Virtsakoe transihmisenä

Anonyymi

Miten missään ei ole ollut tästä mitään juttua? Ei myöskään suljetuilla foorumeilla. Pitäiskö jättää duuniin menemättä vai mitä, kun vaatiivat valvotun huumetestin. En käytä kamaa, mutta miten ihmeessä kehtaan mennä hoitajan eteen antamaan näytteen, kun kaikki paikat paljaana ja haaroissa pillu, vaikka muuten ulkoisesti olen raavas mies?

13

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se hoitsu siinä sun vieressä seiso. Ikkunallinen vessa ja seuraa hieman etäämpää. Eikä tuijota. Ja ovat nähneet vaikka mitä.

      • Anonyymi

        Eikä se hoitsu hypi seinille jos kertoo ennen koetta reilusti että kyseessä on transmies.

        Itselläni oli aikoinaan vähän erilainen vastakkainen testivaihtoehto. Hoitsu meni vähän hämilleen kun alkoi tuumimaan että miten tuo virtsasuihkutesti saadaan otettua heidän laitteillaan. Totesin että sujuu helposti entisillä vehkeillä (ylimenokausi meneillään).


    • Anonyymi

      Asun pienellä paikkakunnalla jossa entinen koulukiusaaja on hoitajana, eivät välttämättä ole nähneet transihmistä.

    • Anonyymi

      Jos hän käyttäytyy asiattomasti niin siitä vaan viestiä sitten ylemmälle tasolle. Ihan sama millä vehkeellä pissaa, ei siihen ole kellään mitään sanomista.

    • Anonyymi

      Onkohan siihen jotain estettä, että käyttäisi realistisen näköistä STP:tä? Vai onko ongelma, että virtsa koskee vierasesineeseen?

      • Anonyymi

        Koetta ei varmaankaan hyväksytä, koska voidaan epäillä että apuvälineessä on piilossa puhdasta virtsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetta ei varmaankaan hyväksytä, koska voidaan epäillä että apuvälineessä on piilossa puhdasta virtsaa.

        Pre-op-transmiehen kohdallahan tuota ei epäiltäisi ja paljastuessa mitään virtsapussia ei löytyisi.


    • Anonyymi

      Olisit ajatellu aikanaan loppuun asti

      • Anonyymi

        Ajatellut mitä? Mennä leikkaukseen vai? Vai prosessiin? Että olisi pitänyt jättää koko oma elämä elämättä siltä varalta, että joskus joutuu valvottuun virtsakokeeseen - joka muuten meni hyvin ja nyt olen hyvöpalkkaisessa työssä, jossa olen kaikkien silmissä mies.


      • Anonyymi

        Ei sullakaan hyvin mene, kun kaivelet jotain transihmisten vanhoja ketjuja. Tottakai prosessiin ja sen jälkeiseen elämään liittyy omat ongelmansa, mutta tietenkään kukaan ei jätä prosessia väliin sen takia. Sanotko lapsettomuuttaan itkevälle naiselle, että olisi kannattanut ruveta lesboksi, niin sulla olisi nainen synnyttämässä lapsia?


    • Anonyymi

      Ei kai tuollasessa testissä oo pakko välttämättä paikkoja paljastaa, voihan sitä kusta niinkin että vetää alushousuista vaan ”takaosan” alas jos siis kusee istualtaan. Ei näissä testeissä mun tietääkseni ainakaan oo virallista vaatimusta että genitaalialue pitäis näyttää jos siis on kyse työtarkastuksesta eikä esim. päihdevieroituksen seurannasta

      • Anonyymi

        Oon kuullut yhdeltä transmieheltä, että testissä käskettiin seisomaan, kunnes sitten kertoi olevansa trans ja sitten istuminen olikin ok.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt mitä siinä oikeasti tapahtuisi, jos ilmoittaisi testissä, että tämä on se tapa, jolla (transmiehenä apuvälineen kanssa) kusen, ja pakottaminen muuhun olisi syrjintää. Tunnen yhden etniseen vähemmistöön kuuluvan miehen, joka vetosi siihen, ettei hänen kulttuurissaan voi riisuutua naishoitajan edessä ja hänen annettiin tehdä huumetesti yksin. (Hän oli käyttäjä ja huijasi testissä, itselläni ei todellakaan ole tätä motiivia)

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe