Hymy ei maksa mitään. Hymyyn saa yleensä vastauksen ja se ilahduttaa ja tekee onnelliseksi.
Kylmänäkin talvipäivänä se lämittää jos ei varpaita niin ainakin mieltä.
Vai miten on?
Tämän saat ilmaiseksi
43
3326
Vastaukset
- Joo
Minä haluaisin muutakin kuin hymyn.
- Kauniit sanat
Kokeilepa näiden tehoa ja katso mitä saat ehkä vastalahjaksi.
Annetaan hymy- ja ystävällisyysketjun jatkua!
- ärsyttää
Kun oikeen kyrvittää, niin toisten hymytkin ärsyttää..
- Rätvänäinen
Olet oikeassa hymytyttö, hymyt ovat niin halpoja ettei niitä kannata kenenkään säästellä. Samoin kuin kohteliaisuus, sekään ei maksa mitään.
Uskon, että tämä ympäristömme olisi viihtyisämpi, jos ilolla hymyilisimme ja kohteliaisuuden muistaisimme!- Ymmällään oleva rouva
Taitaa olla yleisempää nykyään
- ...
Ymmällään oleva rouva kirjoitti:
Taitaa olla yleisempää nykyään
Parempi tekohymykin kuin murjottava, tympaantynyt ilme.
Kokeileppa: kun on oiken paha olo, mene peilin eteen harjoittelemaan hymyilya. Ellei se kohota mielialaasi, se ei ainakaan pahaa tee.
- hymytön
hymystäsi. Uskon, että hymysi oli vilpitön.
Valitettavasti en vain jaksa hymyillä takaisin.
En jaksa hymyillä ennen kuin häiriköinti tällä ennen niin mukavalla palstallamme on loppunut.
En ole jaksanut muutamaan päivään täällä mitään häriköinnin takia kirjoitellakaan.
Niin kauan kuin häiriköinti saa vapaasti jatkua, en myöskään jaksa tämän koommin kirjoitella.- Huumorin kukka se on se kau...
Keskustelu kun on sitä että kaikki saavat sanoa miellipiteensä,ei sitä että kaikki ovat jonkun vakikirjoittajan kanssa aina samaa mieltä!
Pyydän nöyrästi anteeksi osuuttani ko.asiassa.
Olen ollut tämän häiriö kirjoittelun toinen osapuoli ja en myöskään itse ole kovin "ylpeä" osasta kirjoituksiani.
Toivottavasti rauha palstalle palaa.
Yritän pitää kohdaltani matalaa rofiilia kirjoituksisani ja pysyttelen poissa,jos tilanne tuntuu luisuvan epäasialliseen suuntaan.- Ihmettelevä
emw34 kirjoitti:
Pyydän nöyrästi anteeksi osuuttani ko.asiassa.
Olen ollut tämän häiriö kirjoittelun toinen osapuoli ja en myöskään itse ole kovin "ylpeä" osasta kirjoituksiani.
Toivottavasti rauha palstalle palaa.
Yritän pitää kohdaltani matalaa rofiilia kirjoituksisani ja pysyttelen poissa,jos tilanne tuntuu luisuvan epäasialliseen suuntaan.Osuitkin sattumnalta sopivasti kun etsitään IP:tä ylemmän aiheen aloittajaan!
- Hymytyttö
Toivon että tulisit takaisin. Lueskelen itsekin näitä kirjoituksia täällä. Me ihmiset olemme erilaisia ja meillä kaikilla on omat kiinnostuksemme kohteet. Se juuri tekeekin tästä mielenkiintoisen. Älä anna häiritsijän lannistaa itseäsi. Silloinhan hän on päässyt tavoitteeseensa. Siksihän minäkin laitoin kirjoitukseeni positiivista energiaa, kun tuntui siltä että nyt sitä kaivataan. Tekohymyä tämä ei ole vaan aitoa sydämestä tulevaa iloa, jonka haluaa laittaa kiertämään.
- hymytön
Ihmettelevä kirjoitti:
Osuitkin sattumnalta sopivasti kun etsitään IP:tä ylemmän aiheen aloittajaan!
mutta koska esitit väärälle henkilölle kommenttisi ja syytöksesi, esitän minäkin seuraavaa:
Tällä palstallamme voisi sheriffimme tehdä saman kuin 60 -puolenkin sheriffi, eli todellakin katsoa IP-osoitteet mistä kaikki nämä herjaavat viestit öiseenkin aikaan itse kunkin kommentin alle ilmestyvät.
Ei 60 -puolellakaan suvaittu esimerkiksi samasta IP-osoitteesta tulevien taisteluviestiketjujen olemassaoloa, vaan ne poistettiin. Niistä myös huomautettiin. Kaiken huipuksi kyseiselle henkilölle ei näköjään riitä, että hän eri nikeillä itsekseen keskustelua jatkaa ja itsekseen mielipiteitä vaihtaa, vaan hänen on myös käytävä jokaisen vieraankin henkilön kommentin alle herjansa heittämässä!
Voisin luetella lukemattoman määrän kyseisen henkilön käyttämiä nimimerkkejä, kuten myös "nimimerkkejä" tyyliin hehhehhehheh, höh, joo, mutta en alennu moiseen. Ilmoituksen voisin sheriffillemme erikseen tehdäkin, ja teenkin, ellei moinen herjaaminen asiallisten ja hauskojenkin kommenttien alla lopu. Hymyt ovat nyt kaukana.
Jos joku ei tiedä, mistä on kysymys, ei tarvitse muuta tehdä kuin käydä vilkaisemassa 60 -puolella. Jo ensimmäisellä sivulla ilmiöön törmää, toisesta sivusta puhumattakaan. Sieltä löytyvät myös sheriffin kommentit erittäin selkeällä suomen kielellä. - celesta
hymytön kirjoitti:
mutta koska esitit väärälle henkilölle kommenttisi ja syytöksesi, esitän minäkin seuraavaa:
Tällä palstallamme voisi sheriffimme tehdä saman kuin 60 -puolenkin sheriffi, eli todellakin katsoa IP-osoitteet mistä kaikki nämä herjaavat viestit öiseenkin aikaan itse kunkin kommentin alle ilmestyvät.
Ei 60 -puolellakaan suvaittu esimerkiksi samasta IP-osoitteesta tulevien taisteluviestiketjujen olemassaoloa, vaan ne poistettiin. Niistä myös huomautettiin. Kaiken huipuksi kyseiselle henkilölle ei näköjään riitä, että hän eri nikeillä itsekseen keskustelua jatkaa ja itsekseen mielipiteitä vaihtaa, vaan hänen on myös käytävä jokaisen vieraankin henkilön kommentin alle herjansa heittämässä!
Voisin luetella lukemattoman määrän kyseisen henkilön käyttämiä nimimerkkejä, kuten myös "nimimerkkejä" tyyliin hehhehhehheh, höh, joo, mutta en alennu moiseen. Ilmoituksen voisin sheriffillemme erikseen tehdäkin, ja teenkin, ellei moinen herjaaminen asiallisten ja hauskojenkin kommenttien alla lopu. Hymyt ovat nyt kaukana.
Jos joku ei tiedä, mistä on kysymys, ei tarvitse muuta tehdä kuin käydä vilkaisemassa 60 -puolella. Jo ensimmäisellä sivulla ilmiöön törmää, toisesta sivusta puhumattakaan. Sieltä löytyvät myös sheriffin kommentit erittäin selkeällä suomen kielellä.Kuten aikaisemmin olen todennut, provosoivaan viestiin ei kannata vastata, jolloin riitaa ei synny. Oma kommentti avaukseen kannattaa laittaa hierarkiassa johonkin muualle kuin asiattoman viestin alle, silloin se ei poistu herjaavan kommentin mukana. Palstalaiset ovat onneksi aktiivisesti ilmoittaneet asiattomista viesteistä, näin saan ne pikemmin kuin kaikki ketjut lukemalla. Ylläpito poistaa viestejä silloin kun en ole koneen ääressä.
Toivon että häirikön/häiriköiden vakituista nimimerkkiä ei arvuuteltaisi, koska kirjoittajat eivät voi tietää sitä. Arvailu aiheuttaa turhaan lisää huonoa ilmapiiriä, ja voi kohdistua väärään henkilöön. Minulla ei ole lupaa spekuloida nimimerkeistä julkisesti. En ole tekemisissä muiden palstavalvojien kanssa, joten seriffi BilManin kommentteihin tästä asiasta en voi ottaa edes kantaa koska en tiedä onko hänellä erityisohjeita omaa palstaansa varten. - Kaunis ja itsenäinen nainen...
Huumorin kukka se on se kau... kirjoitti:
Keskustelu kun on sitä että kaikki saavat sanoa miellipiteensä,ei sitä että kaikki ovat jonkun vakikirjoittajan kanssa aina samaa mieltä!
Nyt on kevät,älä murjota!
- Ihmettelevä
Kaunis ja itsenäinen nainen... kirjoitti:
Nyt on kevät,älä murjota!
Mutta useimmat luulevat olevani joko kännissä tai yrittävän iskeä jos hymyilen vieraille
kiitos muistutuksestasi. Toivottavasti useammat huomaisivat pienenkin ystävällisen hymyn merkityksen ja jakaisivat niitä auliisti. Sehän ei edes maksa mitään ja tulee joskus korkojen kanssa takaisin.
Hymyillään niin elämäkin (edes hieman) hymyilee.- plunger
Voi tulla väärin käsitys! Hymyilet - sen toinen tulkisee niin että 'virnuilet', tai on kysymys yrityksestä 'iskeä'. Tai olet ylimakea.
On tarkattava tilanne, milloin hymyilee ja miten. - Hymytyttö
plunger kirjoitti:
Voi tulla väärin käsitys! Hymyilet - sen toinen tulkisee niin että 'virnuilet', tai on kysymys yrityksestä 'iskeä'. Tai olet ylimakea.
On tarkattava tilanne, milloin hymyilee ja miten.Siinähän se pointti onkin. Hymyile ja ota hymy vastaan. Älä ajattele heti että, joku haluaa iskeä sinut tai jotain muuta vastaavaa. Se voi olla vain hetken lämmin ajatus toiselle ihmiselle. Nauraminen on sitten asia erikseen.
- plunger
Hymytyttö kirjoitti:
Siinähän se pointti onkin. Hymyile ja ota hymy vastaan. Älä ajattele heti että, joku haluaa iskeä sinut tai jotain muuta vastaavaa. Se voi olla vain hetken lämmin ajatus toiselle ihmiselle. Nauraminen on sitten asia erikseen.
Joskus hymy saa aikaan epäilyn, että jotain on hullusti! Että minulla on peruna nenässä tai napit auki tai tahra otsassa ja se saa aikaan hymyn. En sille mitään voi, maailmalla olen kokenut monenlaista, itseen kohdistuvaa myös.
Toinen asia on se, että hymy naiselle on arka asia, sen suoda voin tutulle, tuntemattomalle ei oikein onnistu, se tuntuu päällekäymiseltä, että haluaa kiinnittää huomion. Ehkä siinä on oman historian kokemus, minut on hymyllä vangittu. plunger kirjoitti:
On tarkattava tilanne, milloin hymyilee ja miten.huomasin äskettäin rasittavan harmaan työpäivän jälkeen yllättävästi piristyneeni, kun kaupan kassalla jouduin pitkästä aikaa hieman ympäristöäkin ilahduttavan iskuyrityksen kohteeksi. Siinä hymyili useampikin ihminen ja jos joku virnuili, ei se ainakaan minua häirinnyt.
Osataanhan me "aikuiset" jo hoitaa huumorilla iskuyritykset ja vaikka väärinkäsityksetkin.
Ehdotan, että ollaan ystävällisiä ja hymyillään niin, ettei tarkoituksemme ole ärsyttää tai hankkia kylähullun mainetta.
Kai meiltä kaikilta sen verran tilannetajua löytyy.- Väärä ilme naamarissa
plunger kirjoitti:
Joskus hymy saa aikaan epäilyn, että jotain on hullusti! Että minulla on peruna nenässä tai napit auki tai tahra otsassa ja se saa aikaan hymyn. En sille mitään voi, maailmalla olen kokenut monenlaista, itseen kohdistuvaa myös.
Toinen asia on se, että hymy naiselle on arka asia, sen suoda voin tutulle, tuntemattomalle ei oikein onnistu, se tuntuu päällekäymiseltä, että haluaa kiinnittää huomion. Ehkä siinä on oman historian kokemus, minut on hymyllä vangittu.Joo, jotain voi kyllä mennä hullustikin...
Kerran muinoin työmatkalla ollessani tulin hotellin aamiaiselta jotenkin omissa mietteissäni ja ilmeiseti hyväntuulisena vilkaisin kasvoihin käytävällä vastaantulijaa. Se oli joku mies.
Kun aloin avata kämppäni ovea tunsin, että takanani oli joku. Käännyin, niin eikös se vastaantulija ollutkin perässäni änkeemässä huoneeseni. Sanoin, että mitä perkelettä siihen työnnyt, häivy ja katsoin sitä pahasti. Se oli joku norjalainen ja se sönkötti mulle, että luulin, että pyysit tulemaan. Sanoin sille, että enhän sulle edes mitään puhunut. Se sanoi, että et, mutta katsoit mua kohdatessa käytävällä ja hymyilit. - plunger
Väärä ilme naamarissa kirjoitti:
Joo, jotain voi kyllä mennä hullustikin...
Kerran muinoin työmatkalla ollessani tulin hotellin aamiaiselta jotenkin omissa mietteissäni ja ilmeiseti hyväntuulisena vilkaisin kasvoihin käytävällä vastaantulijaa. Se oli joku mies.
Kun aloin avata kämppäni ovea tunsin, että takanani oli joku. Käännyin, niin eikös se vastaantulija ollutkin perässäni änkeemässä huoneeseni. Sanoin, että mitä perkelettä siihen työnnyt, häivy ja katsoin sitä pahasti. Se oli joku norjalainen ja se sönkötti mulle, että luulin, että pyysit tulemaan. Sanoin sille, että enhän sulle edes mitään puhunut. Se sanoi, että et, mutta katsoit mua kohdatessa käytävällä ja hymyilit.Itä-Euroopan naiset hymyilevät kadulla vastaan tulevalle. Se tarkoittaa: oletko kiinnostunut?
Miehen hymy naiselle ei ole yhtä kiistaton tarkoituksen puolesta, mutta olen lentoasemalla, kirjakaupassa, taidenäyttelyssä, metrotunnelissa, supermarketin jonossa, autopesulassa, asiakaslounaalla joutunut kiusalliseen tilanteeseen kun pieni hymy tai tahaton pitkä katse ovat saaneet aikaan reaktion, että olen silmää iskevä ... ehkä sänkyyn pyytävä jopa, julkea irstas elostelija.
Mutta kaupan kassaneidille yleensä AINA annan hymyn ja katson silmiin kun saan kuitin. Se on niin vaaraton tilanne ja minusta niin sopimaton paikka 'iskeä' että siinä, asiakkaana, palvelun kohteena on helppo olla kohtelias, sitä minusta se hymy on. - Hymytyttö
Väärä ilme naamarissa kirjoitti:
Joo, jotain voi kyllä mennä hullustikin...
Kun aloin avata kämppäni ovea tunsin, että takanani oli joku. Käännyin, niin eikös se vastaantulija ollutkin perässäni änkeemässä huoneeseni. Sanoin, että mitä perkelettä siihen työnnyt, häivy ja katsoin sitä pahasti. Se oli joku norjalainen ja se sönkötti mulle, että luulin, että pyysit tulemaan. Sanoin sille, että enhän sulle edes mitään puhunut. Se sanoi, että et, mutta katsoit mua kohdatessa käytävällä ja hymyilit.Hän tietää että, olet suomalainen? Jos olit selvä. ( et siis alkoholin vaikutuksen alaisena) Silloin en ihmettele ollenkaan vaikka, noin kävisi. Hymyilevä suomalainen, ei varmasti ole se kaikkein yleisin kuva meistä ulkomailla.
Kyllä olsi jo aika muuttaa sekin kuva meistä. - Hymytyttö
plunger kirjoitti:
Itä-Euroopan naiset hymyilevät kadulla vastaan tulevalle. Se tarkoittaa: oletko kiinnostunut?
Miehen hymy naiselle ei ole yhtä kiistaton tarkoituksen puolesta, mutta olen lentoasemalla, kirjakaupassa, taidenäyttelyssä, metrotunnelissa, supermarketin jonossa, autopesulassa, asiakaslounaalla joutunut kiusalliseen tilanteeseen kun pieni hymy tai tahaton pitkä katse ovat saaneet aikaan reaktion, että olen silmää iskevä ... ehkä sänkyyn pyytävä jopa, julkea irstas elostelija.
Mutta kaupan kassaneidille yleensä AINA annan hymyn ja katson silmiin kun saan kuitin. Se on niin vaaraton tilanne ja minusta niin sopimaton paikka 'iskeä' että siinä, asiakkaana, palvelun kohteena on helppo olla kohtelias, sitä minusta se hymy on.En usko tuo on oman mielikuvituksesi tuotetta.
- plunger
Hymytyttö kirjoitti:
En usko tuo on oman mielikuvituksesi tuotetta.
Hyvä Hymytyttö, kyllä minä omantunnon mukaan kirjoitin. No, ehkä paisutin vähän reaktion vahvuutta, mutta ne punastumiset ja supinat vieressä istuvan naisen korvaan ja niin edelleen ovat niin selviä merkkejä että ei paljon siinä tarvinnut paisuttaa.
Vai etkö uskonut sanaakaan? Epäluulon syy? Minä en väitä olevani rehellisyyden perikuva, mutta en nyt voi edes keksiä syytä miksi olisin valehtinut. - Hymytyttö
plunger kirjoitti:
Hyvä Hymytyttö, kyllä minä omantunnon mukaan kirjoitin. No, ehkä paisutin vähän reaktion vahvuutta, mutta ne punastumiset ja supinat vieressä istuvan naisen korvaan ja niin edelleen ovat niin selviä merkkejä että ei paljon siinä tarvinnut paisuttaa.
Vai etkö uskonut sanaakaan? Epäluulon syy? Minä en väitä olevani rehellisyyden perikuva, mutta en nyt voi edes keksiä syytä miksi olisin valehtinut.Vaikuttaa teinityttöjen käyttäytymiseltä. Olen asiasta kuitenkin eri mieltä tuon hymyn suhteen.
- bmw34
optimisti-orvokki kirjoitti:
huomasin äskettäin rasittavan harmaan työpäivän jälkeen yllättävästi piristyneeni, kun kaupan kassalla jouduin pitkästä aikaa hieman ympäristöäkin ilahduttavan iskuyrityksen kohteeksi. Siinä hymyili useampikin ihminen ja jos joku virnuili, ei se ainakaan minua häirinnyt.
Osataanhan me "aikuiset" jo hoitaa huumorilla iskuyritykset ja vaikka väärinkäsityksetkin.
Ehdotan, että ollaan ystävällisiä ja hymyillään niin, ettei tarkoituksemme ole ärsyttää tai hankkia kylähullun mainetta.
Kai meiltä kaikilta sen verran tilannetajua löytyy.Silmänisku päivässä pitää miehen/naisen iloisena!
- hymytön
bmw34 kirjoitti:
Silmänisku päivässä pitää miehen/naisen iloisena!
noin upean hienolla tuulella olet?
Viime päivät on tuntunut siltä, että olen monen muun ohella vain silmään iskuja saanut.
Joskus sanoit, ettet kaksimielisiä juttuja kestä kuunnella tai lukea, mutta kävisikö nyt?
Jos iskisin sinulle silmää, mitä tekisit?
;) - plunger
bmw34 kirjoitti:
Silmänisku päivässä pitää miehen/naisen iloisena!
Silmänisku päivässä - aikaansaa tunteita. Ei iloa välttämättä, ainakin hämmennystä. Ajattele jos vaikka minä isken silmän sinulle! Mietit monta päivää mitä mielessä oli, miksi niin tein. Et sitä osaa kohteliaisuuseksi käsittää.
- Pirre*
plunger kirjoitti:
Silmänisku päivässä - aikaansaa tunteita. Ei iloa välttämättä, ainakin hämmennystä. Ajattele jos vaikka minä isken silmän sinulle! Mietit monta päivää mitä mielessä oli, miksi niin tein. Et sitä osaa kohteliaisuuseksi käsittää.
miulle ;))
- plunger
Pirre* kirjoitti:
miulle ;))
Voitko selittää? En tunne sanaa.
- Pirre*
plunger kirjoitti:
Voitko selittää? En tunne sanaa.
finska; iske silmää minulle;))
- plunger
Pirre* kirjoitti:
finska; iske silmää minulle;))
sama suomeksi: isken silmää Sinulle.
Saat sitten miettiä mitä mielessä oli. - Hymytyttö
hymytön kirjoitti:
noin upean hienolla tuulella olet?
Viime päivät on tuntunut siltä, että olen monen muun ohella vain silmään iskuja saanut.
Joskus sanoit, ettet kaksimielisiä juttuja kestä kuunnella tai lukea, mutta kävisikö nyt?
Jos iskisin sinulle silmää, mitä tekisit?
;)Luulin että, olisin saanut sinutkin edes vähän hymyilemään ja unohtamaan tuollaiset ajatukset. Hei minä olen täällä sinun ruudussasi ja hymyilen sinulle, etkö voisi edes tämän kerran vastata minulle.
- Pirre*
plunger kirjoitti:
sama suomeksi: isken silmää Sinulle.
Saat sitten miettiä mitä mielessä oli.mitä kielessä:))
- pientä hymyä...?
Hymytyttö kirjoitti:
Luulin että, olisin saanut sinutkin edes vähän hymyilemään ja unohtamaan tuollaiset ajatukset. Hei minä olen täällä sinun ruudussasi ja hymyilen sinulle, etkö voisi edes tämän kerran vastata minulle.
Viestisi ovat todella positiivisia. Sinulle hymyilen, mutta muuten olen vielä arka hymyjeni kanssa...
Sitten, kun voin olla varma, että esimerkiksi tämän minun viestini alle ei ilmesty sitä niin tyypillistä herjaavaa höhhöh-kommenttia, voin ajatella kirjoittelevani muutakin...
Siihen asti odottelen. Mieleni tekisi kirjoitella, mutta odotan tilanteen rauhoittumista. Nyt vaikuttaa kylläkin lupaavalta... Toivomisiin siis... Ja kuulemisiin...? ;) - Hymytyttö
pientä hymyä...? kirjoitti:
Viestisi ovat todella positiivisia. Sinulle hymyilen, mutta muuten olen vielä arka hymyjeni kanssa...
Sitten, kun voin olla varma, että esimerkiksi tämän minun viestini alle ei ilmesty sitä niin tyypillistä herjaavaa höhhöh-kommenttia, voin ajatella kirjoittelevani muutakin...
Siihen asti odottelen. Mieleni tekisi kirjoitella, mutta odotan tilanteen rauhoittumista. Nyt vaikuttaa kylläkin lupaavalta... Toivomisiin siis... Ja kuulemisiin...? ;)Arvaa miten onnelliseksi teit minut. Nyt voin uskoa hymyn voimaan.
- Pirre*
vain pidätellä hymyään kulkiessaan Mannerheimintietä, voipi tulla pian piipaa auto hakemaan :))
resurssit eivät nykyään riitä sellaiseen.
Jos et usko, lähdetään porukalla heti huomenna testaamaan. Toiset tarkkailevat ja tulevat tarvittaessa pelastamaan testin suorittajat. Toiset kulkevat peräkkäin 20 metrin päässä toisistaan hymy huulilla ja jos joku alkaa nauraa, se suoritus diskataan.- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
resurssit eivät nykyään riitä sellaiseen.
Jos et usko, lähdetään porukalla heti huomenna testaamaan. Toiset tarkkailevat ja tulevat tarvittaessa pelastamaan testin suorittajat. Toiset kulkevat peräkkäin 20 metrin päässä toisistaan hymy huulilla ja jos joku alkaa nauraa, se suoritus diskataan.sopis aamukoneeseen:))
- japanitar
Pirre* kirjoitti:
sopis aamukoneeseen:))
pilkkivehkeetkin odottaa, kun tulet:))
- Pirre*
japanitar kirjoitti:
pilkkivehkeetkin odottaa, kun tulet:))
sitten syssyllä:), elokuussa soppiiko??
- japanitar
Pirre* kirjoitti:
sitten syssyllä:), elokuussa soppiiko??
kun sovitellaan:))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743860Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873110Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle612483Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1611890
- 781585
- 331495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372