CCleaner Freen käyttäminen

Anonyymi

Ko ohjelma on koneellani ja ajoin sillä tiedostot läpi. Kesti muuten 24 h. Nyt ohjelma ilmoittaa, että poistettavia on 8945 KB ja sulkeissa englanniksi, ettei niitä ole vielä poistettu.
Nyt ihmettelen, miten se tehdään. Siinä luettelon alla on vain kaksi laatikkoa, Analyse ja Run Cleaner. Niillähän niitä ei voi poistaa. Siinä vasemmalla on Cleaner, Registry Tools, Options ja Upgrade. Eli mitä teen. Väärin ei viitsisi tehdä, menisi 24 h homma hukkaan,

14

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä täkyllä ei ole pitkään aikaan kalasteltu väittelyä, saattaa hyvinkin toimia. Onhan M-Kar paikalla rekatulla tunnarillaan, Lazarus täky ei tainnut toimia.

    • Anonyymi

      CCleaner on hyvä ja toimii mainiosti. Nopeutta windowsia.

    • Anonyymi

      8945 KB on yhtä tyhjän kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi ei Run Cleaner kelpaa?

      • Anonyymi

        Sillä komennolla aloitetaan puhdistus. Ja olen kokeillut sitäkin keinoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä komennolla aloitetaan puhdistus. Ja olen kokeillut sitäkin keinoa.

        Niin, puhdistus onkin tarkoitus ajaa. Minulla ei ole vikaa versiota, mutta nimikkeistäsi päätellen komennot ovat aivan samat.

        "Ja olen kokeillut sitäkin keinoa."
        Ja tuo tarkoittaa mitä?

        Joku alempana sanoikin, että 24 h on järkyttävä. Taidat olla Google Suomen koneella töissä.
        Ohjelma ei ole asentunut oikein tai se on ladattu jostain hevonsivulta tai jotain muuta feelua.
        Mistä latasit sen?

        Tämä on tietääkseni nykyinen virallinen sivu, kun Avast osti sen.
        Vahvistakaa joku asia
        https://www.ccleaner.com/ccleaner

        Poistaisin tuon asennetun ja etsisin koneelta kaiken "ccleaner" poisto ja uutta putkeen.


    • Anonyymi

      RunDMC sanoo: Run Cleaner

    • Anonyymi

      Älä poista mitään muuta kuin se CCleaner.

    • Anonyymi

      Äläkä jatkossa vaivaa itseäsi vastaavilla turhilla 24 h tiedostontutkailuprojekteilla.

      • Anonyymi

        Tai paremminkin, vaivatkoon itseään vaikka koko loppuikänsä, kunhan ei meitä vaivaa noin tyhmillä projekteillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai paremminkin, vaivatkoon itseään vaikka koko loppuikänsä, kunhan ei meitä vaivaa noin tyhmillä projekteillaan.

        Projekti on tyhmä, kun et osaa vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projekti on tyhmä, kun et osaa vastata.

        Jos projektien tyhmyys on minun kyvystä vastata eri kysymyksiin, tässä maailmassa on hirvittävä määrä tyhmiä projekteja.

        Täytyykin lisätä vielä, että mikäli sinä olit se avauksen tekijä, että poista se CCleaner välittömästi, sinä et saa sillä aikaan muuta kuin vahinkoa.


    • Anonyymi

      Onko AP:llä jokin ziljoonan teratavun, oman vesijäähdytyksen vaativa tallennusparkki? Normaalissa ympäristössä CCleaner hurauttaa tuon analyysin läpi muutamassa minuutissa. 24H? Haloo!!! Taitaa tämäkin olla "terveisiä porvoosta" -juttuja...

    • Anonyymi

      Siis on monen monta parempia siivoojia (jos haluaa käyttää Ccleaneria siivoamiseen) kuin tämä Avastin Ccleaner (Adware)
      Itse siivoan "Privacy Eraser" , HD Cleaner , CleanMGR, RegSeeker, ja kaikista paras: PrivaZer. Mulla ei probleemia näiden kanssa.
      Tietenkään en "suosittele" mitään mutta minulla nää ovat toimineet hyvin ja mun koneet ovat nopeita...(Ainakin vielä)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe