Firefox selain

Oli pari sähkökatkoa, ja kone oli auki. Kun käynnistin koneen uudelleen niin Firefoxin kaikki asetukset oli muttuneet oletusasetuksiksi.
Mistähän tällainen voisi johtua?

12

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivitys versioön 67.0 on asentunut. Ehkäpä Se sai aikaan uudelleensyntymisen ihmeen.

• Niin näkyy olevan numero 67.0.1

• Anonyymi

Nyt taitaa olla jo 67.0.2 -versio jakelussa. Kehitys kehittyy vauhdilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taitaa olla jo 67.0.2 -versio jakelussa. Kehitys kehittyy vauhdilla.

"Kehitys" mennnyt vauhdilla takapakkia, onneksi on vielä oikeitakin selaimia, jotka toimii niin kuin haluaa, eikä vakoile.

• Anonyymi

Ne ovat nuo kuukkelin romikset tuollaisia, vakoiluasetukset menee automaattisesti päälle, eikä suojaavia lisäosia saa asennettua. Oikeassa Firefoxissa 52 ja Waterfoxissa (Classic) ei tuollaisia ongelmia.

• Anonyymi

56 viimeinen oikea FF.

• Anonyymi

Minulle taas kävi niin että Firefoxin uusimman päivityksen asentumisen myötä yksityinen tietokoneeni näyttää kokeneen mystisen muodonmuutoksen yrityskoneeksi: asetusvalikkoon ilmestyi ilmoitus: "organisaatiosi hallitsee asetuksiasi" - eikä sitä saa näköjään millään pois, selaimen poisto ja uudelleenasentaminen vanhemmalta romukoneelta kopioituna 2 v vanhana versionakaan ei auta, päivitykset latautuvat heti automaattisesti ja niiden mukana tämä 'organisaatio'. Joten tähän taisi loppua Firefoxin käyttö meillä...

• Anonyymi

Aikoinaan aloittaessani koneessa oli firefox,mutta You tube näkyi vain pätkinä. Ihmettelin ja kiroilin turhan kauan ennen kuin kysyin operaattorilta syytä. Siellä tilanne oli tuttu ja kehoitettiin vaihtamaan google chromeen. Sen jälkeen ei ainoatakaan häikkää. Firefox ei tule ikinä koneelleni takaisin.

• Anonyymi

Hahhah, etkö ole koskaan kuullut Linuxista? Siellä toimii sulavasti Ff68.xx

• Anonyymi

Joopajoo, se on nykyään jo 69. Ja jos et tykkää Googlen vakoiluohjelmista niin pitää laittaa Chromium joka on avoimen koodin tuotos.

• Anonyymi

Uusin FF on v. 69.0.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8338
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6455
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6294
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3222
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2817
    Aihe