Ajoimme ystäväni ystävän kyydissä, Bangkokista Laosin rajalle, Yövyimme tosin useissa kaupungeissa, matkan aikana.
Kun pysähdyimme tankkaamaan, aina tankattiin vain muutamalla sadalla thb:lla. Siten että päästiin aina seuraavaan yöpymispaikkaan.
Yritin kysellä, miksei tankattu täyteen, koska matkaa kuitenkin kertyi paljon?
Varallisuudesta se ei ollut kiinni.
Ennenkin huomannut erikyydissä samaa
Tiedän että monissa mittareissa syötetään summa ennen tankkaamista, mutta polttoainetta olisi varovastikin arvioiden mennyt paljon enemmän
miksei tankata täyteen?
Anonyymi
2
101
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitä siellä tankissa varastettavana säilyttämään? Gambiassa tekevät ihan samoin, tankkaus vain tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Huomannut thaimaalaisten kanssa seikan että kaupasta ei osteta juuri mitään etukäteen. Vasta sitten kun tarttetaan. Haetaan ensin leipää ja tunnin kuluttua juotavaa kun jano tulee. Siksi kai 7/11 on aina auki. Tosin eihän niissä pikkukaupoissa juurikaan mitään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181