Tulitte kotiini kuin omistajat aikeenanne kyykyttää enkä kyykkyyn mennyt koska olen rauhan mies.
varastitte tavaraa , hajoititte mutta ihmeekseni jätitte kuitenkin osoittamani kannabiskasvin kasvamaan mikä oli jo kukintavaiheessa pihalla.
soitin poliisien hallitukseen , 112 joista ette kommentoineet tätä oman käden oikeuttanne.
Otin yhteyden asianajajaan joka juonitteluidenne puolesta suositteli minun poistavan itse poliisille osoittamani kasvit.
ja sitten tällaisia ihannoidaan televisiossa jne....täysin omavaltaista tulkintaa laista näillä ja mielenkiinnolla odotan oikeuteen menoa koska tämä on selvitettävä perinpohjin.
Miksi jätitte huumekasvit kasvamaan pihalleni?
1
129
Vastaukset
Kannabis on muuten kasvi ja ihan hyvää tekisi poltella niiden joidanka ajatusmaailma on rajoittunut ahtaaseen kuplaansa.
vink vink ihan lähimmäisen rakkaudesta mutta totuus on makeampaa ja Luoja ykkösenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683