Nainen,milloin haluaisit tavata?
Milloin tavattaisiin
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
minkänimiselle? ois tärkee tieto
- Anonyymi
Jos tuo tärkeä niin laita siihen vain sinun naisen nimi ja minun miehen nimeni
- Anonyymi
Nuo osuisi tännekin.
- Anonyymi
En ala mihinkään nimileikkiin,kaikkien nimisiä niin paljon, eivät kerro mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ala mihinkään nimileikkiin,kaikkien nimisiä niin paljon, eivät kerro mitään.
Leikit silti palstalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikit silti palstalla
Itseasiassa en leiki.
- Anonyymi
Ensiviikolla :)
Jos S?- Anonyymi
Kenet S:n haluat ensiviikolla tavata?
- Anonyymi
Sen kuusi kirjaimisen :)
- Anonyymi
Sami on minun. 😘
- Anonyymi
Alkaako nimesi K:lla ja loppuu i-kirjaimeen ja olet nainen?...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kuusi kirjaimisen :)
Olen luovuttanut haaveesta, että hän olisi kiinnostunut. En halua ahdistella, koska toivon hänelle hyvää enkä halua aiheuttaa hankalaa oloa. Jos omaa tahtia ei ole, on parempi antaa suosiolla mennä.
Silti, jos saisin kutsun olisin yllättynyt ja hyvin onnellinen. Periaatteesta tässä ei ole kyse, vaan lähinnä toisen kunnioittamisesta. T. Ässä kuudella kirjaimella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami on minun. 😘
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Ei kun minun 😉😘
- Anonyymi
Viikon päästä perjantaina, jos olet A?
- Anonyymi
En ala mihinkään nimileikkiin, vaan mielestäni nainen on vaistonnut kiinnostukseni.
- Anonyymi
Missä haluaisit tavata? Saatko naiseen yhteyden muitakin teitä kuin täältä?
- Anonyymi
Voisin tavata joko naisen valitsemassa paikassa tai minun valitsemassa paikassa. Jokainen kai saa jollain tavalla yhteyden toiseen mutta ei kqi täällä he ketkä saavat helpolla yhteyttä tai uskaltavat helpolla yhteydenpitoon
- Anonyymi
Näkemiin,nyt näkemiin,mutta milloin me tavataan,
ehkä huomenna,ensiviikolla,
vai eikö enään milloinkaan.
Näkemiin,nyt näkemiin ,mutta milloin me tavataan,
sua aattelen ,ssua oottelen----
Sun hymysi on arvoitus ja kielto vain lupaus,
olisi todellakin ikävää,jos jäisin ilman ystävvää.
Näkemiin nyt näkemiin......... - Anonyymi
Laitahan mies jokin tunniste, jotta oikea nainen tietää. Jokin sellainen, jonka te kaksi tiedätte. Alkaa tapahtumaan😉
- Anonyymi
Nainen vaistonnut kiinnostukseni, eiköhän hän laittaisi vaikka tuollaisen.
- Anonyymi
Eipä kuule ole. Kenellekään ei sanoja eikä lauseita omita, vaan nämä ovat käytettävissä, joten ilmoitan ylläpidolle tämän kunnianloukkauksena ja jonkinlaisena vainona.
- Anonyymi
Tossa linkki mun aloitukseen, joka meinasi hukkua. Jos ei halua laittaa tunnisteita, niin tuolla voi laittaa tunnisteen tapaamispaikasta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15685372/missa-nahtaisiin-tanaan - Anonyymi
Tavataan syksyllä E - Mies.
Ei ole yhteistietoja ja eikä muutakaan niin silloin vasta. - Anonyymi
Maanantaina töissä? T. J
- Anonyymi
Kuka töissä haluaa tavata? Ei ap.
- Anonyymi
Silloin kun rivi loppuu kesken ja teksti ei mahdu, muutoin ei ole ensimmäisen luokan jälkeen ollut suuremmin tarvetta.
- Anonyymi
Mun naama näyttää kesäisin niin hirveältä, että on parempi kun ei nähdä. Maksaläiskät, finnit ja rasvainen iho ei tosiaan kaunista mua.
- Anonyymi
Eivät nuo merkka mitään ainakaan minulle kun itse nainen on sama kultainen ihana sulotar, aina yhtä kaunis oli kesä tai mikä tahansa muukaan vuodenaika.
- Anonyymi
Ihan milloin vaan sulle sopii... 😊
- Anonyymi
Tavataan huomenna aamusta yhdeksältä. Tavataan minulle tutuissa maisemissa.
- Anonyymi
Huomenna yhdeksällä aamulla. Ja paikkana tuo sanomani.
- Anonyymi
Vajaa tunti ja näemme
- Anonyymi
Soititko minulle? Soita mulle joskus, haluaisin kuulla ääntäsi
Ketä tässä pitäisiä haluta tavata? 🤔
- Anonyymi
Sinua en milloinkaan. 👍
- Anonyymi
Tänään iltapäivällä?
m>n- Anonyymi
Vähän vielä epävarmaa, olenko siellä, missä yleensä tiistaina iltapäivällä.
- Anonyymi
Kuulehan, minä en ole tavannut sitten ekaluokan, että jos tarviit siinä tukiopetusta, niin en ole etsimäsi henkilö. Sen sijaan jos sujuvampi ulosanti kiinnostaa, niin....
- Anonyymi
Niin, hyvä olisi, mutta miksi täällä?
- Anonyymi
Samaa ihmettelen. Jos oikeasti tunnette toisenne, niin kuin annatte ymmärtää,
niin tätä kautta kommunikointi vaikuttaa lievästi ilmaistuna omituiselta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814