Olen siis tänä vuonna 15v täyttävä rippileirin juuri käynyt poika ja siellä tämän tytön huomasin ja sitä siellä sitten rupesin katselemaan ja sekin välillä katseli ihan lupaavasti minua päin. Ihastus on todella vahvaa ajattelen häntä vähän liiankin paljon siitä lähtien, mutta tosiaan lähes tuntematon henkilö jolle olisin mennyt puhumaan jos hänellä ei olisi ollut kahta muuta kaveria kokoajan ympärillä. Numeroa minulla ei ole häneltä mutta ig:eessä sentään hyväksyny joten siellä on mahdollista lähettää hänelle viestiä.
a) Kannattaanko minun odottaa konfirmaatioon jolloin näen hänet seuraavan kerran ja puhua ihan face to face
b) lähetänkö hänelle jonkinlaista viestiä
Kiitos jos autatte!
Mitä sanoa ihastukselle jonka kanssa en ole ikinä puhunut
2
133
Vastaukset
Sori kirjotusvirheet
- Anonyymi
Laita vaan viestii ig:ssä ja sit konfispäivänä mee rohkeesti jutteleen:) Kyl se tyttöki sua varmaan aattelee ja ilahtuu ku meet tapaamaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790