Milloin tavattaisiin

Nainen,milloin haluaisit tavata?
4166
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 41

Vanhimmat

minkänimiselle? ois tärkee tieto

1Äänestä
  • Jos tuo tärkeä niin laita siihen vain sinun naisen nimi ja minun miehen nimeni

Äänestä

• Nuo osuisi tännekin.

Äänestä

• En ala mihinkään nimileikkiin,kaikkien nimisiä niin paljon, eivät kerro mitään.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En ala mihinkään nimileikkiin,kaikkien nimisiä niin paljon, eivät kerro mitään.

Leikit silti palstalla

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Leikit silti palstalla

Itseasiassa en leiki.

Äänestä

Ensiviikolla :)
Jos S?

Äänestä
  • Kenet S:n haluat ensiviikolla tavata?

Äänestä

• Sen kuusi kirjaimisen :)

Äänestä

• Sami on minun. 😘

Äänestä

• Alkaako nimesi K:lla ja loppuu i-kirjaimeen ja olet nainen?...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sen kuusi kirjaimisen :)

Olen luovuttanut haaveesta, että hän olisi kiinnostunut. En halua ahdistella, koska toivon hänelle hyvää enkä halua aiheuttaa hankalaa oloa. Jos omaa tahtia ei ole, on parempi antaa suosiolla mennä.

Silti, jos saisin kutsun olisin yllättynyt ja hyvin onnellinen. Periaatteesta tässä ei ole kyse, vaan lähinnä toisen kunnioittamisesta. T. Ässä kuudella kirjaimella.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sami on minun. 😘

Kenen?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen?

Ei kun minun 😉😘

Äänestä

Viikon päästä perjantaina, jos olet A?

Äänestä

En ala mihinkään nimileikkiin, vaan mielestäni nainen on vaistonnut kiinnostukseni.

Äänestä
  • Missä haluaisit tavata? Saatko naiseen yhteyden muitakin teitä kuin täältä?

Äänestä

• Voisin tavata joko naisen valitsemassa paikassa tai minun valitsemassa paikassa. Jokainen kai saa jollain tavalla yhteyden toiseen mutta ei kqi täällä he ketkä saavat helpolla yhteyttä tai uskaltavat helpolla yhteydenpitoon

Äänestä

Näkemiin,nyt näkemiin,mutta milloin me tavataan,
ehkä huomenna,ensiviikolla,
vai eikö enään milloinkaan.
Näkemiin,nyt näkemiin ,mutta milloin me tavataan,
sua aattelen ,ssua oottelen----
Sun hymysi on arvoitus ja kielto vain lupaus,
olisi todellakin ikävää,jos jäisin ilman ystävvää.
Näkemiin nyt näkemiin.........

Äänestä

Laitahan mies jokin tunniste, jotta oikea nainen tietää. Jokin sellainen, jonka te kaksi tiedätte. Alkaa tapahtumaan😉

Äänestä
  • Nainen vaistonnut kiinnostukseni, eiköhän hän laittaisi vaikka tuollaisen.

Äänestä

• Eipä kuule ole. Kenellekään ei sanoja eikä lauseita omita, vaan nämä ovat käytettävissä, joten ilmoitan ylläpidolle tämän kunnianloukkauksena ja jonkinlaisena vainona.

Äänestä

Tavataan syksyllä E - Mies.
Ei ole yhteistietoja ja eikä muutakaan niin silloin vasta.

Äänestä

Maanantaina töissä? T. J

Äänestä
  • Kuka töissä haluaa tavata? Ei ap.

Äänestä

Silloin kun rivi loppuu kesken ja teksti ei mahdu, muutoin ei ole ensimmäisen luokan jälkeen ollut suuremmin tarvetta.

Äänestä

Mun naama näyttää kesäisin niin hirveältä, että on parempi kun ei nähdä. Maksaläiskät, finnit ja rasvainen iho ei tosiaan kaunista mua.

Äänestä
  • Eivät nuo merkka mitään ainakaan minulle kun itse nainen on sama kultainen ihana sulotar, aina yhtä kaunis oli kesä tai mikä tahansa muukaan vuodenaika.

Äänestä

Ihan milloin vaan sulle sopii... 😊

Äänestä
  • Tavataan huomenna aamusta yhdeksältä. Tavataan minulle tutuissa maisemissa.

Äänestä

• Huomenna yhdeksällä aamulla. Ja paikkana tuo sanomani.

Äänestä

• Vajaa tunti ja näemme

Äänestä

Soititko minulle? Soita mulle joskus, haluaisin kuulla ääntäsi

Äänestä

Ketä tässä pitäisiä haluta tavata? 🤔

Äänestä

Sinua en milloinkaan. 👍

Äänestä

Tänään iltapäivällä?

m>n

Äänestä
  • Vähän vielä epävarmaa, olenko siellä, missä yleensä tiistaina iltapäivällä.

Äänestä

Kuulehan, minä en ole tavannut sitten ekaluokan, että jos tarviit siinä tukiopetusta, niin en ole etsimäsi henkilö. Sen sijaan jos sujuvampi ulosanti kiinnostaa, niin....

Äänestä

Niin, hyvä olisi, mutta miksi täällä?

Äänestä

Samaa ihmettelen. Jos oikeasti tunnette toisenne, niin kuin annatte ymmärtää,
niin tätä kautta kommunikointi vaikuttaa lievästi ilmaistuna omituiselta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Nainen,milloin haluaisit tavata?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu