Mihin palsta on tarkoitettu

Anonyymi

Tässäpä kysymys, johon olisi hyvä saada vastauksia.

59

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autan sinua saamaan aikaan haluamasi riidan:
      Palsta on tarkoitettu 60 - 70 ikä-välisten ihmisten keskusteluun.
      Nuoremmat saavat höpistä vanhenpiensa luona, mutta vanhemmat eivät saa mennä nuorille höpisemään.

H.

• Anonyymi

Mitä riidan tahtoa tuossa aloituksessa näet ? Oma riidanhakuisuutesi nyt puhuu.

• Anonyymi

Oletpa sitten jonkun luoma roolihahmo tai oikea ihminen nimimerkkisi "Hunksz" takana, niin todella yksinkertainen ja enemmän tai vähemmän häiriintynyt persoona kuitenkin on kirjoitustesi takana, Hunksz.

"Nuoremmat saavat höpistä vanhenpiensa luona, mutta vanhemmat eivät saa mennä nuorille höpisemään."
        Ei niin, että sinä olisit mikään tai kukaan sanomaan ketkä ja mitä saavat täällä tehdä, mutta kun nyt kuitenkin näitä sönköttelet niin etkö todellakaan pysty parempaan?
        Loogisesti ajatellen tuo kuka saa höpistä ja kenelle olisi tietysti toisin päin (paitsi että mitään rajoituksia ei tietenkään oikeasti ole), järkeilepä vähän. Ai niin, ethän sinä järkeilemään pysty, mutta yrittäisit edes.

"Yrittää nyt kuitenkin muistaa nuo selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet.
        Joissa ei ole tilaa turhille, lapsellisille selittelyille."
        Missä sinä näet "selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet", minä en näe missään?
        Mitä tulee turhiin, lapsellisiin selittelyihin, niin sinä jos kuka niitä harrastat.

"Teoriasi on hyvä, mutta ontuu.
        Minä saan kirjoittaa eri kohde-ryhmille, mutta ainoastaan omalla ikä-palstallani."
        Melkein kaikki mitä sinä itse kirjoitat, ontuu. Mieleltään terve aikuinen ihminen ei kirjoittele sellaista tekstiä kuin sinä, ei suhtaudu tähän keskustelupalstaan kuin sinä, eikä yleensäkään käyttäydy kuten sinä.

Bessie

• Anonyymi kirjoitti:

Oletpa sitten jonkun luoma roolihahmo tai oikea ihminen nimimerkkisi "Hunksz" takana, niin todella yksinkertainen ja enemmän tai vähemmän häiriintynyt persoona kuitenkin on kirjoitustesi takana, Hunksz.

"Nuoremmat saavat höpistä vanhenpiensa luona, mutta vanhemmat eivät saa mennä nuorille höpisemään."
        Ei niin, että sinä olisit mikään tai kukaan sanomaan ketkä ja mitä saavat täällä tehdä, mutta kun nyt kuitenkin näitä sönköttelet niin etkö todellakaan pysty parempaan?
        Loogisesti ajatellen tuo kuka saa höpistä ja kenelle olisi tietysti toisin päin (paitsi että mitään rajoituksia ei tietenkään oikeasti ole), järkeilepä vähän. Ai niin, ethän sinä järkeilemään pysty, mutta yrittäisit edes.

"Yrittää nyt kuitenkin muistaa nuo selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet.
        Joissa ei ole tilaa turhille, lapsellisille selittelyille."
        Missä sinä näet "selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet", minä en näe missään?
        Mitä tulee turhiin, lapsellisiin selittelyihin, niin sinä jos kuka niitä harrastat.

"Teoriasi on hyvä, mutta ontuu.
        Minä saan kirjoittaa eri kohde-ryhmille, mutta ainoastaan omalla ikä-palstallani."
        Melkein kaikki mitä sinä itse kirjoitat, ontuu. Mieleltään terve aikuinen ihminen ei kirjoittele sellaista tekstiä kuin sinä, ei suhtaudu tähän keskustelupalstaan kuin sinä, eikä yleensäkään käyttäydy kuten sinä.

Bessie

"Anonyymi"

Niin.
        Muutaman kerran olen avannut lirkun.
        En osaa sanoa milloin sen avaan, jos koskaan.
        Mutta aikanaan sen avasin juuri heitä varten, jotka epäilivät minua hahmoksi.
        Olen ollut huomaavinani että jotkut halusivat säilyttää halunsa kirjoitella oman päänsä mukaan.
        -
        Mutta, mutta.
        Eikö olekin hauskaa että hunksi kerrankin kaikkeen/kaikille vastaa? :)

H.

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

"Anonyymi"

Niin.
        Olen ollut huomaavinani että jotkut halusivat säilyttää halunsa kirjoitella oman päänsä mukaan.
        -
        Mutta, mutta.

H.

Mikä on "lirkku"?

Oletko persoonallisuushäiriöisen luoma hahmo (yksi monista?) vain vain nimimerkillä "Hunksz" kirjoittava persoonallisuushäiriöinen, minulle sillä ei ole mitään merkitystä.

"Olen ollut huomaavinani että jotkut halusivat säilyttää halunsa kirjoitella oman päänsä mukaan."
        Mitä ikinä tällä tarkoitatkin, niin minulle se kertoo vain ja ainoastaan sen, että arvioni sinusta on oikea, muuten ei aavistustakaan mitä yrität sanoa.

Koskaan, muistaakseni et siis kertaakaan, ole vastannut minulle silloin kun olen vastausta sinulta pyytänyt. Sekin kertoo paljon sinusta.
        Kokeillaanpa taas kerran. Vastaa ja kerro mikä on lirkku ja mitä tarkoittaa tämä sekä todella typerä että sairaalta kuulostava "Olen ollut huomaavinani että jotkut halusivat säilyttää halunsa kirjoitella oman päänsä mukaan"?

Bessie

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on "lirkku"?

Oletko persoonallisuushäiriöisen luoma hahmo (yksi monista?) vain vain nimimerkillä "Hunksz" kirjoittava persoonallisuushäiriöinen, minulle sillä ei ole mitään merkitystä.

"Olen ollut huomaavinani että jotkut halusivat säilyttää halunsa kirjoitella oman päänsä mukaan."
        Mitä ikinä tällä tarkoitatkin, niin minulle se kertoo vain ja ainoastaan sen, että arvioni sinusta on oikea, muuten ei aavistustakaan mitä yrität sanoa.

Koskaan, muistaakseni et siis kertaakaan, ole vastannut minulle silloin kun olen vastausta sinulta pyytänyt. Sekin kertoo paljon sinusta.
        Kokeillaanpa taas kerran. Vastaa ja kerro mikä on lirkku ja mitä tarkoittaa tämä sekä todella typerä että sairaalta kuulostava "Olen ollut huomaavinani että jotkut halusivat säilyttää halunsa kirjoitella oman päänsä mukaan"?

Bessie

"Anonyymi"

On harmillista että palstamme tyttöset/työn-tekijä-neitoset poistivat/poistattivat minua koskevan aloituksen.
        Liekö oli se musta-sukkaisuutta, koska siinä kerrottiin minusta niin paljon, niin länpimästi.
        Eiköhän joku vielä kerro sinulle mitä olet menettänyt. :)

H.

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

"Anonyymi"

Niin.
        -
        Mutta, mutta.

H.

Äläppä hunksi puhu palturia, olet ottanut aikoinaan lirkkukännyn käyttöön saadaksesi mahdollisimman suuren naisporukan soittelemaan itsellesi.
        Lirkuttelemaan....

• Anonyymi kirjoitti:

Äläppä hunksi puhu palturia, olet ottanut aikoinaan lirkkukännyn käyttöön saadaksesi mahdollisimman suuren naisporukan soittelemaan itsellesi.
        Lirkuttelemaan....

"Anonyymi"

Niin?
        Ja sitten se moite.

H

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

"Anonyymi"

Niin?
        Ja sitten se moite.

H

"Älä puhu palturia", siinä se tuli.

• Anonyymi kirjoitti:

"Älä puhu palturia", siinä se tuli.

Perustele.

H.

• Anonyymi

Palsta on tarkoitettu eläkeläisille joutenolijoille, joiden omanelämän pyrkimys eteenpäin on täysin hukassa, jossa toimettomuuden aukkojen täyttäminen on täysin mahdotonta.
      - Lähden kaupunkiin, vienkö terveisiä torimummoille?

• Pakko vastaa vaikka viestit ei taas lähde paitsi kännystä. Kysymys taisi olla "mihin", ei "kenelle". (Lukemansa ymmärtäville, olisi oikea vastaus tuohon)..
      Muuten, ylläpito aikoinaan jo kartoitti eri vaihtoehtoja mitä etsit tältä palstalta vaihtoehtoina mm. ajanvietettä. Minä valitsin "verkistoitumista;". ,uusia ystäviä, kielitaidon ylläpitämistä.

• Suorat lainaukset

"keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta"

'"katso, mitä muut ajattelevat ja osallistu"

kaiken kruununa liuta
      - sääntöjä, joita en ole koskaan lukenut
      - käyttöohjeita, joihin en koskaan tutustunut
      - tietosuojaselosteita jotka olen aina jättänyt väliin

Palsta lienee yksi hento yhteys oman ikäisten ajatusmaailmaan,
      voihan käydä muissakin kuin omassa ikäryhmässään tutkailemassa kommentteja ja puheenaiheita.

Sanovat, että verkostoituminen on tärkeää,
      eläkeläisille vielä tärkeämpää, kun tärkeä työverkko putoaa pois, lapset lentävät maailmalle, sukulaisia ja ystäviä kuolee ym piirit pienenee entisestään
      harrastusten ja muitten ihmisten tapaaminen erilaisissa yhteyksissä tulee isompaan merkitykseen
      netti oiva keino laajentaa reviiriään.
      Oman kotipöytänsä ääressä voi helposti olla yhteyksissä monenlaisiin porukoihin ja ihmisiin, uusiin ja vanhoihin.

• Anonyymi

Jokaisella on oma syynsä tänne kirjoittaa.
      Palsta on tarkoitettu niille, jotka tahtovat knapsutella näppäimistöä.
      Lyhyesti sanottuna tämmönen vastaus.
      Heikunkeikku

• "Anonyymi"

Yrittää nyt kuitenkin muistaa nuo selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet.
        Joissa ei ole tilaa turhille, lapsellisille selittelyille.

H.

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

"Anonyymi"

H.

Emmä. Emmä yritä muistaa muiden ikiä.
        Minäpäs olen semmonen hippulainen, joka osaa jutella ihan minkä ikäisien kanssa tahansa.
        Jos lapsellista tekstiä vääntää, niin johan minäkin sitte.
        Jos mennään vakavempiin aiheisiin, niin johan minäkin sitten vakavasti.

Kaikki käy.
        Paitsi ei vänkääminen ja tappelu ja saman asian jauhaminen.
        Palsta on siitä mukava, kun voi itse valita mihin ketjuun sormensa upottaa.

Heikunkeikku

• Minähippä kopsaan: "Lue aiheen 60 plus keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita."

Tuossa ei MILLÄÄN LAILLA rajata et kuka saa kirjoittaa tai kuka ei. Moni ikäryhmään kuuluva on paljon lapsellisempi kirjoituksissaan kuin alamittaiset. Ja vaikka rajattaisiinkin, milläs sitä vahtaat ja kontrolloit kuin ainaisella jäkätyksellä asiasta. HÄH!

• Yrittää nyt kuitenkin muistaa nuo selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet.

H.

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

H.

Kaikki käy.

Heikunkeikku

• hunksz kirjoitti:

H.

Tuo 60 han on vaan kohderyhmä. Ei tässä ole sen ikäisiä kielletty jututtamasta vaan saa kirjoittaa ketä kiinnostaa 60 jutut. Älyäkkö nää ylipätään mittää ja elä ole noin rajoittunu. Sinunki turhat lapselliset höpinät mahtuu tänne ihan hyvin vielä sittekli kun oot 70 mutta 60 kiinnostaa edelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki käy.

Heikunkeikku

"Anonyymi"

Enhän minä vänkää.
        Vaan nuo toiset panevat minulle hanttiin, kuin pienet tyttöset.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Anonyymi"

Enhän minä vänkää.
        Vaan nuo toiset panevat minulle hanttiin, kuin pienet tyttöset.

H.

Sinä kait mahat halutakki että sulle laitetaan hanttiin.

• siilivain kirjoitti:

Tuo 60 han on vaan kohderyhmä. Ei tässä ole sen ikäisiä kielletty jututtamasta vaan saa kirjoittaa ketä kiinnostaa 60 jutut. Älyäkkö nää ylipätään mittää ja elä ole noin rajoittunu. Sinunki turhat lapselliset höpinät mahtuu tänne ihan hyvin vielä sittekli kun oot 70 mutta 60 kiinnostaa edelleen.

"siilivain"

Teoriasi on hyvä, mutta ontuu.
        Minä saan kirjoittaa eri kohde-ryhmille, mutta ainoastaan omalla ikä-palstallani.

H.

• hunksz kirjoitti:

"siilivain"

Teoriasi on hyvä, mutta ontuu.
        Minä saan kirjoittaa eri kohde-ryhmille, mutta ainoastaan omalla ikä-palstallani.

H.

Myös sinun teoriasi ontuu. Miten kirjoitat muille ikäryhmille omalla ikä-palstallasi etenkään jos nämä eivät saa tulle lukemaankaan niitä ikäpalstallesi. Logiikkasi ontuu pahasti. Mietijhän vähän ja paappa kohalle.

• Anonyymi

1) Mihin: aloitukseen, aiheeseen. Mieluusti sellaiseen, mihin on johdanto ja taustaa, että miksi aloituksen on tehnyt.
      2) aiheen kommenttiin.
      3) en kirjoita kaikkiin ketjuihin ja 99,99 prozenttisesti käytän lyhennettyä nimimerkkiä, ettei tarvitse päätä vaivata puskaviittauksilla. Koen sen reiluksi.
      4) jossain vaiheessa olen ollut valmis siirtämään yli-ikäiset omaansa, mutta kun nuo nyt näyttävät viihtyvän täällä, niin olkoot jos.
      5) jos -> jos toisryhmäiset rupeavat päsmäröimään täällä, näytän ovea.
      6) pari henkilöä tosin yrittää määräillä täällä, kuin palsta olisi heidän omansa edelleen, yli kymmenen vuoden nautinnan kautta ansaittu, pah, ja kun sanat loppuvat, niin haukkuvat tämän muun kirjoittajajoukon erittäin rumasti. Mutta anti olla, jos samoin joku haukkuu heitä, ämpäri menee yli. Sitten ollaan kovasti olevinaan. Ja minua rupeaa naurattamaan.

Beng

• Kun palsta on 60 , niin silloin ei kukaan pysty olemaan yli-ikäinen palstalle vaikka kävisi jo toista sataa, sillä 60- ei kukaan 60v täyttänyt enää pysty koskaan olemaan. Lopun ikäänsä ovat 60 eli yli kuuskymppisiä.

• Tellukka kirjoitti:

Kun palsta on 60 , niin silloin ei kukaan pysty olemaan yli-ikäinen palstalle vaikka kävisi jo toista sataa, sillä 60- ei kukaan 60v täyttänyt enää pysty koskaan olemaan. Lopun ikäänsä ovat 60 eli yli kuuskymppisiä.

Kyllä kait mää voisin kiroittaa 50 kin mutta katoppa sinne, eihän siellä ole juuri kettää. Tämmä loosi on aktiivisempi. Ja sitäpaitsi lähempänä ommaa ikkää.

• Anonyymi

Etsintäkuulutus ; minne on MIELIKKI.MUMMO kadonnut. Haloo!

• Nii ja demeteri?

• Anonyymi

Demeterin tekstejä on 70 . Ja satutäti korppis siellä kertoo Portugalin matkansa olleenkin matkan lasarettiin. Sitä se tekee, kun syö hiirten papanoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demeterin tekstejä on 70 . Ja satutäti korppis siellä kertoo Portugalin matkansa olleenkin matkan lasarettiin. Sitä se tekee, kun syö hiirten papanoita.

Villieläin se on oravakin. Ties mikä heismato tai alkueläin on nyt sisuksissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kilju on voinut sairastuttaa.

• Anonyymi

16 (tarkoittanee 16 - 21 vuotiaita)
      22 ( tarkoittanee 22 - 29 vuotiaita)
      30 (tarkoittanee 30 - 39 vuotiaita)
      40 (tarkoittanee 40 - 49 vuotiaita)
      50 (ytarkoittanee 50 - 59 vuotiaita)
      60 (tarkoittanee 60 - 69 vuotiaita)
      70 (tarkoittanee 70 - 79 vuotiaita)
      80 (tarkoittanee 80 - 99 vuotiaita)

Eli sinällään selkeä suomi24 tarkoitusperä, joille ikähaarukoille kukin osio olemassa.

• Anonyymi

"Eli sinällään selkeä suomi24 tarkoitusperä, joille ikähaarukoille kukin osio olemassa."

?!?! ja hohhoijaa taas.

Bessie

• Anonyymi

varo! leukaperäsi kramppaa alvariinsa hoihoittelusta. ikälisät nääs.

• Hyvä, että laitoit tuon epäilevän "tarkoittanee", sillä 60 ei koskaan voi tarkoittaa, että se päättyisi 69 vuotiaaseen.

Siis, jos minulta jossain kysytään, että olenko yli kuuskymppinen, niin enhän toki vastaa, että en ole, kun olen yli seitenkymppinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varo! leukaperäsi kramppaa alvariinsa hoihoittelusta. ikälisät nääs.

Ole huoleti. Ei tuo "hohhoijaa taas" haukottelua tarkoita ja vaikka tarkoittaisikin niin eihän kuvaannollinen haukottelu leukaperissä tunnu.

Bessie

• "Lue aiheen 60 plus keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. "
      Ei tuossa alussa ole mitään ikärajaa, vain että palsta on 60 ja tarkoitettu mielestäni mielipiteiden vaihtoon erilaisista asioista.
      Ei kai muussakaan elämässä ole ajatusten vaihto rajattu määrättyjen ikäryhmien välille.
      Jos joku nuorempi tai vanhempi haluaa keskustella palstalla 60 ihmisten kanssa niin entä sitten.
      Minulle on yhdentekevää, kirjoittelen mihin sattuu huvittamaan ilman mitään karsinointia. Enemmän muualle kuin ikäryhmiin.
      Ehkä täällä viihtyy eri ikäiset siksi että palsta on aika vilkas muihin ikäryhmiin verrattuna.

• Juuri noin. Sinä osasit pukea sen hyvin sanoiksi.

• Anonyymi

"Ei tuossa alussa ole mitään ikärajaa,"

jeps. olisi riittänyt pelkkä ikäryhmät. tai ikäryhmät/22

oma ikäni ei ala vitosella eikä seiskalla. mihin kategoriaan sitä kuuluu? satasiin.

• Yrittää nyt kuitenkin muistaa nuo selkeästi näkyvillä olevat ikä-rajoitteet.

H.

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

H.

Miksi sitten rikot sääntöä jatkuvasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten rikot sääntöä jatkuvasti?

Perustele.

H.

• hunksz kirjoitti:

H.

En näe olevan näkyvissä vieläkään mitään yläikärajaa tälle palstalle.

• Anonyymi

1vaan

Ikäihmisille,
      Tarkoitus herättää keskusteluja kehdosta hautaan.

• Anonyymi

Mies kun vanhenee, siitä tulee usein jääräpää.. miten jääräpäästä pääsee eroon, kohteliaisuus ei auta, ei myöskään epäkohteliaisuus.. Itse olen koettanut erota jääräpäästä, mutta takertuu, entistä enemmän. Ystävä koetin olla, mutta en jaksa jääräpäästä vanhaa miestä.

• Anonyymi
      • "Anonyymi"

Niin...no
        Tässä tarkastellaan lähinnä aikuisen ihmisen osaamisesta eettisiin käytäntöihin.
        Osaamattomille yritetään antaa opetusta, kannustusta.
        Harmillisen usein yritys ei onnistu.

H.

• Anonyymi

Perustele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele.

jääräpäille pitäisi perkelesteroida

• Anonyymi

Hyvä hunksz, olet antanut vuosien varrella paljon hyvää, kiitos.

• Anonyymi

Tämän täytyi olla vitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän täytyi olla vitsi!

Itse kehui itseään.

• Anonyymi

Näyttää siltä että palsta on tarkoitettu:

- Kirjoittajien kehumiseen ja mollaamiseen
      - Itsensä mainostamiseen " minä hyvä muut huonoja"
      - Toisten määräämiseen ja ohjailuun
      - Kinasteluun riitelyyn ja jankuttamiseen
      - Asioiden toistamiseen toisto toiston jälkeen

• Anonyymi

Hallejuja Finni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallejuja Finni!

Heja heja svedu!

• Anonyymi

Muutama viikko meni taas täällä pistäytymättä. En malta tutkia palstan juttuja tarkemmin. Yks hauska juttu vain: Aamulla telkussa puhuttiin hulavanteen käytön auttavan selkävaivoihin ja poistavan vyötärökumpua. Itselläni ei ole pahemmin ko vaivoja, mutta olisin hankkinut vanteen kuitenkin, jospa yhdessä alkaisimme. Kaikista nettimyymälöistä on vanteet loppuneet!
      Nyt on hyvä lenkkisää. Ei liian kuuma ja tuuli vie hyöteisiä kimpusta.

• Tälle mitään tarkoitusta ole määritelty? Jätetty tila täyttymistä varten, yksinkertaisesta bisnesmainostamisen syystä.

Otoksessa tylsästä tavanomaisesta massasta poikkeavuus tekee joskus harvoin näistä mielenkiintoisia, luovia yksilöitä kun liikkuu näillä tasoilla harvoin ((😆

Kaikkien kukkien palstapaikka!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5323
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2770
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2330
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      592
      2037
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1756
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1325
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1098
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      393
      1063
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe