Hei olen menossa kilpisjärvelle kuukauden päästä kalaan olisiko hyviä kalapaikkoja ja olisiko rautu järv jotka olisivat tien lähellä miten saanajärvi ja onko norjaa mennessä niissä tien varsi lamissa kalaa
Kilpisjärvi raudun kalastus
1
705
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda raudut, aja siitä kilpisjärveltä norjan puolelle, heti ensimmäisestä vuonosta tulee turskaa ja seitiä. Laita ensin litka ja viimeiseksi turskapilkki. Litkaan tulee yleensä seitiä, jos viisi koukkua, niin voi olla kala jokaisessa koukussa ja kuudes pilkissä. Paremmin tulee, kun laitat koukkuihin kalanpalan. Syvältä voit saada puna-ahventakin. Pilkkiin kannattaa laittaa kalanpalan sijaan pieni kokonainen seiti, niin saat suurempia turskia ja tähän voi ottaa myös kissakala, jos pilkit vedenalaisella penkalla ja hiekkapohjalla voi tulla palla. Pallakset tosin olen lähes aina saanut suurilla vaapuilla vedättämällä, parhaiten toimii suurin karikko-vaappu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220