,, et erota miestä et naista, siis ehta pattayan poju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen joutuu tekemään useita valintoja elämässään yksi niistä on parisuhde, tästä valinnasta on siis jokainen itse vastuussa, jos paljastuu tuo supi suloinen vaimo, suhteen jossain vaiheessa muuttuu ämmäksi lienee syytä katsoa peiliin, sinähän sen ämmän valitsit, minulla on käynyt tuuri ei ole tarvinnut ämmätellä omaa ex:aa hän on minun lasteni äiti, josta olen hänelle ikuisesti kiitollinen, jo 65 vuotias nainen, minulla ja nykyisellä vaimollani on häneen erinomaiset välit, olen jopa hieman ylpeä että hän huoli minut lastensa isäksi.
By NumBallKehuskelitko sä numball sille 65 vuotiaalle mummollekin olevasi vittumainen mies, vai tiesikö se sen muutenkin? Sinä siis täytät 58 ja sulla on 65v exä?
Aika vanhana on tenavat pukannut se exäsi varsinkin sen ajan mittapuussa. - Anonyymi
Saako sivusta kirjoittaa?
2010 on kertonut käyttäneensä tämän nykyisen juhannushuvilallaan, jossa koko suku koolla ja saanut kovasti ihannoitavaa palautetta.
Senssu on kertonut eronneensa lapsiensa exän kanssa ollen aikuisia ja kotoa omilleen muuttaneita.
Kiinnostaisi tietää sinun arvostelija exätilanteesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehuskelitko sä numball sille 65 vuotiaalle mummollekin olevasi vittumainen mies, vai tiesikö se sen muutenkin? Sinä siis täytät 58 ja sulla on 65v exä?
Aika vanhana on tenavat pukannut se exäsi varsinkin sen ajan mittapuussa.Resupetteri ei mun tarvitse, se tietää mitä olen sanomattakin, pitkä aviolliitto takasi sen, miksi sinua kiinnostaa moinen asia, vai koetko reppana että kehuskelen olevani vittumainen mies, mitä helvetin kehumista siinä on, olen mitä olen... ei se siitä kehumalla mihinkään muuta, ex on akateemisesti koulutettu joten lapset tehtiin vasta silloin kuin ura alkoi olla pulkassa, eli muksut tehtiin vasta 30 vuotiaina.
- Anonyymi
Nyt mennään jo Alanyassa ja Laiffi rannalla, sekä yksi slummiläävässään.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15684436/karmea-hotellikokemus-!- Anonyymi
Miljonäärin hellepäivää siellä viettää juuri uuden jahdin ja saaren hommannut lekentaarinen karatesensei joka toi sähköveneenkin Phuketista Paraisiin matkalaukussa? Elämäntapastalkkeri.
Onko teillä siellä ilmastointi siellä laitoksessa? Tämä on pumppuvikaisille kovaa aikaa nämä helteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miljonäärin hellepäivää siellä viettää juuri uuden jahdin ja saaren hommannut lekentaarinen karatesensei joka toi sähköveneenkin Phuketista Paraisiin matkalaukussa? Elämäntapastalkkeri.
Onko teillä siellä ilmastointi siellä laitoksessa? Tämä on pumppuvikaisille kovaa aikaa nämä helteet.Olet oikeassa, ilmastointi laite on pakollinen thaimaassa näillä helteillä, mutta tänään on ollut vain 27 kun koko yö on puottanut vettä thaivaalta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, ilmastointi laite on pakollinen thaimaassa näillä helteillä, mutta tänään on ollut vain 27 kun koko yö on puottanut vettä thaivaalta...
Paraisissako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraisissako?
Ei kun hua hinissä, vettä on satanut ja sataa kokoajan, nyt on pahin sade hieman tauonnut, bangkokissa on taas ollut valtavia tulvia, kohta saamme taas lähes varmasti paratiisisi viemäri ja sadevesi on taas kohta pitkin rantoja.
- Anonyymi
Huomioni !!!
Kun 2010 kirjoittaa ja saa kielteistä vastinetta, muutamassa minuutissa kärpänen alkaa jauhantansa.
Kun nazi kirjoittaa ja sama tapahtuu, sama kärpänen aloittaa saman jauhantansa.
Juttu on niin että Pattayan rakkaita on vain yksi hullu, joka rakentanut itselleen eri henkilöprofiileja.- Anonyymi
Ei ole lerppaska eka kerta kun yhdistelet ihan päättömästi henkilöitä toisiinsa. Ainakin sellaiset 5-8 tyyppiä on mielestäsi sama henkilö.
Logiikkasi on myös uskomattoman huono. Kun sinä kirjoittelet tänne välillä 3 minuutin välein ja sitten joku avaa koneensa ja vaikkapa yhden viestin koko sinä päivänä, niin sinä kiljut että "vastaus tuli 3 minuutissa"
No totta helvetissä se vastaus tulee kolmessa minuutissa, koska sinä kirjoitat kolmen minuutin välein tänne. Eihän sitä voisi tänne kirjoittaa ollenkaan jos pitäisi väistellä sinun kirjoituksien kellonaikoja, kun täällä päivystät sen 16 tuntia vrk ja siihen päälle vielä välillä kirjoitat kolmelta yöllä pari sanaa samalla kun käyt tiristämässä kusta eturauhasestasi.
Mikä on "Pattayan rakas" ja mitä sun aivotoiminnallesi on tapahtunut? Viina? Lääkkeet? Verenpaine dementoinut? Veikkaan että ne kaikki. - Anonyymi
Hyvä huomio ja sitte illalla kun se saa rauhoittavan, niin se ryhtyy ihmettelemään Pakpaskaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lerppaska eka kerta kun yhdistelet ihan päättömästi henkilöitä toisiinsa. Ainakin sellaiset 5-8 tyyppiä on mielestäsi sama henkilö.
Logiikkasi on myös uskomattoman huono. Kun sinä kirjoittelet tänne välillä 3 minuutin välein ja sitten joku avaa koneensa ja vaikkapa yhden viestin koko sinä päivänä, niin sinä kiljut että "vastaus tuli 3 minuutissa"
No totta helvetissä se vastaus tulee kolmessa minuutissa, koska sinä kirjoitat kolmen minuutin välein tänne. Eihän sitä voisi tänne kirjoittaa ollenkaan jos pitäisi väistellä sinun kirjoituksien kellonaikoja, kun täällä päivystät sen 16 tuntia vrk ja siihen päälle vielä välillä kirjoitat kolmelta yöllä pari sanaa samalla kun käyt tiristämässä kusta eturauhasestasi.
Mikä on "Pattayan rakas" ja mitä sun aivotoiminnallesi on tapahtunut? Viina? Lääkkeet? Verenpaine dementoinut? Veikkaan että ne kaikki.Resupetteri lyön pienen summan vetoa että minulla ja pohjoisen miehellä on sinuun verrattuna muutama asia, kerron vain muutaman, olemme sinua rikkaampia, meillä molemmilla on paremmat autot, enemmän massia, kauniinpi vaimo, vielä kauniimpi jalkavaimo ja arvaa reppana miksi, siihen on kaksi pääsyytä, 1. olemme sinua vanhempia, 2. olemme tehneet duunia kun sen aika on.
Olen aivan varma että sinulla ei ole mitään noista mitä meillä on, ja syykin on selvä käytät päivittäistä aikaasi täällä tunteja, kukaan ei maksa palkaa siitä mitä teet, joten me karkaamme kokoajan vain kauemmas sinusta, lopulta häviämme kuin kangastus afrikassa, etkä sinä koskaan voi tavoittaa meitä, meidän elämäntyyliä, siinä surkeassa homeisessa paskaluukussa jossa asustelet, vain netti ja lääkepurkkiseuranasi, koko lopun elämäsi, ja tiedätkö minusta tuntuu sille että olet sen täysin itse ansainnut, ja sen on ainoa palkka mitä tulet koskaan saamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri lyön pienen summan vetoa että minulla ja pohjoisen miehellä on sinuun verrattuna muutama asia, kerron vain muutaman, olemme sinua rikkaampia, meillä molemmilla on paremmat autot, enemmän massia, kauniinpi vaimo, vielä kauniimpi jalkavaimo ja arvaa reppana miksi, siihen on kaksi pääsyytä, 1. olemme sinua vanhempia, 2. olemme tehneet duunia kun sen aika on.
Olen aivan varma että sinulla ei ole mitään noista mitä meillä on, ja syykin on selvä käytät päivittäistä aikaasi täällä tunteja, kukaan ei maksa palkaa siitä mitä teet, joten me karkaamme kokoajan vain kauemmas sinusta, lopulta häviämme kuin kangastus afrikassa, etkä sinä koskaan voi tavoittaa meitä, meidän elämäntyyliä, siinä surkeassa homeisessa paskaluukussa jossa asustelet, vain netti ja lääkepurkkiseuranasi, koko lopun elämäsi, ja tiedätkö minusta tuntuu sille että olet sen täysin itse ansainnut, ja sen on ainoa palkka mitä tulet koskaan saamaan.Miksi aina tuot esille vanhemmuuttasi...? " vain netti ja lääkepurkki seuranasi" puhut itsestäsi aivan selvästi. Olet yksinäinen surkimus, luuseri. Petteri
unohtui.... Anonyymi kirjoitti:
Resupetteri lyön pienen summan vetoa että minulla ja pohjoisen miehellä on sinuun verrattuna muutama asia, kerron vain muutaman, olemme sinua rikkaampia, meillä molemmilla on paremmat autot, enemmän massia, kauniinpi vaimo, vielä kauniimpi jalkavaimo ja arvaa reppana miksi, siihen on kaksi pääsyytä, 1. olemme sinua vanhempia, 2. olemme tehneet duunia kun sen aika on.
Olen aivan varma että sinulla ei ole mitään noista mitä meillä on, ja syykin on selvä käytät päivittäistä aikaasi täällä tunteja, kukaan ei maksa palkaa siitä mitä teet, joten me karkaamme kokoajan vain kauemmas sinusta, lopulta häviämme kuin kangastus afrikassa, etkä sinä koskaan voi tavoittaa meitä, meidän elämäntyyliä, siinä surkeassa homeisessa paskaluukussa jossa asustelet, vain netti ja lääkepurkkiseuranasi, koko lopun elämäsi, ja tiedätkö minusta tuntuu sille että olet sen täysin itse ansainnut, ja sen on ainoa palkka mitä tulet koskaan saamaan.Varmasti kauniimmat vaimot 😎
Ei ole ainuttakaan Pattayan rakasta joka pystyy aijaamaan "pannen" paremmaksi kuin valokuvarakkain ja sanoin.
https://aijaa.com/4MoiHk- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan varma että sinulla ei ole mitään noista mitä meillä on, ja syykin on selvä käytät päivittäistä aikaasi täällä tunteja, kukaan ei maksa palkaa siitä mitä teet, joten me karkaamme kokoajan vain kauemmas sinusta, lopulta häviämme kuin kangastus afrikassa, etkä sinä koskaan voi tavoittaa meitä, meidän elämäntyyliä, siinä surkeassa homeisessa paskaluukussa jossa asustelet, vain netti ja lääkepurkkiseuranasi, koko lopun elämäsi, ja tiedätkö minusta tuntuu sille että olet sen täysin itse ansainnut, ja sen on ainoa palkka mitä tulet koskaan saamaan.Hienosti tunnet siis "miehen" jota et ole koskaan tavannut.
Tiedät hänen vaimonsa ja jalkavaimonsa ulkonäön,
Tiedät hänen työuransa
Tiedät hänen omaisuutensa ja rahatilanteensa
Tiedät hänen autonsa
Tiedät ikänsä
Tiedät hänen elämäntyylinsä
Tiedät hänen tienestinsä
ja puhut teistä "me" muodossa. Äkkiseltään voisi sanoa ettei tuo ole mahdollista koska ette tunne ettekä tiedä toisianne, paitsi jos kyse on sivupersoonastasi, kuten onkin.
Sinulla on sen netin lisäksi talkkipurkki vieressäsi lääkepurkkien lisäksi.
Kaiken kukkuraksi puhuttelet kaikkia yhtenä henkilönä "petterinä" jonka asiat sinä tiedät paremmin kuin he itse. Tuo on mahdollista vain meediolle.
Sinä et tiedä toisten elämästä mitään etkä mistään muustakaan.
Sinun pikkuinen sairaseläkkeesi ei ole tähän mennessäkään vielä vienyt sinua mihinkään, niin ei se tule sitä tekemäänkään. Siihen sinä kuolet koneesi ääreen jonakin päivänä yksin ja kangistuneet sormesi koettaa vieläkin näppäillä sanaa "resupetteri". - Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Varmasti kauniimmat vaimot 😎
Ei ole ainuttakaan Pattayan rakasta joka pystyy aijaamaan "pannen" paremmaksi kuin valokuvarakkain ja sanoin.
https://aijaa.com/4MoiHkSe kolmoisleukako millä on hampputukka? Numeromies sanoi exänsä olevan 65 vuotias. Eihän siinä sitten ole ikäeroa meikäläisen kihlattuun kuin 38 vuotta ja ukkeli kehuskelee itsekin olevansa vanha. Mitä kehumista siinä on?
Minä laitoin tänne omankin kuvani viime patilan matkan vikasta päivästä Hiltonin terdeltä. En häpeile itseäni enkä tyttöystävääni. Ei ole mitään hävettävää. Normaalituloinen töissä käyvä ihminen olen paitsi että aloitan kesäloman samana päivänä kun Pris tulee Suomeen.
T PattayaNro1 Anonyymi kirjoitti:
Se kolmoisleukako millä on hampputukka? Numeromies sanoi exänsä olevan 65 vuotias. Eihän siinä sitten ole ikäeroa meikäläisen kihlattuun kuin 38 vuotta ja ukkeli kehuskelee itsekin olevansa vanha. Mitä kehumista siinä on?
Minä laitoin tänne omankin kuvani viime patilan matkan vikasta päivästä Hiltonin terdeltä. En häpeile itseäni enkä tyttöystävääni. Ei ole mitään hävettävää. Normaalituloinen töissä käyvä ihminen olen paitsi että aloitan kesäloman samana päivänä kun Pris tulee Suomeen.
T PattayaNro1Aha, eikös sitä facekuvaa jo aijailtu ja terveisä lähetelty Stadista paattirannasta ja pyllykuvia mausteeksi.
No sattuuhan sitä.- Anonyymi
Aha, eikös sitä facekuvaa jo aijailtu ja terveisä lähetelty Stadista paattirannasta ja pyllykuvia mausteeksi.
No sattuuhan sitä.En ole minä enkä ole tänne pariin viikkoon kirjoittanut oikein mitään. Yhtenä iltana kirjoitin viime viikolla ja käytän nimimerkkiä. Suomessa on lukemani mukaan 8000 thainaista ja vaimoa tällä hetkellä. Minun heila tulee juuri ennen jussia. Pari kaveria on tuoneet myös ja ainakin toinen jää Suomeen.
Taiteellinen otos https://aijaa.com/F79y8L - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole minä enkä ole tänne pariin viikkoon kirjoittanut oikein mitään. Yhtenä iltana kirjoitin viime viikolla ja käytän nimimerkkiä. Suomessa on lukemani mukaan 8000 thainaista ja vaimoa tällä hetkellä. Minun heila tulee juuri ennen jussia. Pari kaveria on tuoneet myös ja ainakin toinen jää Suomeen.
Taiteellinen otos https://aijaa.com/F79y8Lsenssu on sairas, senssulle kaikki henkilöt ovat yksi ja sama..
Anonyymi kirjoitti:
En ole minä enkä ole tänne pariin viikkoon kirjoittanut oikein mitään. Yhtenä iltana kirjoitin viime viikolla ja käytän nimimerkkiä. Suomessa on lukemani mukaan 8000 thainaista ja vaimoa tällä hetkellä. Minun heila tulee juuri ennen jussia. Pari kaveria on tuoneet myös ja ainakin toinen jää Suomeen.
Taiteellinen otos https://aijaa.com/F79y8LHeitänpä taas ikuisuusmahdottomuuden.
Ensinnäkin sun juttus on laatua Neiti 2010 illuusio.
Aijaten thainaaraan lentolippu päivämäärälle ennen jussia, sutattuna kaikki muu info mitä tahdot, niin tämä viimeinen viestini tälle palstalle.
Kuten tapana........ai niin ei sulla oo, ok.
Kerron miksi sulla ei oo, siksi että ei noilla eväillä mitä sulla on.
Sun tinderit pysyy thaimaassa samalla varmuudella kuin Neidin Tintsu on pysynyt.
Pelkkiä baaripojuja ootte.SenssuChiangMai kirjoitti:
Heitänpä taas ikuisuusmahdottomuuden.
Ensinnäkin sun juttus on laatua Neiti 2010 illuusio.
Aijaten thainaaraan lentolippu päivämäärälle ennen jussia, sutattuna kaikki muu info mitä tahdot, niin tämä viimeinen viestini tälle palstalle.
Kuten tapana........ai niin ei sulla oo, ok.
Kerron miksi sulla ei oo, siksi että ei noilla eväillä mitä sulla on.
Sun tinderit pysyy thaimaassa samalla varmuudella kuin Neidin Tintsu on pysynyt.
Pelkkiä baaripojuja ootte.Tuossa muuten 2010 nutturapää taidetta, miten ollakaan, onkos sama.
31etbwPattaya ykkösellä on sama peppuspörrääjä kuin Neidillä, tulee halvaksi.
Esitin mahdottomuuden tiesin sen, joten se siittä.
Ykkönen tiesi että suomessa on 8.000 thai ladyä, mulla yksi noista ja tuossa hieman enemmän kuin teidän miljoona sanaa ja sata faceimurointia.
https://aijaa.com/4MoiHk
Nyt ulapalle ja Aasialuodolle piipahtaan, moi............40 solmua.- Anonyymi
Pattaya ykkösellä on sama peppuspörrääjä kuin Neidillä, tulee halvaksi.
Esitin mahdottomuuden tiesin sen, joten se siittä.
Ykkönen tiesi että suomessa on 8.000 thai ladyä, mulla yksi noista ja tuossa hieman enemmän kuin teidän miljoona sanaa ja sata faceimurointia.
https://aijaa.com/4MoiHk
Nyt ulapalle ja Aasialuodolle piipahtaan, moi............40 solmua.Onko se tuolla kuksassa vai pöydän alla se vaimo kun ei näy?
Ketjusta on poistettu tähän mennessä 8 (!) sääntöjen vastaista viestiä.
Onko herttaisempaa katseltavaa kuin tämä likkanen kalastelu- ja syömäpuuhissaan?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671