Elikkäs onkohan akupunktiosta apua seksuaaliseen haluttomuuteen?
Kuinka paljon akupunktio maksaa?siis noin suurin piirtein hintahaarukka?Korvaako kela osan jos on lääkärin lähete?
lisätietoja kaivataan...
4
670
Vastaukset
- virpi
Pari vuotta olen kärsinyt lähes totaalisesta haluttomuudesta. Ajatuskin tuntuu pahalta. Tällä viikolla kävin akupunktiossa ja sen jälkeen ekan kerran pariin vuoteen suutelu tuntui hyvältä ja jopa muutenkin halutti. Ikävä kyllä seksiin ei varsinaisesti ollut juuri silloin mahdollisuutta. Seuraavana päivänä vaikutus oli jo vähentynyt. Olen menossa uudelleen ensi viikolla ja toivon, että asia korjaantuu...
- Tintti
Kysymyshän ei ole pelkästään haluttomuudesta, jota akupunktiolla hoidetaan, jos haluttomuuden takia akuun mennään, vaan hoito on kokonaisvaltiasta mielen hoitamista, joka vaikuttaa myös haluttomuuteen. Olen itse ottanut akua lievään masennusvaivaan ja aina se on auttanut, silloin myös tunnelukot ovat auenneet.
B-vitamiini, foolihappo, magnesium, kalsium ja epa-e lisänä niin olo paranee vähitellen ja vaikeiden asioiden ja kiireen sietokyky nousee.- Lady
Kiitos teille tiedoista!Osaako kumpikaan sanoa noista hinnoista mitään?Tiedän että kyse on hoitosarjasta jossa käydään useammin.Muiden vaivojen takia olen ajatellut akupunktiota kokeilla mutta tuli mieleen että auttaisikohan tähänkin.
- Tip
Lady kirjoitti:
Kiitos teille tiedoista!Osaako kumpikaan sanoa noista hinnoista mitään?Tiedän että kyse on hoitosarjasta jossa käydään useammin.Muiden vaivojen takia olen ajatellut akupunktiota kokeilla mutta tuli mieleen että auttaisikohan tähänkin.
Hei! Hintahaarukka on yleensä 30-50, mitä itse olen nähnyt. Pitempää hoitosarjaa ottaessa kannattaa kysellä pienemmän kertamaksun perään. Yleensä hoitosarjojen hinnat ovatkin soviteltavissa.
Aurinkoista päivän jatkoa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796