Mies, saatko iloa pelkästä naisen hymystä ja vilkutuksesta?

Anonyymi

Esim. kun päästät hänet kävelemään tien yli ja pysäytät auton, ja nainen kiittää, hymyilee ja vilkuttaa? Vai harmittaako se vaan kun tajuat, että et kuitenkaan voi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Eli onko hyötyä kiittää ja hymyillä kauniisti! Saatko iloa pelkästä flirtistä?

11

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai kai saa iloa. Jatka vain hymyilyä.

• Anonyymi

Olen aina ystävällinen ja kohtelias naisia kohtaan, sekä liikenteessä, että muutoinkin. Johtuneeko sitten rujosta ulkonäöstäni vai säälistä, mutta minulle hymyillään todella harvoin. Silloin kun sellainen ihme tapahtuu, laukean housuihini heti. Aika harvoin olen senvuoksi housupyykille joutunut.

• Anonyymi

Kestohupi, suakin naurattanut kolmisen vuotta

• Anonyymi

Eipä kyllä tule ensimmäiseksi mieleen että harmitus ettei pääse seksiin hänen kanssaan, minusta todella säälittävää ettei mistään voisi olla vain hyvillään ilman taka-ajatusta.

• Anonyymi

Sinä se oikein vuosiksi paneudut asian pohtimiseen.

• Anonyymi

Emmä niistä tiedä, mutta aina kun muija vilkuttaa, se menee sukulaisiin johonkin päin juna asemalla. Ja mä pääsen sinne minne mä kuulunkin.

• Anonyymi

Kolmen vuoden unelmointi

• Anonyymi

Voiko tuota luokitella flirtiksi jos annat kohteliaasti tietä esim. Suojatien kohdalla ja nainen hymyilee ja heilauttaa kättä.

Toki jos se on selvä flirtti ni asia on sit eri. Mutta voisko siinä tilanteessa itse tehdä jotain?

Pikku flirtti piristää päivää mukavasti. 😊

-mies33

• Anonyymi

Ei se hymy tai sanat paljoa lämmitä. Saattaa jopa ymmärtää väärin.

Jos nainen sanoo asiansa suoraa niin se tekee vaikutuksen. Ja se samahan ei tarkoita mitään vaan sanojen lunastaminen! Ihmiset on yleensä hyvin neutraaleja yli kohteliaita ja mielistellään.

• Anonyymi

No tottakai saan hyvän mielen.Jos nainen hymyilee tai vilkuttaa niin aina teen myös takaisin.

• Anonyymi

Kun hymyilee, saa aina hymyn takaisin.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      62
      8820
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5494
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      121
      4947
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3832
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3446
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3359
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2692
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2611
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2593
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1717
    Aihe