Silmiisi voisin hukkua, ja katseesi salpaa minun hengitykseni joka kerta. En tiedä kyllä mitään ihanampaa.
Minua vanhemmalle miehelle
18
65
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö pappa jo kyllästy kirjoittamaan noita horinoita
- Anonyymi
Menee 10 vuotta vanhemmalle miehelle.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Ei taida olla ihan niin paljon. Keväällä nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla ihan niin paljon. Keväällä nähtiin.
Nainen mielestäni vanhempi.
- Anonyymi
Grauh, no kuules kisu, mikset lähesty minua mitenkään? Rohkeasti juttelemaan, tai faceen viestiä ym.
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Eräs kyllä katseli ihan muualle. Ei voisi selkeämmin näyttää ettei kiinnosta katselut.
- Anonyymi
Olikohan väärinkäsitys?
- Anonyymi
Kannattaa selvittää tämä. Jos ei vain huomannut. Ei kannata heittää kaikkea pois jonkun tuollaisen tilanteen takia.j
- Anonyymi
Minulla kävi myös noin. Eräs tuntui tahallaan esittävän, ettei huomannut minua vaikka kun satuttiin kohdakkain. Sellaisesta voi hyvinkin vetää omat johtopäätökset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kävi myös noin. Eräs tuntui tahallaan esittävän, ettei huomannut minua vaikka kun satuttiin kohdakkain. Sellaisesta voi hyvinkin vetää omat johtopäätökset.
Minulle ehkä sattui tuo. Katselin aivan muualle ajatuksissani ja vasta kohdalla huomasin kun joku vilahti ohi. Sitten oli jo myöhäistä. Olitkohan se sinä tietty mies??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kävi myös noin. Eräs tuntui tahallaan esittävän, ettei huomannut minua vaikka kun satuttiin kohdakkain. Sellaisesta voi hyvinkin vetää omat johtopäätökset.
Häkellyin kauneudestasi nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ehkä sattui tuo. Katselin aivan muualle ajatuksissani ja vasta kohdalla huomasin kun joku vilahti ohi. Sitten oli jo myöhäistä. Olitkohan se sinä tietty mies??
Mistäpä sen voisi tietää. Aika pienet mahdollisuudet tuttuun törmätä täällä. Lisäksi tapahtuneesta on kulunut jo aikaa, ei ollut tänä vuonna.
Silmiin hukkuminen lie johtuu siitä että otit lasisi pois ja hengityksen salpautuminen ehkäpä siitä kun ruukaan syödä vaslkosipulia, nynny :)
- Anonyymi
Milloin näit viimeksi tätä miestä?
Marlboro. - Anonyymi
Tiedät jotain ihanampaa kun vien munan sisääsi ekan kerran...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584