Kukaan hakenut? Entä hakenut aikaisempina vuosina?
Talvikausi thomas Cook cabin crew?
55
77
Vastaukset
- Anonyymi
Hain toissapäivänä! Jännitän koskahan heistä kuuluu.
- Anonyymi
^sama vastaaja. Sain tänään kutsun työhaastatteluun :) Muita?
- Anonyymi
Missä se kurssi oikein on ja millä kielellä?
- Anonyymi
Englnniksi. Osittain järjestetään Suomessa ja osittain Tanskassa.
- Anonyymi
Airpro hakee sivuillaan cabin crew henkilöitä. Ei ole ikärajaa. Täytät hakemuksen :)
- Anonyymi
Onko kellekään tullut kutsua jatkohaastatteluun?
- Anonyymi
kutsut tulee varmaan ensi viikolla kun haku on päättynyt ja eka kierros käyty läpi
- Anonyymi
Sain kutsun 2. haastatteluun tänään!
- Anonyymi
Onnea! minäkin sain :) jännittää tuo toinen haastattelu, kuinkahan siihen kannattaisi valmistautua..
- Anonyymi
Saitteko kutsun puhelimitse vai sähköpostilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitteko kutsun puhelimitse vai sähköpostilla?
Puhelimitse!
- Anonyymi
Voi kurjuus, minä en :(
- Anonyymi
:(( voi harmi. Sitte vaan muihin lentoyhtiöihin hakemusta!
- Anonyymi
Paitsi että tiistaina sain kutsun Tuin haastatteluun!
- Anonyymi
Saiko joku muu haastattelukutsua TUI:lle?
- Anonyymi
Hain paikkaa viimeisenä päivänä eli 30.6, ja eilen soitettiin haastattelusta TUI:lle, joka on ensi viikolla.
- Anonyymi
Oliko sulla hyvä ruotsi? Sinnehän vaativat hyvää ruotsin taitoa. Tuille siis. Ainakin joskus oli koko kurssi ruotsiksi.
Minäkin hain vikana päivänä ja tuli sähköposti "olemme jo tehneet valinnat" tms. Just just. Onneksi Finnairillekin on haku. - Anonyymi
Ehkä nähdään TUI:n haastattelussa! Itelläkin ens viikolla haastis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla hyvä ruotsi? Sinnehän vaativat hyvää ruotsin taitoa. Tuille siis. Ainakin joskus oli koko kurssi ruotsiksi.
Minäkin hain vikana päivänä ja tuli sähköposti "olemme jo tehneet valinnat" tms. Just just. Onneksi Finnairillekin on haku.En puhu ruotsia. Ilmoitin sen jo hakumuksessa. Mutta puhun 5 eri muuta kieltä sujuvasti.
- Anonyymi
Eikö rekry ollut vain TC:lle?
- Anonyymi
Outoa. Piti olla vaan TC haku.
- Anonyymi
TUI:n haku pitäs alkaa parin viikon päästä. Siirsivät vaan joitakin hakijoita suoraan TC:ltä Tui:lle.
- Anonyymi
Kukaan TUI:n haastettelussa ollut saanut tietää jatkosta?
- Anonyymi
Koska TUI:n haastattelut alkavat? Siis teillä jotka saitte kutsun jo?
- Anonyymi
Tällä viikolla oli tietääkseni kaksi haastattelupäivää
- Anonyymi
Muita thomas cookin 2 haastatteluun menijöitä?
- Anonyymi
Ite en oo kuullu viel mitään ... koska olit ekassa haastattelussa?
- Anonyymi
Mä olin tänään 2. haastattelussa. Ekassa haastiksessa olin jo viikkoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInkälainen oli? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva! Mä oon matkalla itsekin. Miten meni? :)
- Anonyymi
Kysykö kukaan monta TC ottaa, mitkä konetyypit, missä kurssi tms
- Anonyymi
Moi! Koskakohan selviää valinnat kurssille päässeistä??
- Anonyymi
TC ainakin lupaa ilmottaa ens viikon alussa!
- Anonyymi
TUI ilmoittaa kurssille pääsystä vasta syyskuun alussa. Kakkos haastattelut pidetään vasta elokuun puolivälissä.
- Anonyymi
Oliko niin että 20 valitaan 30:stä? Eli 10 putoaa
- Anonyymi
En osaa sanoa, mutta mistä näin päättelit? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta mistä näin päättelit? :)
Luin edellisten vuosien keskusteluista ja ihan kun hakemuksessa olisi lukenut paikkamäärä..
- Anonyymi
Onko kenellekkään tullut vielä tietoa saiko kurssipaikan?
- Anonyymi
Ei.. jännitän hulluna
- Anonyymi
Ei vielä! Jännittää kauheesti :)
- Anonyymi
Onko kukaan kuullu vielkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan kuullu vielkää?
Sain kutsun kurssille!! Onnea muillekkin!!❤️
- Anonyymi
Ihan puoli tuntia sitten:)
- Anonyymi
Sama täällä! Kutsu kurssille tuli, maailman onnellisin.
- Anonyymi
Varmaan turha enää toivoa että saisi kutsun kun ei tähän mennessä ole tullut :(
- Anonyymi
Kyllä se kutsu sieltä vielä voi tulla!
- Anonyymi
Oliko ketään kutsun saaneista ensimmäisessä rekrypäivässä mukana? 😍 Kysykö kukaan muuten et missä kurssi pidetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ketään kutsun saaneista ensimmäisessä rekrypäivässä mukana? 😍 Kysykö kukaan muuten et missä kurssi pidetään?
Mun mielestä kurssi on lentokentän vieressä :) oliko tietoa vielä päivästä jolloin kurssi alkaa? Onkohan päivät klo 8-16? Onko tietoa ?
- Anonyymi
Voitaisko perustaa joku facebook ryhmä Thomas Cook kaudelle 19-20? :) Oisko muita tulossa
- Anonyymi
Hyvä idea, messissä!
- Anonyymi
Hei, tein nyt ryhmän Facebookiin nimellä Thomas Cook emot 2019-2020.
Liittykää kaikki joita kiinnostaa ja on siis saanut kurssipaikan! Ryhmä on yksityinen eli pelkästään ryhmässä olevat näkevät julkaisut ja jäsenet :)
- Anonyymi
Onko täällä muita jotka sai kutsun TUI:n toiseen haatstteluun? Tosi jännittävää!
- Anonyymi
Koska teillä on medikaalit?
- Anonyymi
Millainen oli tui:n eka haastattelu? Oliko suomeksi vai englanniksi?:)
- Anonyymi
Haastattelu oli suomeksi, pari kysymystä englnnaiksi ja oli kans osuus ruotisiksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818