Asema avattu uudelleen,Onnea ja Menestystä Matin ja Liisan Jounille ja Timolle!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Onnea juu mutta jotenkin ei vain riitä ymmärrys meikäläisellä, että miten Pihtiputaalla voi vielä edelleenkin asua kuluttajia.
- Anonyymi
ravintola arvostelu tästä olisi poikaa kuka kirjoittaisi
- Anonyymi
Neste pihtiputaalla on kyllä todella töykeä henkilökunta. Kassalla olevat henkilöt eivät osaa edes lukea perus suomen kieltä, todella omituista? Eivät näe lappuja tai muita työntekijöiden jättämiä viestejä? Mistäköhän johtuu…? Heillä ei selvästikkään ole oikeanlaista koulutusta. Olen ollut itsekkin asiakaspalvelu alallla monia kesiä töissä ja olen silti kommunikoinut muiden töissä olevien kanssa.
- Anonyymi00006
Kävin perheeni kanssa lounaalla siellä ja ruoka oli hyvää ja se oli monipuolista. Hinta laatusuhde oli mielestäni kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509