Menen Lappiin heinä-elokuun vaihteessa n. viikon reissulle. Siihen sisältyy puutonta ylänköä, erämaata, kauniita ja karuja maisemia. Minulla on kokemusta, varusteet ja kaikki mitä toteutukseen tarvitaan. Olisi kuitenkin kiva, jos olisi seuraa. Naispuolista seuraa erityisesti.
Minulta järjestyy kyyti, majoitus, välttämättömät retkeilytarvikkeet. Osaan kaiken tarvittavan. Sinulla pitäisi olla lähinnä ulkoiluun sopivat vaatteet.
Jos Lappi on unelmana ja haluat päästä jonnekin kaikista kuluneimpia reittejä kauemmaksi, niin hihkaise.
Olen 41 v mies.
Vaeltamaan Lappiin
Anonyymi
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
..tässä ois karvainen kaveri, siis. mies pituus 187cm, ja paino 105 kg, voisin vaikka kantaa sua tarvittaessa, heitteikön tai suon yli ym. käviskö? vastaile, niin eiköhän mene "jänö" pöksyys?? ;)
- Anonyymi
lapin, luonto luo outoa taikaa, sen tunturit ylle, kun siintää oi lappi vaan sen tenhoo yksin, mun kävely vaan, on kantapää rakkoja täynna, sun muistan vaan ihanat jylhät vuoret,, jatkuu,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826