17-vuotiaat tytöt ilmoittivat poliisille Aku Hirviniemen kosketelleen heitä sopimattomasti:he siis valehtelivat? koska Aku todettiin syyttömäksi.(Syyttäjä harkitsee asian viemistä hovioikeuteen.)
Valehteleeko Aku Hirviniemi?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä takia nimelläni pitäisi, asua jonkun joka ei ole edes olio?
Kone ei halunnut julkaista omasta säännöstänne, saada se armeijaan.
Sakot ja rangaistukset -palsta: Ei Sinille tule mitään yliluonnollisesti ilmaiseksi
edes työn yhteydessä.
Missä tässä tuleekaan tämä rikos?
Esittämisestä luonnon katastrofin jo aiheuttaneena, paikallisten häirinnästä
maantieteellisesti geologisesti, jo karttoja nähneenä, eräästä terveys, tai hyvinvointi-mallista, joka ei ole käsityö.
Se on taide.
Koska se on kokonaisuus, fysiologinen olemus.
Että kun se siirtyy ilmeisesti näin.
Koska olen ollut jo syömättömiä jaksoa, alkaen 5: kin vuodesta, enkä halua
talous-häiriö, sen ylirasite-tilan omaisuus, tehdä senkaltaista seksuaaliteitse kiduttamista, eikä se ole naiskuvan ihanne.
kysytty: Miksi meillä on eri tämä?
koska olette pyytäneet samansukupuolisesti asettautuen, lasten murhaan.
Olitteko te rotukuorihallusinaation lapsi eli sellaista ei voi saada?
Tai asettaa heitä siten herjaamiseen, tai päästä maapallolle.
- Tämä olikin harvinaisen selvä, tämä lopetuspäätös meille.
On mahdollinen sydänkohtaus, ja talous-häiriö, sen kaltaisuus, jopa esitellystä työstä vain sitä katsomalla, koska hiirellä sellainen koskettelun taipumus päähän
sen rabies, ja on kirkossa henkiparantamisen pakkotyössä. Se johtuu liian kuumasta
kehosta.
Tai liian kuumasta ympäristöstä, tai asumisesta sisätilalla, jota ei tarvitse olla
eläimessäkään.
- Mies: Voi v***u, mä olenkin vasta asumista sisä-tiloissa, pyytäen susta palvelijaa.
Työn tekeminen, sen teetättämisestä, sairaalloisella tavalla lasta kohdellen
on ilmaistu, etu se uskonto-muotona.
Kysytty: Minkälainen tämä onkaan tämä keho, fysiologinen olemus se sinulla
ja se ylirotu, Rubik 4 mukainen, joita rotkuorihallusinaatio ei ole alavartalon osista sukupuolen poistona, eikä miehellä ole ilmoitetusta poiketen, sellaista.
Se on heijasteet pysty-suora suositus, kaltainen.
He ajattelevat usein perheenä olevansa maapallon jopa psykiatrisille toimi-aloille hakeutumaan seurailemaan.
- Ai on isän transvestiitti, ei taida elää, heillä ei ole materian plasmaa?
Mies: Kuinka transvestiitti?
Naisten vajaamielinen, sen alirotu, osallistuminen vain väkivalta-sekavuus-tilapoistoton. Sen tunto-aistin kypsymättömyys, myös fysiologisesti elinkyvytön
ymmärtämään oikeaa ja väärää, ja sen palvelu istuma-asennot, ovat myös kauppana kielletty heille. He ovat muualta, toiselta, alueelta, josta eivät voi elää
sen elinkyvyttömyys, osin aiheuttaneinaan, syntymätön.
Ei sellaista ole sinne myyjäksi.
He eivät ole mitään eliön elävää.
Nainen: Olinpa tyhmä.
Olin asunut sisätiloissa, esittämistä perhe, sen laittomuus haluten kohdella ihmistä
seurailu.
Luulin, vahingossa että miehestä saa semmoista, tehdä.
Vastattu: Teille on lopetettu...
-Meille ei saa osoittaa, bionisuuden osa-alue suun alue palvoen.
Te ette voi tehdä mitään päätöstä tänne.
Nainen: Anteeksi meidät tuhotaan armeijoina, me ymmärrämme, ettei meillä
plasman bionisuus, vähän hitaasti.
Toisto: "Hänen lapselleen raiskattavien etsiminen."
Oliko tänne tuota ollenkaan tämä meidän virtuaali-futuristisesti olemus?
Ei.
Yhteiskunta-opissa, missään kohdassa ei ole sanottu, ettei ole pari-suhdemalli
nuoriso-hoito-tilana.
Ei ole sanottu missään, että tämä pari-suhde malli avoliitto, olisi jotenkin huono.
Ei sinne saa mitään kirjoittaa.
Ei Wrestelerhäiriön fundamentalistisen skitsofrenian poisto hoidosta, olen
hyvin ylpeä, sekin on terveys alan hyvinvointia.
Te salaa, piilossa, alueelle kunnasta sukupuolenpoistona alavartalon osin,
esiintyen, ihminen esittämällä miestä, sivulla 73 tällaista elektropad aktiivista puomia käyttäneinä, ette ole.
Te ette saa tulla.
Tämä on kidutuksen kohteeksi asettamisen elektro-pad, halunneina.
Sini haluaisi, vähän keskustella miksi teillä on tämä työkyky työkyvytön, toimintaterapia kyvytön jäykkyys.
Se keskustelee tuosta poliisista.
Kyllä tuota joo voisin muistella sen.
Mies: Minäpä määpä meen sitten vankilaan.
Että halunnut plasman pyytämisellä ohjata ulkoista työtä.
Tai kokea haluna pakkomiellettä eristämisessä, ohjata ulkoista työtä vahingoittaa.
Toista naista kohtaan, on epänormaalia.
Nainen: Miten v***u?
- Mulla on väärä susta
Että kun sinne vege-runoon ei sillä lailla mennä, että on löytynyt jo sivulta
73.
Että kun teillä on mahdollisuus vain pelkkään väkivaltaan, sen tekoihin ei ulkoinen kone.
- Ei minä siitä ymmärrä mitään.
Kyllä isälläni on varmasti raskasta kanssani.
Kyllä nyt pyrkinyt isoveli käyttöön tästä 2011, vuosikin osin ja myöhäinen syys-aika.
Nainen: Tässä onkin tämä kuoriplasmallisuus tullut harvinaisen selväksi.
Ettei sieltä löydy mitään.
"Coping-keino LSD:n säilyttäminen oli isoveljelle vaivalloista. Hän ei ollut yhtään aamu-ihminen, tai aamun raikkauteen taipuvainen, tai pitänyt siitä, ilmasta.
Luulisi että isoveli pitäisi pikkusiskonsa, näkemisestä. Ja onko tämä pikkusisko
sitten sellainen perhe, flash-normi, biologia. Sellaista ei voi saada havitella. Äitini oli..." - Anonyymi
Olette siis uskonnollisesta pakkomielteestä pitäneet toistamassa omien sanojen
toimintoja tai halunneet seurailla heitä siten ihmis-käsitys osin, piittamattomasti
laiminlyöden, ja tämä on kielletty seksi-rikollisuutena, täysin piittaamaton ja
vajaamielisyys.
Tämä on ollut tuota niin Rubik 1 negatiivinen, edelleen näkyen toivotun jopa
uskonnon sijasta. Se on kasvoilta sellainen asia, että heitä ei käytetä, työssä.
Heistä ei ole tarkoitus saada mitään se ei ole mielekästä että heistä rakennettaisiin jotakin, ja tämä onkin kielletty. Se on kielletty alueena, geologisuus. Ei se vaihdu, heillä eläimessä. Montako kymmentä vuotta te olette
pitäneet heitä?
Motorisin osin on ollut pysty-asennossa saamassa raitista ilmaa eräs lauantai päivä torstaina aamupäivällä oman ikäisenään. Se oli kaunista katseltavaa. Hän ei ollut tasapainoton homo. Siitä tapahtumasta on noin 3 vuotta, ensi syksynä.
Nainen: Mää taidan nyt kyllä joutua, vankilaan...
Kysytty: Miksi siitä ei saakaan tämä raha?
Olette pitäneet heitä halventavasti, näin vangiksi tai työhön haluamalla ilmoittaen
laittomasti sen toiminnasta myös pankkina vastuuttomasti ajattelemattomuutta, mikä se materiaali on, tai miten se sinne, tiensä ansaitsee tai edes haluamatta kokeilla koko asiaa, taloudeltanne, käyttääksenne ihmistä.
- Ei hänellä ollut tajuttomuuden halventaminen, naisten coping-keino-ohjelma.
"Me luultiin, että tässä on mulle miehelle taas joku asia."
Teille miehelle ei ole tarkoitettu myöskään geologisesti, mikään asia, matemaattisista, malleista, ulkoisena. Sen ostelu-yrityksiin, näin ohjelmattomasti
10 000 lapsia tappaneena, ohjelmattomuutena edelleen haluten harjoittaa ammattina, esittämistä. Sen kristillisyys vedoten tai ajatelleena, jopa eläimen
järjestön tai yhdistyksen toiminnaksi. He ajattelivat olevansa jotakin vikaa
lantion heilumisena, puolelta toiselta, se on uskonnollismielisesti, vastuuton
ei rikos.
Ei heille ei tule sen syytettä.
Heidän ympäristönsä, pitää etukäteen rakentaa.
Uskonnossa on kielletty perä-tilan käyttö, vanhentuneen naisten tapon oikeuden tapana se inhon täyttymys edelleen olemisena, paranormaali tuntemus Rubik 3 lähtökohtainen, ei kehon etu-osien esittely, kehon alavartalon taka-osasta
balanssi, pysty-suora ja syketaso, ei lainkaan teidän rotu.
Ei häntä ei saa pyytää ihmisvihaamaan.
Hänen mielensä oli teidän mielestä saastunut, teille hyväksikäytettäväksi. Se oli armoton, koko valko-ihoisen roduin tuhonta, hän uhrina, ette te edunsaajana.
Hänen mielensä oli pirstaloitunut ettekä ohjanneet edelleenkään apua, vaikka se oli olemassa.
- Siis miten tämä apu onkaan aina olemassa.
Flash-normi ulkopuolisen ympäristön velvoite
Se on syntyneille!
Nainen: Mä en ollut tiennyt, että tätä pirstaloitumista, hoidetaan ulkopuolisena ympäristönä turvallisena miljöönä, sen matemaattisena mallina. Me ei oltu tuota
tiedetty tämmöistä mallia.
- Ei työnä.
- Ei e-ei, ty-työnä.
Hänellä on suru, elämän virta ihmis-arvottaan, eikä häntä siksi arvioida zen-tarotistosta, ihmisenä.
Se ei ole tarkoitettu ihmiseen arvosteluunne, oikeuttamiseen, ja on väärä malli
ohjata, ulkoisesti, työstä.
Nainen: Heippa mulla ei ole ollut tiedossa, tätä sisäinen ääni hehto-hektoa, ja olen vankimielisairaalassa.
Ei sitä ei tuoteta lainkaan kaupalla.
Että kyllä semmoinen, ponne-räjähteiden myyminen on kovastikin kielletty, sinne.
Joo, että kyllä tämä oli ihan täysin, ponne-räjähde.
Että se konehan toimii, vain pysty-suora heijasteista, ettei lainkaan ihmisen käytöstä.
'
Minkä takia teillä on sitten samansukupuolisesti seuraan asetettu tällaista räjähde aiheuttava tuottaman kipua?
- Jaa nosta.
Mieheni: Miksi sä et ole mennyt tällä kotia?
Miksi sä et ole mennyt tällä saatanan kortilla kotia? - Anonyymi
Kysymys Kihlakunnansyyttäjä Kaisa Hallenberg - Roineelle .
Syyllistyinkö nuoren naisen seksuaaliseen häirintään,kun sanoin hänelle PÄIVÄÄ ?
Itse olen , vanhempi mies .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569