Omistan vain autopaikka osakkeen ja aviomieheni omistaa kaikki asunnon osakkeet. Onko minulla oikeus osallistua yhtiökokoukseen?
Yhtiökokoukseen osallistumis oikeus
6
190
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella osakkeenomistajalla on oikeus osallistua kokoukseen.
- Anonyymi
Ei ole. Autopaikka osake ei mahdollista yhtiökokoukseen osallistumista. Tämä löytyy taloyhtiöiden yhtiöjärjestyksestä.
- Anonyymi
Lakitieteen lääkäri on ottanut liikaa kesäjuomaa! Keksi vielä lisää hauskoja juttuja, osallistu vaikka vitsikilpailuihin.
- Anonyymi
Hyvää kahdella rivillä tehtyä palstan aktivointia, saisimmeko linkin yhtiöjärjestykseen jossa näkyy ettei autopaikkaosake mahdollista yhtiökokoukseen osallistumista?
- Anonyymi
Lähetän sen maanantaina, nyt vietän viikonloppua.
Aloittajalla on tietenkin oikeus osallistua yhtiökokoukseen. Tämä on valitettava tosiasia huomioiden hänen kirjoitustaidon puutteen, eli on käytännössä oikeustoimikelvoton muita osakkaita rasittava idiootti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671