Hei olen menossa kilpisjärvelle kuukauden päästä kalaan olisiko hyviä kalapaikkoja ja olisiko rautu järv jotka olisivat tien lähellä miten saanajärvi ja onko norjaa mennessä niissä tien varsi lamissa kalaa
Vastaukset 1
- Anonyymi
Unohda raudut, aja siitä kilpisjärveltä norjan puolelle, heti ensimmäisestä vuonosta tulee turskaa ja seitiä. Laita ensin litka ja viimeiseksi turskapilkki. Litkaan tulee yleensä seitiä, jos viisi koukkua, niin voi olla kala jokaisessa koukussa ja kuudes pilkissä. Paremmin tulee, kun laitat koukkuihin kalanpalan. Syvältä voit saada puna-ahventakin. Pilkkiin kannattaa laittaa kalanpalan sijaan pieni kokonainen seiti, niin saat suurempia turskia ja tähän voi ottaa myös kissakala, jos pilkit vedenalaisella penkalla ja hiekkapohjalla voi tulla palla. Pallakset tosin olen lähes aina saanut suurilla vaapuilla vedättämällä, parhaiten toimii suurin karikko-vaappu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21686Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha508678Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60560
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23560- 57551