Elikkäs onkohan akupunktiosta apua seksuaaliseen haluttomuuteen?
Kuinka paljon akupunktio maksaa?siis noin suurin piirtein hintahaarukka?Korvaako kela osan jos on lääkärin lähete?
lisätietoja kaivataan...
4
657
Vastaukset
- virpi
Pari vuotta olen kärsinyt lähes totaalisesta haluttomuudesta. Ajatuskin tuntuu pahalta. Tällä viikolla kävin akupunktiossa ja sen jälkeen ekan kerran pariin vuoteen suutelu tuntui hyvältä ja jopa muutenkin halutti. Ikävä kyllä seksiin ei varsinaisesti ollut juuri silloin mahdollisuutta. Seuraavana päivänä vaikutus oli jo vähentynyt. Olen menossa uudelleen ensi viikolla ja toivon, että asia korjaantuu...
- Tintti
Kysymyshän ei ole pelkästään haluttomuudesta, jota akupunktiolla hoidetaan, jos haluttomuuden takia akuun mennään, vaan hoito on kokonaisvaltiasta mielen hoitamista, joka vaikuttaa myös haluttomuuteen. Olen itse ottanut akua lievään masennusvaivaan ja aina se on auttanut, silloin myös tunnelukot ovat auenneet.
B-vitamiini, foolihappo, magnesium, kalsium ja epa-e lisänä niin olo paranee vähitellen ja vaikeiden asioiden ja kiireen sietokyky nousee.- Lady
Kiitos teille tiedoista!Osaako kumpikaan sanoa noista hinnoista mitään?Tiedän että kyse on hoitosarjasta jossa käydään useammin.Muiden vaivojen takia olen ajatellut akupunktiota kokeilla mutta tuli mieleen että auttaisikohan tähänkin.
- Tip
Lady kirjoitti:
Kiitos teille tiedoista!Osaako kumpikaan sanoa noista hinnoista mitään?Tiedän että kyse on hoitosarjasta jossa käydään useammin.Muiden vaivojen takia olen ajatellut akupunktiota kokeilla mutta tuli mieleen että auttaisikohan tähänkin.
Hei! Hintahaarukka on yleensä 30-50, mitä itse olen nähnyt. Pitempää hoitosarjaa ottaessa kannattaa kysellä pienemmän kertamaksun perään. Yleensä hoitosarjojen hinnat ovatkin soviteltavissa.
Aurinkoista päivän jatkoa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892