Karmea hotellikokemus !

Suora linkkini asiasta poistettiin ?! Se on merkillistä.

Juttu on nähtävillä kun lyötte hakukenttään:
is.fi / matkailu/

10

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvat olivat liian raakoja täällä katseltaviksi ja olisi alentanut merkittävästi Alanyan matkailijamääriä.

• Anonyymi

Et taida olla ihan terve kaikista noista tuotoksisistasi päätellen. Kirjoitat samoja asioita jokaiselle palstalle.

• Et ole tutustunut sitten tuotantooni kuin hieman päällisin puolin.
        Kirjoitukseni käsittelevät taatusti juuri niitä aihealueita joita sillä palstalla pitääkin olla.
        Samanlaista kirjoitusta et takuulla löydä.

Epäilyksesi terveydentilastani on siis väärä.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Et ole tutustunut sitten tuotantooni kuin hieman päällisin puolin.
        Kirjoitukseni käsittelevät taatusti juuri niitä aihealueita joita sillä palstalla pitääkin olla.

Nimestäsi (nazi) päätellen juurikin hyvin vahvaa provoa !

Turkki on paljon muuta kuin iän ikuinen alanya. Valtavasti nähtävää - lomailu mielessä ja todella hyvät syksynkin lomasäät.
        Pitää muistaa että olemme lomalla vieraassa maassa ja kulttuurissa ! Maate ja sen kansalaisia EI ole luotu meidän tarpeitamme varten MISSÄÄN maassa.
        Jos lomamatkalle lähtee hakemaan epäkohtia ja poikkeamia omasta kulttuurista - miksi matkustaa, niitä löytyy kotimaassammekin. Jatkuvasti pieni Suomemmekin "kansainvälistyy" halusimme tai emme

• Anonyymi

Oliko kuvia Maken mestoilta?

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Et ole tutustunut sitten tuotantooni kuin hieman päällisin puolin.

kyllä monia "nazin" kirjotuksia löytyy,jotka hyvinkin kovilla sanavalinnoilla moittii Turkkia. Tähän katkeruuteen on varmasti syynsä mutta, helppoa on pysyä pois Turkista - niin yksinkertaista se on

• Ketjusta on poistettu rva SianSenssuNain räävitön henkilökohtainen herjaus.

• Anonyymi

Ymmärrän katkeruuden kun toiset matkustelee ja itse vain kirjoittaa siitä.
        Olisiko kuitenkin jonkinlaista vaihtelua itsellesi naZi, kirjoittaa toisesta aiheesta kuin vihaamasi Turkki, monissa eri kohdissa sivustoa.
        Kissoista luetaan paljon artikkelia ja jopa katsotaan videoita - sellanen hörhelömekkoinen katti vetää hyvin lukioita ja videoiden katsojia - tsemppiä

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän katkeruuden kun toiset matkustelee ja itse vain kirjoittaa siitä.
        Olisiko kuitenkin jonkinlaista vaihtelua itsellesi naZi, kirjoittaa toisesta aiheesta kuin vihaamasi Turkki, monissa eri kohdissa sivustoa.
        Kissoista luetaan paljon artikkelia ja jopa katsotaan videoita - sellanen hörhelömekkoinen katti vetää hyvin lukioita ja videoiden katsojia - tsemppiä

Kiitoksia huomiosta ja vanhan avaukseni ylösnostosta.
        Vastineena toiveeseesi viittaan ketjussa olevaan kirjoitukseeni 9/6-19.

Mitä tulee matkustamiseeni olen käynyt yli 60:ssä maassa.

Nuivahko suhtautumiseni Turkkiin johtuu yksinomaan lepyttömästä vihastani islamia kohtaan. Vihaan ja inhoan kaikkea siihen liittyvää. Se ei ole VIELÄ laitonta.

Kissoista olen aina pitänyt ja naperona meilläkin sellaisia oli.
        Kissavideot ovatkin hyvin hauskoja ja hellyttäviä mutta en nyt ymmärrä miksi niitä pitäisi matkailupalstalla linkata.
        Pyynnöstäsi tässä kuitenkin yksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=cytJLvf-eVs

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kiitoksia huomiosta ja vanhan avaukseni ylösnostosta.
        Vastineena toiveeseesi viittaan ketjussa olevaan kirjoitukseeni 9/6-19.

Mitä tulee matkustamiseeni olen käynyt yli 60:ssä maassa.

Nuivahko suhtautumiseni Turkkiin johtuu yksinomaan lepyttömästä vihastani islamia kohtaan. Vihaan ja inhoan kaikkea siihen liittyvää. Se ei ole VIELÄ laitonta.

Kissoista olen aina pitänyt ja naperona meilläkin sellaisia oli.
        Kissavideot ovatkin hyvin hauskoja ja hellyttäviä mutta en nyt ymmärrä miksi niitä pitäisi matkailupalstalla linkata.
        Pyynnöstäsi tässä kuitenkin yksi:
        https://www.youtube.com/watch?v=cytJLvf-eVs

Helppoa onneksi pysyä pois islami maista - koska viha on noin suurta, ihmettelenkin miksi silti kerroit sinne matkustaneesi ?
        Minä en matkusta maahan jonka lähtökohtaisesti tiedän minulle "ärsyttäväksi" (tosin sellaiseen maahan en VIELÄ ole matkustanut)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      39
      4612
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      52
      2151
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1641
    4. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1620
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1148
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1123
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1077
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1073
    Aihe