LOVIISAN ASUNTOMESSUALUEEN VIERESSÄ ON POLTTOÖLJYLLÄ TOIMIVA VOIMALAITOS

Anonyymi

Saastuttaa aika lailla,päästöt tulevat sisälle,lattiat noessa.

13

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on totta,ei voi kiistää,eikä poistaa tätä postausta.

    • Anonyymi

      Monta ihmettelijää on käynyt piipun juuressa,ihmetellen,miksi kukaan rakentaisi taloa kahden paskaputken viereen??

      • Anonyymi

        Pariskunta pysähtyi mersulla, katseli hakkuuaukealle,ja kysyi,miksi tänne kukaan rakentaisi,tämä on muuttotappioalutta,ei muuttovoitto,ei täällä ole edes työpaikkoja.Koitin selittää,että ei minua kiinnosta, olen vaan lenkillä.No siihen vastasivat,Ei tänne kukaan suomenkieltä puhuva muuta.Politiikkanne olette itse junaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pariskunta pysähtyi mersulla, katseli hakkuuaukealle,ja kysyi,miksi tänne kukaan rakentaisi,tämä on muuttotappioalutta,ei muuttovoitto,ei täällä ole edes työpaikkoja.Koitin selittää,että ei minua kiinnosta, olen vaan lenkillä.No siihen vastasivat,Ei tänne kukaan suomenkieltä puhuva muuta.Politiikkanne olette itse junaillut.

        Loviisan suurin ongelma on työpaikkojen puute ja merkittävästi lisää niitä ei ole tulossa. Viihtyisyyden puute on myös noussut ongelmaksi metsien hillittömien hakkuiden seurauksena ja pyrkimyksenä rakentaa viimeisetkin vapaat rannat.


    • Anonyymi

      ME KUOLLAAN KAIKKI MITÄÄN EI OLE TEHTÄVISSÄ!!

    • Anonyymi

      Kaiken huipuksi raskasöljykäyttöinen kaukolämpölaitos on rakennettu osayleiskaavaan merkitylle virkistysalueelle Ulrikan lehtoon.

    • Anonyymi

      Määrlahden rantaan on läjitetty tuhansia kuutioita ruoppausmassoja, jotka ovat peräisin vierasvenesataman rakentamisesta. Loviisanlahden pohjasedimenttien on todettu olevan joen tuomien ympäristömyrkkyjen saastuttamia.
      Vanhan kaatopaikan saastuneet valumavedet virtaavat ojia ja pitkiä myöten messualueelle, jonka naapurina on vielä raskasöljykäyttöinen kaukolämpölaitos.
      Siitä huolimatta alueen on kehuttu olevan ainoa pitkään aikaan saastumaton messualue. Vastuu on kuulijalla, kuten kaikissa muissakin messuihin liittyvissä virkaviskaalien puheissa.

    • Anonyymi

      Kaupunki hakee kamreeria,jolla ruotsalainen sukunimi.Tästä on jo lyöty vetoa.

    • Anonyymi

      Eilen kyy-ja rantakäärmeitä kartoitettiin messualueella,tavattiin 29 kyytä.14 rantakäärmettä.Loviisan lähes koko käärmepopulaatio on itärannalla,koska länsirannalla ei ole luonnotilassa olevaa luontaista heinikkoa.Sahaniemessä 3 kyytä,12 rantakäärmettä.

    • Anonyymi

      No nämä savusaasteet ovat vain,pohjois,koillinen,ja itätuulella.Vajaa parisataa pv.vuodessa.

      • Anonyymi

        Mä olen kyllä epäillyt että pohjoisessa ois taas niitä harjujen tuhoajien soramonttuja kun pohjoistuulellla ei voi pitää ikkunoita auki. Kurkku tulee kipeäksi ja keuhkot täyteen limaa.

        Eikös joku kirjoittanut suuresta betonielementtitehtaasta? Se tietää tuhoa tuhansien vuosien harjuille ja hiekkapölyä ihmisten hengitettävksi. Ahneiden himo tuhota maailmaa on hirmuinen.


    • Anonyymi

      Määrlahden ranta-alueelle saisi puoli-ilmaiseksi hienon rantapuiston, koska vanha puusto on jo olemassa. Pienellä aluskasvillisuuden raivaamisella ja polkujen tekemisellä oltaisiin jo pitkällä. Messuhullutuksen seurauksena koko alue kuitenkin avohakataan ja se siitä. Tästä saatiin jo esimakua kun alueelta jo tuhottiin paljon vanhoja lehtipuita. Syyksi kerrottiin kaupungin "asiantuntijan" toimesta syyksi jäljelle jääneiden puiden totuttaminen tuuliolosuhteisiin. Naurettavaa!

      • Anonyymi

        Joillakin ihmisillä on puidentuhoamisvimma. Jumala loi puut, metsät ilmastoa suojatakseen. Nyt ihminen on tuhonnut 95% maapallon metsistä. Koska saatana vihaa Jumalan luomaa ihmiskuntaa niin se villitsee ihmiset tuhoamaan itse itsensä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe