Mies, saatko iloa pelkästä naisen hymystä ja vilkutuksesta?

Anonyymi

Esim. kun päästät hänet kävelemään tien yli ja pysäytät auton, ja nainen kiittää, hymyilee ja vilkuttaa? Vai harmittaako se vaan kun tajuat, että et kuitenkaan voi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Eli onko hyötyä kiittää ja hymyillä kauniisti! Saatko iloa pelkästä flirtistä?

11

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai kai saa iloa. Jatka vain hymyilyä.

• Anonyymi

Olen aina ystävällinen ja kohtelias naisia kohtaan, sekä liikenteessä, että muutoinkin. Johtuneeko sitten rujosta ulkonäöstäni vai säälistä, mutta minulle hymyillään todella harvoin. Silloin kun sellainen ihme tapahtuu, laukean housuihini heti. Aika harvoin olen senvuoksi housupyykille joutunut.

• Anonyymi

Kestohupi, suakin naurattanut kolmisen vuotta

• Anonyymi

Eipä kyllä tule ensimmäiseksi mieleen että harmitus ettei pääse seksiin hänen kanssaan, minusta todella säälittävää ettei mistään voisi olla vain hyvillään ilman taka-ajatusta.

• Anonyymi

Sinä se oikein vuosiksi paneudut asian pohtimiseen.

• Anonyymi

Emmä niistä tiedä, mutta aina kun muija vilkuttaa, se menee sukulaisiin johonkin päin juna asemalla. Ja mä pääsen sinne minne mä kuulunkin.

• Anonyymi

Kolmen vuoden unelmointi

• Anonyymi

Voiko tuota luokitella flirtiksi jos annat kohteliaasti tietä esim. Suojatien kohdalla ja nainen hymyilee ja heilauttaa kättä.

Toki jos se on selvä flirtti ni asia on sit eri. Mutta voisko siinä tilanteessa itse tehdä jotain?

Pikku flirtti piristää päivää mukavasti. 😊

-mies33

• Anonyymi

Ei se hymy tai sanat paljoa lämmitä. Saattaa jopa ymmärtää väärin.

Jos nainen sanoo asiansa suoraa niin se tekee vaikutuksen. Ja se samahan ei tarkoita mitään vaan sanojen lunastaminen! Ihmiset on yleensä hyvin neutraaleja yli kohteliaita ja mielistellään.

• Anonyymi

No tottakai saan hyvän mielen.Jos nainen hymyilee tai vilkuttaa niin aina teen myös takaisin.

• Anonyymi

Kun hymyilee, saa aina hymyn takaisin.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      67
      3177
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      988
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      859
    Aihe