Mistä löytää noin 50 v. seuraa?

Anonyymi

Kaikki tapahtumat ja nettifoorumit on jo koluttu, ikäiseni naiset ovat joko juoppoja, tupakoitsijoita, varattuja, muusta syystä epäkiinnostavia tai sitten en kelpaa itse. En etsi varakasta, korkeasti koulutettua tai sporttista, tosin em. ominaisuudet eivät välttämättä ole este, riippuu luonteesta yms seikoista. Olisi kiva tavata joku ns. tavallinen sensitiivinen l-nainen, jolla liikkuu päässä herne vähän syvemmälläkin. Turhaan täällä huutelen, mutta sainpahan avautua. Hyvää kesää kaikille sinkuille.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä olen mutta en ole vielä 50v.

    • Anonyymi

      Täälläkin yksi mutta jo 60 v....

      • Anonyymi

        Mä oon 55.😉


    • Anonyymi

      Piirit on täällä niin pienet, että osa jää ilman kumppania ellei halua tai voi lähteä ulkomaille. Ei siinäkään ole mitään mieltä, että menee yksiin kenen tahansa kanssa ilman mitään vetovoimaa tai tunteita, puhumattakaan muusta yhteensopivuudesta.

    • Anonyymi

      Täällä mie oon mutta en ole vielä 50v., vaan 40v.

    • Anonyymi

      Täällä normi järjellä varustettu nainen jos kiinnostaa.Kerron itsestäni lisää jos haluat.

    • Anonyymi

      Täällä 45 v, ei alkoholisti, ei tupakoitsija ja liikuntaakin harrastelen. Oma koti ja muitakinkin kuin elämänkouluja tullut käytyä:)

    • Anonyymi

      Niin mikäs se sun ikäs olikaan?Mä haen nuorempaa,kuin mitä itse olen ja olen alta 50,jokusen vuoden.

    • Tämäpä mielenkiintoinen ketju :-) Olen hitusen alle 50v ja järjellinen. Nimimerkille sopii lähetellä sähköpostia.

    • Mitä enempi ikää, sen vaikeampaa on löytää kumppani...varmaankin kaikki kunnolliset mummelit ovat omissa ympyröissään ja elämän piirissään... ei heitä löydä kyliltä pyörimästä... on kyllä sattumaa ja hyvää tuuria jos 50-60 v sen sielunkumppaninsa löytää... ainakin tuntuu siltä...

    • Anonyymi

      Millaista seuraa aloittaja etsii? Itse olen kutakuinkin 50-vee. Oma tupa ja oma lupa on, en polta ja alkoa käytän pari kertaa vuodessa, silloin hyvässä seurassa ja hyvään mieleen :) Ekstrovertti ja verbaalinen tyyppi, avoin, rehellinen. Huumoria löytyy, mutta navanalushuumorille kiitos ei. Tilannekomiikka lienee parasta :)
      Olen poikamainen, ja etsin naisellista leidiä (ainakin naisellisempaa kuin itse). Vaikka ikä on aikuisen, katselen monesti elämää myös lapsen silmin. Mutta ne eivät ole siniset vaan ruskeat :D
      Yritän eritellä pieniä asioita enimmäkseen taka-alalle, jotta näkisin kokonaisuuden ...
      Laita viestiä - mutta yhteystiedot poistetaan, jos sulla ei ole tunnusta tänne. Mulla on, toivotaan että vielä käyttis toiminnassa!

    • Anonyymi

      31.8.2019 Bottalla (ravintola Ostrobotnia Helsingissä) on Mummolaakson bileet. Sinne kannattaa varttuneempien lesbojen suunnata eikä nuoriakaan lesboja käännytetä pois.

    • Anonyymi

      Pian 48 v lesbo, entinen bi täällä. En tupakoi, enkä käytä alkoholia. Olen kaapissa ja tuntuu että pakahdun tämän asian kanssa. Ennen ihastuin yhtä lailla miehiin ja naisiin, nykyisin yksinomaan naisiin.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe