Hei! Mulla on tossa puolivuotta vanha samsungin QE55Q8DNAT. Olen huomannut nytten sellaisia vaaleita heikosti näkyviä vaakatasossa olevia raitoja. Raitoja on noin 6 ja näkyvät selkeiten vaaleissa tai tasaisen värisissä kuvissa. Samsungin huoltomies kävi takuuseen jo vaihtamassa televisioon paneelin, uudessa paneelissa oli roska tai vastaava ja sen takia menee vielä vaihtoon, pari päivää tästä televisio pimeni kokonaan eikä tule enää kuvaakaan. Uudessakin paneelissa näkyi raitoja, mutta ei ehkä ihan niin selkeästi, huoltomies väitti että näytön rakenne saattaa olla sellainen että vaikka siinä ei olisi vikaa niin silti siinä näkyy haaleita vaakaraitoja. Seuraavassa huollossa vaihdetaan telkkariin uusipaneeli ja emolevy, jännä että eivät vain voi vaihtaa jo koko telkkaria.
Kävin myymälässä ihmettelemässä kyseisen mallin tv:tä enkä nähnyt myyjän kanssa mitään vaakaraitoja. Onko jollain kyseistä telkkaria tai muita televisioita joissa näkyy raitoja? Ja mietin vain, jos tämä on ominaisuus että kuvassa kuuluu näkyä vaakaraitoja, niin kai tässä jonkun kuluttajansuojalain pykälän mukaan mun tulisi saada tästä harmista korvaus tai kaupan peruminen.
Samsung QLED tv
Anonyymi
3
2103
Vastaukset
- Anonyymi
Ei televisiossa tietenkään mitään raitoja pitäisi näkyä. Lyö nyrkkiä pöytään ja vaadi kaupan purkua.
- Anonyymi
Harmi kun en osaa linkittää kuvaa raidoista.
- Anonyymi
Itsellä näkyy myös uudessa samsungin qledissä. Ei koko ajan mutta välillä ja juuri vaaleissa kohdissa kuten teksteissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521693857Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763054Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442111Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221994Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461838TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581038Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10748