Ajoimme ystäväni ystävän kyydissä, Bangkokista Laosin rajalle, Yövyimme tosin useissa kaupungeissa, matkan aikana.
Kun pysähdyimme tankkaamaan, aina tankattiin vain muutamalla sadalla thb:lla. Siten että päästiin aina seuraavaan yöpymispaikkaan.
Yritin kysellä, miksei tankattu täyteen, koska matkaa kuitenkin kertyi paljon?
Varallisuudesta se ei ollut kiinni.
Ennenkin huomannut erikyydissä samaa
Tiedän että monissa mittareissa syötetään summa ennen tankkaamista, mutta polttoainetta olisi varovastikin arvioiden mennyt paljon enemmän
miksei tankata täyteen?
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitä siellä tankissa varastettavana säilyttämään? Gambiassa tekevät ihan samoin, tankkaus vain tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Huomannut thaimaalaisten kanssa seikan että kaupasta ei osteta juuri mitään etukäteen. Vasta sitten kun tarttetaan. Haetaan ensin leipää ja tunnin kuluttua juotavaa kun jano tulee. Siksi kai 7/11 on aina auki. Tosin eihän niissä pikkukaupoissa juurikaan mitään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233