Kesäkuun lopulla 29.6. olisi tarkoitus mennä tuonne ja olisi hyvä jos löytyisi ainakin poistulo matkalle joku joka voisi ajaa pois.
Siilinjärveltä olen ja tuo tapahtuma on Pielavedellä.
Jos täällä joku joka menossa tuonne niin ilmoitelkoon...
Muikkuvestivaaleille
10
206
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen ja? Multa kyyti löytys naiselle Iisalmesta ja oln, fiksu, mukava luotettava mies ikä 60v. Vastaile tähän, niin sovitaan lisää. Kiitos jo etukäteen.
- Anonyymi
Nainen olen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen...
Terve "nainen" mitenkä sovitaan, tästä eteen päin, vai? vastaile tähän, niin sovitaan lissee,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve "nainen" mitenkä sovitaan, tästä eteen päin, vai? vastaile tähän, niin sovitaan lissee,,,
Joo ihan terve olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan terve olen.
kiva, kuin vastasit, miuten muiten jatkettaan tästä,,,?
- Anonyymi
"mänikö" suu "suppuloihin" "terveeltä?? hä, hä, häääää
- Anonyymi
"mänikö" suu "suppuloihin" "terveeltä?? hä, hä, häääää
- Anonyymi
Ei mennyt. Vielä tässä ehtii suunnittelemaan tuota...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt. Vielä tässä ehtii suunnittelemaan tuota...
"ehitkö, kö!" suunittelemaan? vai????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ehitkö, kö!" suunittelemaan? vai????
Joo vielä kerkiin löytämään sopivan kyydin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073