Missä voisi olla vika kun ei tule virtaa kompuarlle eikä magneettiventtiilille? Sulake ok.
Ilmastointi ei toimi. Ei virtaa kompuralle ja magn.vent.
18
2706
Vastaukset
- Anonyymi
Japanin sähköt on niin arvaamattomat ettei pysty etänä lähteä arvaamaan. Minkä ikäinen ja mallin auto??
- Anonyymi
Corolla 2005 1.6 bensa hb.
- Anonyymi
Mistä tulee sähköt komporulla ja magn venttiilille? Painekytkin H putkessa ainakin määrää ja vissiin kompuran kyljessä joku kytkin myös... onkohan joku rele ennen niitä.
- Anonyymi
Kylmäaineet kadonneet, paineanturi estää releen toiminnan.
- Anonyymi
Kylmäaineet on kunnossa. Tarkistettu. Rele toimii myös. Jääkö jäljelle painekytkin hputkessa vai onko vielä jokin tunnistin kompuran kyljessä?
- Anonyymi
Tarkistettu? Onko paineistettu?
- Anonyymi
Arvaisin, että on unohtunut painaa A/C-nappulaa.
- Anonyymi
eipä ollutkaan unohtunut 😄😄
- Anonyymi
Vika tuntuu olevan säätö yksikössä jos herätevirta kateissa?
- Anonyymi
Missä tuo säätöyksikkö sijaitsee?
- Anonyymi
Relevika.
- Anonyymi
Rele toimii. Painekytkin uusitaan. Saa nähdä tuleeko kuntoon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rele toimii. Painekytkin uusitaan. Saa nähdä tuleeko kuntoon...
Hmmmm. Jos rele vetää mutta virta ei kulje, voi relepohja olla viallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm. Jos rele vetää mutta virta ei kulje, voi relepohja olla viallinen.
Saattaa olla kokonaan ruostunut pois.
- Anonyymi
Releen pohja kunnossa. Missä virransäätöyksikkö on. Painekytkimeltä piuhat ei mene suoraan kompuralle. Mistä kautta siis kulkee??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Releen pohja kunnossa. Missä virransäätöyksikkö on. Painekytkimeltä piuhat ei mene suoraan kompuralle. Mistä kautta siis kulkee??
Kuin pitkään meinaat trollata tätä samaa tarinaa jota vedätit Skoda sivuillakin oikein viikkotolkulla ?
Anonyymi kirjoitti:
Kuin pitkään meinaat trollata tätä samaa tarinaa jota vedätit Skoda sivuillakin oikein viikkotolkulla ?
Pakko vedättää kun meikäpojalla on uskottavat aiheet lopussa. Äänet päässäni käskevät solvaamaan Tohjoa millä hyvänsä aiheella ja solkemaan kaikki järkevätkin keskustelut.
- Anonyymi
En oo missään skoda sivuilla trollannu mitään tarinaa. Ja koitan vain saada vikaa selville. Ei pakko lukee jos ahitusta tulee 😅😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624