Esim. kun päästät hänet kävelemään tien yli ja pysäytät auton, ja nainen kiittää, hymyilee ja vilkuttaa? Vai harmittaako se vaan kun tajuat, että et kuitenkaan voi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Eli onko hyötyä kiittää ja hymyillä kauniisti! Saatko iloa pelkästä flirtistä?
Mies, saatko iloa pelkästä naisen hymystä ja vilkutuksesta?
11
272
Vastaukset
Tottakai kai saa iloa. Jatka vain hymyilyä.
- Anonyymi
Olen aina ystävällinen ja kohtelias naisia kohtaan, sekä liikenteessä, että muutoinkin. Johtuneeko sitten rujosta ulkonäöstäni vai säälistä, mutta minulle hymyillään todella harvoin. Silloin kun sellainen ihme tapahtuu, laukean housuihini heti. Aika harvoin olen senvuoksi housupyykille joutunut.
- Anonyymi
Kestohupi, suakin naurattanut kolmisen vuotta
- Anonyymi
Eipä kyllä tule ensimmäiseksi mieleen että harmitus ettei pääse seksiin hänen kanssaan, minusta todella säälittävää ettei mistään voisi olla vain hyvillään ilman taka-ajatusta.
- Anonyymi
Sinä se oikein vuosiksi paneudut asian pohtimiseen.
- Anonyymi
Emmä niistä tiedä, mutta aina kun muija vilkuttaa, se menee sukulaisiin johonkin päin juna asemalla. Ja mä pääsen sinne minne mä kuulunkin.
- Anonyymi
Kolmen vuoden unelmointi
- Anonyymi
Voiko tuota luokitella flirtiksi jos annat kohteliaasti tietä esim. Suojatien kohdalla ja nainen hymyilee ja heilauttaa kättä.
Toki jos se on selvä flirtti ni asia on sit eri. Mutta voisko siinä tilanteessa itse tehdä jotain?
Pikku flirtti piristää päivää mukavasti. 😊
-mies33 - Anonyymi
Ei se hymy tai sanat paljoa lämmitä. Saattaa jopa ymmärtää väärin.
Jos nainen sanoo asiansa suoraa niin se tekee vaikutuksen. Ja se samahan ei tarkoita mitään vaan sanojen lunastaminen! Ihmiset on yleensä hyvin neutraaleja yli kohteliaita ja mielistellään. - Anonyymi
No tottakai saan hyvän mielen.Jos nainen hymyilee tai vilkuttaa niin aina teen myös takaisin.
- Anonyymi
Kun hymyilee, saa aina hymyn takaisin.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046405Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3485794Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703529Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123445Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062779Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211790Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t181777Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1881234- 971171