Toyota on sijalla 19 luotettavuudessa

Anonyymi

267

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö ne britit ymmärrä olla valittamatta ja huutelematta auton vioista?

      • Anonyymi

        Ei ole ollenkaan ihme, että tuon tahon testeissä Toyota ei menesty. Tekijällä ei ole minkäänlaista luotettavuutta. Ei aiemmin eikä nytkään.


      • Anonyymi

        TEHDÄÄN SAMA TUTKIMUS LEIVÄNPAAHTIMILLE, JOITA ON OSTANUT 2 IHMISTÄ:

        Mitä ongelmia on ollut 3 viikkoa käytössä olleessa paahtimessanne?

        Henkilö 1. Minä en tiedä, miten se leipä pitää laittaa sinne, enkä ymmärrä tuota vipua.

        Henkilö 2. Minulla ei ole sähköjä kotona.

        Tulos: Henkilöllä 1 ollut 2 ongelmaa ja henkilöllä 2 on ollut 1 ongelma joten sataa leivänpaahdinta kohti on ollut 150 ongelmaa.

        SUOMI24 HENKILÖ: APUA APUA, MITEN EPÄLUOTETTAVA LEIVÄNPAAHDIN, IIIK. XXXX-MERKKINEN LEIVÄNPAAHDIN OOON HUOONOO ! LÄLLÄLLÄÄÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEHDÄÄN SAMA TUTKIMUS LEIVÄNPAAHTIMILLE, JOITA ON OSTANUT 2 IHMISTÄ:

        Mitä ongelmia on ollut 3 viikkoa käytössä olleessa paahtimessanne?

        Henkilö 1. Minä en tiedä, miten se leipä pitää laittaa sinne, enkä ymmärrä tuota vipua.

        Henkilö 2. Minulla ei ole sähköjä kotona.

        Tulos: Henkilöllä 1 ollut 2 ongelmaa ja henkilöllä 2 on ollut 1 ongelma joten sataa leivänpaahdinta kohti on ollut 150 ongelmaa.

        SUOMI24 HENKILÖ: APUA APUA, MITEN EPÄLUOTETTAVA LEIVÄNPAAHDIN, IIIK. XXXX-MERKKINEN LEIVÄNPAAHDIN OOON HUOONOO ! LÄLLÄLLÄÄÄÄ.

        Tuo on todella hyvä vertaus Brittitutkimuksesta - ikävä kyllä suomi24 väki on kuitenkin niin tyhmää, ettei asia aukene tälle porukalle edes vertauksia käyttäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on todella hyvä vertaus Brittitutkimuksesta - ikävä kyllä suomi24 väki on kuitenkin niin tyhmää, ettei asia aukene tälle porukalle edes vertauksia käyttäen.

        No nytpä ottaa koville Toyotaleirissä, mutta kyllähän tuo tutkimus on pätevä. Näkeehän sen jo tuloksestakin. Pösö on paras.
        T. Pösöplösö


    • Anonyymi

      Niin ja myös kaikki ranskalaiset merkit paljon parempia

      • Anonyymi

        Ajat muuttuu. Ranskikset ei enää pariinkymmeneen vuoteen ole olleet ruostuvia tai sähkövikaisia - mitä ne kiistatta olivatb70-80-luvuilla.

        Toyota oli siemmin edullinen ja sai lopulta laadunkin ajan tasalle, mutta siitökin on jo vuosikymmeniä. Euroopppa on ajat sitten pystynyt tekemään parempaa halvemmalla.


    • Anonyymi

      Onnea Toyota, yllättävän hyvä sijoitus tohlolle. Räksätyksistä ei sais kyllä huudella ja antaa lonksuleuoille jutun juurta. Onkohan unohtunut peräluukun tuuletus ja työstölastuja ei ole poistettu moottorista 1000 km jälkeen.

    • Anonyymi

      Suomessa urbaanilegendasta on tehty totuus, tämä tutkimus kertoo muuta

    • Anonyymi

      Mutta meillä on 2000 lukijan kyselyn mielipide, että Toyota on hyvä ja kyllä nämä 65 keski-ikäiset lukijat tietää parhaiten kaikesta kaiken.

    • Anonyymi

      Hieno peli tuo Toyota, ensimmäiset vuodet tappelet vikojen ja ongelmien kanssa ja sitten se mätänee.

      • Anonyymi

        No ehkä lohduttaa, jos mätänee pois niin viatkin häviää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä lohduttaa, jos mätänee pois niin viatkin häviää

        Eivät ne viat mihinkään häviä, tuloksena on vikainen ja mädäntynyt Toyota.


      • Anonyymi

        Onneksi Toyotan ruostuminen on sen verran rivakkaa, että siitä ei kovin pitkään tarvi kärsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne viat mihinkään häviä, tuloksena on vikainen ja mädäntynyt Toyota.

        Teron mielestä ruoste ei Toyotassa ole vika, vaan ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä lohduttaa, jos mätänee pois niin viatkin häviää

        Mädäntynyt ja vikaisa Toyota - ei paljoa naurata.


    • Anonyymi

      Parasta ykköslaatua, 24vuotta katsastuksesta läpi ekalla, eikä ruostetta juuri missään. Se siitä huonoudesta

      • Anonyymi

        Hyvä tuuri ollut sulla tuon tilaston valossa


      • Anonyymi

        Ja sun juttuja uskoo ihan kaikki.


      • Anonyymi

        Tilasto vastaan höpinät ja uskomukset. Toyota on kallis auto ominaisuuksiin, tekniseen kestävyyteen ja ruosteeseen nähden. Jotkut niitä näköjään ostaa, mutta miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasto vastaan höpinät ja uskomukset. Toyota on kallis auto ominaisuuksiin, tekniseen kestävyyteen ja ruosteeseen nähden. Jotkut niitä näköjään ostaa, mutta miksi?

        En minä ainakaan osta. Kyä jämpti on ni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun juttuja uskoo ihan kaikki.

        Yleensä nää Tojota fanit vetoaa johonkin tilastoihin. Silmät toki suljetaan niiltä tilastointia jotka ei miellytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä nää Tojota fanit vetoaa johonkin tilastoihin. Silmät toki suljetaan niiltä tilastointia jotka ei miellytä

        Tojo-fanit aina vetoavat katsastustilastoihin, jotka mittaavat kunnossapidon tasoa. Toyotan katsastushuolto saa katsastustilastot näyttämään liian hyvilta Tojon kohdalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasto vastaan höpinät ja uskomukset. Toyota on kallis auto ominaisuuksiin, tekniseen kestävyyteen ja ruosteeseen nähden. Jotkut niitä näköjään ostaa, mutta miksi?

        Masokisteja saattaa olla osa Tojon ostajista ja esson baarien jutuilla voi myös olla vaikutusta.


    • Anonyymi

      Kunhan opitte lukemaan, niin huomaatte, että tuo tutkimus koskee alle vuoden ikäisiä autoja.

      • Anonyymi

        Aina pahempi jos sadassa vuoden ikäisessä Toyotassa on jo 134 vikaa kun sadassa Peugeotissa on vain 77 vikaa!


      • Anonyymi

        Kunhan opit ajattelemaan, niin huomaat kommenttisi virheet.


      • Anonyymi

        Sehän on vielä pahempi silloin kun koskee alle vuoden ikäisiä. Jo uutena paljon vikoja


      • Anonyymi

        Lyhyt takuukin vielä


    • Anonyymi

      Rekisteröinnissä laskua tänä vuonna 15%
      Olisko jo luotto mennyt

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että kuusi seitsemästä listan lopulla ovat teknisesti kehittyneimpiä merkkejä joilla uusin tekniikka. Ainostaan kesto-ongelmainen Fiat on tuossa joukossa muista syistä.

    • Anonyymi

      Voih, kuinka sieluni sattuu kun Toyotan kurjuus tulee ilmi ja joudun tekemään hurjasti työtä, että saan tuon asian peiteltyä ja käännettyä muiden piikkiin.

      • Anonyymi

        Tuohan on sinulle tuttu juttu, teet kuten ennekin; syytät Skodaa kaikista Toyotan vioista ja puutteista.


      • Anonyymi

        Skoda-palstalla trollaamista on selvästi lisättävä.


    • Anonyymi

      Eipä tuo ollutkaan mikään testi tai tutkimus. Ainoastaan autonomistajien mielipidetiedustelu. Teslankin omistajat ovat keskimääräistä tyytyväisempiä, koska olisi noloa myöntää tehneensä tyhmän ostoksen.

      • Anonyymi

        Keskimäärin enemmän oli tojotalla tyytymättömiä


    • Anonyymi

      Tässä kyseisessä selvityksessä Toyota on aina ollut viimeisenä ja maailman kaikissa muissa selvityksissä ensimmäisenä. Ei mitään uutta. Tiedetään.

      Tämä on viime keväänä aloitettu ketju.

      • Anonyymi

        Toyota löytyy tulevaisuudessa aina enemmän ja enemmän listojen pohjalta. Kohta on vain suomalainen katsastuslista ja Valittujen Palojen parin sadan Toyotavaarin haastattelu joissa Toyota on kärkiryhmässä.


    • Anonyymi

      Tuo Toyotan laadun romahdushan tapahtui jo yli 10 vuotta sitten kun aloittivat halpuutuksen tuotannossa ja laadussa. Nyt tekevät vain omituisen näköisiä himmeleitä ja vaarit kokevat uuden nuoruuden tulleen ja ostavat sitä vaikka ruoste ja melu vaivaa. Surkeat penkit ja ajo-ominaisuudet onkin vaareille jo tuttuja ja kun ei käy edes muita testaamassa niin ei paremmasta tiedä ja tietämättömänä elää ajouransa loppuun asti.

      • Anonyymi

        Tojojen laadun huononeminen alkaa pikku hiljaa näkyä tilastoissa, kun vanhat Japaniassa tehdyt Toyotat poistuvat liikenteestä.


    • Anonyymi

      Katsastushuoltoja Tojoihin tehdään vain Suomessa, sen takia ulkomailla Tojon laatu vaikuttaa kehnommalta.

      • Anonyymi

        Katsastustilastot kertovat autojen kunnon katsastushetkellä ja mikä hyvänsä auto läpäisee katsastuksen, jos on ehjä. Toyota Finnland on oivaltanut miten tilastoihin voi helposti vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastustilastot kertovat autojen kunnon katsastushetkellä ja mikä hyvänsä auto läpäisee katsastuksen, jos on ehjä. Toyota Finnland on oivaltanut miten tilastoihin voi helposti vaikuttaa.

        Tilastovääristymää Toyotan katsastustilastoissa ;)


    • Anonyymi

      Toyotat ovat luotettavampia kuin tyttöystävänne.

      • Anonyymi

        Entäs sun poikaystävä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sun poikaystävä??

        Kyllä Toyota on myös poikaystävää luotettavampi. Maailmassa ei ole mikään niin luotettava kuin Toyota. Toyota on viimeinen joka pettää.

        Esimerkiksi Volkswagen pettää heti ensisilmäyksellä, muistattehan uusissa autoissa olevan huijausohjelman?
        Mitäpä k-auton kaupparatsu siihen asiaan ynisee, menikö jauhot suuhun?
        Sitähän minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Toyota on myös poikaystävää luotettavampi. Maailmassa ei ole mikään niin luotettava kuin Toyota. Toyota on viimeinen joka pettää.

        Esimerkiksi Volkswagen pettää heti ensisilmäyksellä, muistattehan uusissa autoissa olevan huijausohjelman?
        Mitäpä k-auton kaupparatsu siihen asiaan ynisee, menikö jauhot suuhun?
        Sitähän minäkin.

        Sija 19. ei vaikuta kovinkaan vakuuttavalta, vai mitä Tero??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sija 19. ei vaikuta kovinkaan vakuuttavalta, vai mitä Tero??

        Arvokkaimmat autobrändit 2019:

        Toyota
        Mercedes-Benz
        BMW
        Honda
        Ford
        Huyndai
        Volkswagen
        Audi
        Porsche
        Nissan

        Ei mene nyt putkeen k-auton pojalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvokkaimmat autobrändit 2019:

        Toyota
        Mercedes-Benz
        BMW
        Honda
        Ford
        Huyndai
        Volkswagen
        Audi
        Porsche
        Nissan

        Ei mene nyt putkeen k-auton pojalla.

        Taasko yrität tuota mikä ei kerro autoista mitään, höpsö poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Toyota on myös poikaystävää luotettavampi. Maailmassa ei ole mikään niin luotettava kuin Toyota. Toyota on viimeinen joka pettää.

        Esimerkiksi Volkswagen pettää heti ensisilmäyksellä, muistattehan uusissa autoissa olevan huijausohjelman?
        Mitäpä k-auton kaupparatsu siihen asiaan ynisee, menikö jauhot suuhun?
        Sitähän minäkin.

        Hönö elää menneisyydessä. Viimeinenkin huijausohjelma on poistunut 3.5.20018!
        https://recall.trafi.fi/#vclass=Henkilöauto&mark=Volkswagen&model=


    • Anonyymi

      Onko Toyota tosiaan vajonnut noin alas??
      Toisaalta ei yllätä.

      • Anonyymi

        15 TKM huoltoväli ja kehno luotettavuus, siinäpä vasta auto


    • Anonyymi

      Ja lehmät saastuttaa ilmakehän oli tutkimusryhmän edellinen lausunto.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko kaikki täällä tosiaan niin vajaaälyisiä, ettei ymmärrä mitä aloittajan mainitsemassa "luotettavuustutkimuksessa" on oikeasti selvitetty? Lukekaa pösilöt tutkimus läpi, ennenkuin kirjoitatte siitä mitään mihinkään. Ei ihme että tavallisilla- tai sitäkin paremmilla järjen lahjoilla varustetut ihmiset pysyttelevät poissa täältä.

      • Anonyymi

        Toyotan ongelma on nykyään hurjia ja laatu pudottanut sen rupukastiin entistä alemmas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ongelma on nykyään hurjia ja laatu pudottanut sen rupukastiin entistä alemmas.

        Toyotan laatu on entisestään parantunut, ainahan se on ollut loistava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan laatu on entisestään parantunut, ainahan se on ollut loistava.

        Uuden Toyotan ostajan on huomioitava, että auto kannattaa laittaa kiertoon viimeistään ennen ensimmäistä katsastusta ettei joudu paikkaus hommiin.
        Ruoste reikien korjaus on todella kallista.


      • Anonyymi

        "Onko kaikki täällä tosiaan niin vajaaälyisiä, ettei ymmärrä mitä aloittajan mainitsemassa "luotettavuustutkimuksessa" on oikeasti selvitetty? Lukekaa pösilöt tutkimus läpi, ennenkuin kirjoitatte siitä mitään mihinkään. Ei ihme että tavallisilla- tai sitäkin paremmilla järjen lahjoilla varustetut ihmiset pysyttelevät poissa täältä."

        Lue itse, vitun ääliö !


    • Anonyymi

      Onhan tuo Toyotan romahtaminen luotettavuuslistalla melkoisen syväkyykky, mutta niin odotettavissa. Firma palkkasi jopa seitsemän insinööriä pelkästään keksimään lisää säästöjä sen jälkeen kun Toyotan laatua oli jo romahtanut ja pääjohtaja mr. Toyoda oli pyytänyt tuota anteeksi. Uskomaton firma.
      Nyt ruostuminen ja melu on pahimmat ongelmat entisten lisäksi.

      • Anonyymi

        Muistan hyvin tuon ajan kun pääjohtaja teki nöyrän ulostulon, mutta mikä järkyttävintä, mitään ei tehty asioitten parantamiseksi, päin vastoin säästöjä tehdään kokoajan lisää. Viimeisin huolestuttava tapaus on kun korkeajännitekaapeleitten vaipat on niin heikkoja että voivat sulaa oikosulkuun ja Toyotan takaisinkutsussa niitä teippaillaan, eikä vaihdeta kunnollisiin.


    • Anonyymi

      Toyotan brändi on numero yksi autoteollisuudessa ja se johtuu luotettavimmista autoista mitä on valmistettu.

    • Anonyymi

      Tämä tutkimus kertoo todellisen luotettavuuden autoista muulloinkin kuin yhdestä katsastus hetkestä johon voi joko valmistautua korjaamalla autonsa tai ei.
      Toyotan laatu on tyypillistä aasialaista halpista ja heidän filosofiansa mukaista tapaa tehdä tuote. Tehdään mahdollisimman halvalla tuote joka on mainostettu kovin ja sinä on muka uutta tekniikkaa, joka on tosin tehty myös halvalla eikä tuota mitään lisäarvoa todellisuudessa. Nykyiset hybridit ovat jo vanhaa tekniikkaa ja muut menivät ohi vuosia sitten. Sama oli aikanaan kun japanilainen toi markkinoille kansanauton jossa oli moniventtiilitekniikka, toisin sitä ei ollut mitään hyötyä sillä perinteisellä ventiilitekniikalla muut tekivät parempia moottoreita.

    • Anonyymi

      Toyotan brändi on maailman arvostetuin, kertoo tutkimus.
      Ei ihme Toyotan laadukkuus on teknisissä asioissa täysin edelläkävijä.

      • Anonyymi

        Brädi arvo ja brändin laatu ei ole mitenkään riippuvaisia toisistaan ja Toyota on siitä loistava esimerkki.
        Edelläkävijä laadun heikentämisessä, siinä olet oikeassa.
        Tekniikassa ja sen keventämisessä ja heikentämisessä myös edelläkävijä.


      • Anonyymi

        Vahva brändi pystyy peittämään pahenevaa vikatiheyttä jonkun aikaa.


    • Anonyymi

      Tämä ketju on syytä pitää pinnalla, että totuus Toyotan todellisuudesta pysyy mielessä ja harhat loppuvat.

    • Anonyymi

      Toyota, maailman suurin valmistaja ja ykkösbrändi.
      Hihii.

      • Anonyymi

        Toyota on vasta kolmanneksi suurin, muta eihän se kerro itse autoista mitään.
        Kovin vikainen se ainakin on tilastojen mukaan. Kannattaa lukea tuo aloituksen artikkeli, karua tekstiä Toyotan laadusta.


    • Anonyymi

      Turun Sanomien juttu kertoo Toyotan kestävän parhaiten kovaa ajoa. TS:n juttu perustuu suomalaisiin faktoihin ja kooauton pojilla alahuuli lerpattaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ompas Toyota huono auto. Ruostuu ja meluaa vikojen lisäksi. Onneksi on parempia saatavilla.

    • Anonyymi

      Upista vaan.

      • Anonyymi

        Kiitos kun nostit tämän takaisin esiin!
        Tämä totuus on syytä tuoda kaikkien tietoon, sillä suomalainen on hyvä sulkemaan silmänsä jos naapurilla on Toyota ja kehuu sitä pää punaisena peittääkseen pettymystään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun nostit tämän takaisin esiin!
        Tämä totuus on syytä tuoda kaikkien tietoon, sillä suomalainen on hyvä sulkemaan silmänsä jos naapurilla on Toyota ja kehuu sitä pää punaisena peittääkseen pettymystään.

        Toyota kyllä nousee esiin ihan itsestään. Niiin kuin huhtikuun myyntitilastossakin.
        K-auton ja helkaman pojille kestämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota kyllä nousee esiin ihan itsestään. Niiin kuin huhtikuun myyntitilastossakin.
        K-auton ja helkaman pojille kestämistä.

        Tojo loistaa ainoastaan hippohiihto-mitaleja jaettaessa. VW (VW, Skoda, Audi;Seat) on edelleen kaksi kertaa ostetumpi kuin tojo (Tojo, Lexus).
        Ei pitäisi tulla yllätyksenä kaikkien näiden vuosien nöyryyttämisen jälkeen.


    • Anonyymi

      Maailman suurin valmistaja, Toyota, on katsastustilastojen mukaan maailman viattomin ja laadukkain auto.
      Urpot eivät ymmärrä vaikka kuinka vääntäisi faktaa esiin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      TEHDÄÄN SAMA TUTKIMUS LEIVÄNPAAHTIMILLE, JOITA ON OSTANUT 2 IHMISTÄ:

      Mitä ongelmia on ollut 3 viikkoa käytössä olleessa paahtimessanne?

      Henkilö 1. Minä en tiedä, miten se leipä pitää laittaa sinne, enkä ymmärrä tuota vipua.

      Henkilö 2. Minulla ei ole sähköjä kotona.

      Tulos: Henkilöllä 1 ollut 2 ongelmaa ja henkilöllä 2 on ollut 1 ongelma joten sataa leivänpaahdinta kohti on ollut 150 ongelmaa.

      SUOMI24 HENKILÖ: APUA APUA, MITEN EPÄLUOTETTAVA LEIVÄNPAAHDIN, IIIK. LÄLLÄLLÄÄÄÄ.

      • Anonyymi

        Leivänpaahdin ja skoodan puikula muistuttavat toisiaan. Leivänpaahdin on tosin lämpimämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leivänpaahdin ja skoodan puikula muistuttavat toisiaan. Leivänpaahdin on tosin lämpimämpi.

        Ja mitenkä liittyy Toyotan sukeltamiseen laadussa?
        Skoda oli samaisessa listassa sijalla 2. eli huippusijoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitenkä liittyy Toyotan sukeltamiseen laadussa?
        Skoda oli samaisessa listassa sijalla 2. eli huippusijoitus.

        Tuossahan kerrotaan leivänpaahtimilla, mitä alkuperäisessä tutkimuksessa on tutkittu autoista. Käytetään siis vertausta, jotta perussuomi24-käyttäjä pääsisi vähän sisälle tutkimuksen ytimeen. Väännetään siis rautalangasta. Heti ensimmäisestä kommentista voi kuitenkin päätellä, että vertauksen käyttö meni kuitenkin yli lukijan hilseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan kerrotaan leivänpaahtimilla, mitä alkuperäisessä tutkimuksessa on tutkittu autoista. Käytetään siis vertausta, jotta perussuomi24-käyttäjä pääsisi vähän sisälle tutkimuksen ytimeen. Väännetään siis rautalangasta. Heti ensimmäisestä kommentista voi kuitenkin päätellä, että vertauksen käyttö meni kuitenkin yli lukijan hilseen.

        Mitä sä sekoilet? Tuossa vastattiin leivänpaahtimen ja Skoda muotoiluun ja ketjussa on kyse Toyotan huonosta laadusta ja tutkimuksesta joka sen todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä sekoilet? Tuossa vastattiin leivänpaahtimen ja Skoda muotoiluun ja ketjussa on kyse Toyotan huonosta laadusta ja tutkimuksesta joka sen todistaa.

        Niin kuin myös tuo yllä oleva tutkimus leivänpaahtimen huonon laadun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin myös tuo yllä oleva tutkimus leivänpaahtimen huonon laadun.

        Ja sitten on vielä se juttu että tässä kaksi pulun älykkyydellä varustettua purkaa tylsyyttään netissä. Haluan liittyä kolmanneksi puluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten on vielä se juttu että tässä kaksi pulun älykkyydellä varustettua purkaa tylsyyttään netissä. Haluan liittyä kolmanneksi puluksi.

        Kyllä, kuulut joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kuulut joukkoon.

        Ei kannata kenenkään loukkaantua jos Toyotan laatu on paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kenenkään loukkaantua jos Toyotan laatu on paskaa.

        Tilastoissa Toyotan laatu tulee vain huonontumaan tulevaisuudessa, koska kustannusten säästö syö laadun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastoissa Toyotan laatu tulee vain huonontumaan tulevaisuudessa, koska kustannusten säästö syö laadun.

        Toyotan laatu on edelleen huippua. Toyotan, maailman suurin autovalmistajan perinteet velvoittavat tekemään luotettavimpia autoja eikä siitä ole lipsuttu.
        Toista se vaggineitten leirissä, öljyongelmat, dsg, ruoste- ja muut lukuisat virheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan laatu on edelleen huippua. Toyotan, maailman suurin autovalmistajan perinteet velvoittavat tekemään luotettavimpia autoja eikä siitä ole lipsuttu.
        Toista se vaggineitten leirissä, öljyongelmat, dsg, ruoste- ja muut lukuisat virheet.

        Kannattaa tutkia tuo artikkeli ja lista, niin tajuat ja ymmärrät, että uit vastavirtaan ja lyöt päätäsi seinään väittämällä hölmöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tutkia tuo artikkeli ja lista, niin tajuat ja ymmärrät, että uit vastavirtaan ja lyöt päätäsi seinään väittämällä hölmöjä.

        Ja tuossa yllä on joku leivänpaahdinesimerkillä valoittanut, mitä artikkelissa on tutkittu - luotettavuus on ollut vain pieni osa.


    • Anonyymi

      Tämä on syytä lukea ja tutkia.
      Tuohon pitää lisätä vielä paha ja nopea ruostuminen ja markkinoitten kovin melu.
      Ei hyvältä näytä Toyotan linja ja asiakkaan arvostus, eli kusetus.

    • Anonyymi

      Uppista poijjaat.

    • Anonyymi

      Suomessa vuosittain tehdyn kyselyn mukaan Toyota on ollut viimeiset 16 vuotta joka vuosi arvostetuin automerkki ja Volvo kakkonen useasti. En tiedä mikä on tilanne siellä Man saarella.

      • Anonyymi

        Briteissä on hieman enemmän kansaa ja autoja ja siellä on myös sivistystä ja ymmärrystä autoista, puhumattakaan autojen valmistuksen historiasta.
        Ja siellä tehdyn laatu/luotettavuustutkimuksen mukaan Toyota on selvästi alle keskiarvojen ja löytyy sijalta 19 ja mainittakoon, että Skoda löytyy samaiselta listalta sijalta 2.


    • Anonyymi

      Juuri näin, laatu sukelsi jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      Tolloloota on ykkönen ainakin yhdessä asiassa. Nimittäin supernopeassa ruostumisessa. No ykkönen on kuitenkin ykkönen. Väliäkös sillä, että missä lajissa.....

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä niin totta.


    • Anonyymi

      Toyota oli ykkönen jälleen laatututkimuksessa. Kts. iltalehti/autouutiset

      • Anonyymi

        Tuota 19. sijaa laajassa ja todellisessa listauksessa ei voi kumoita jollain suomalaisen Valittujen Palojen kyselyn perusteella.


    • Anonyymi

      Masentavaksi on Toyotan laatu päässyt romahtamaan.
      Onhan näitä takaisinkutsuja ollut todella paljon ja raportteja nopeasta ruostumisesta, mutta aina tuo vain ihmetyttää, että kuinka alas voidaan vajota ja saada noita myytyä suomalaisille?

    • Anonyymi

      Minkä takia Toyota on yhä laadukkain auto?

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Toyota on tuon aloituksen linkin artikkelin mukaan laadultaa alle keskiverron. eli vasta sijalla 19. Toyota on myös rankattu lukuisissa tutkimuksissa pahimmaksi ruostumaan. Toyota on ollut aina meluisa ja kehno ajettava. Toyotan huolto-ohjelma on kallein luokassaan.


    • Anonyymi

      Uppista, kuinka kehno auto Toyota onkaan?

    • Anonyymi

      Suomen pitäisi valtiona kieltää Toyotan maahantuonti liian lyhyen elinkaaren vuoksi tai määrätä maahantuojan tekemään kunnollisen ruosteenestokäsittelyn.
      Tuollainen kehitys suunta mitä Toyota tekee on suuri ympäristörikos.

    • Anonyymi

      Sadas viesti tähän ketjuun ja Toyota on yhä ykkönen luotettavuustutkimuksissa ympäri maailman.

      • Anonyymi

        Kannattaisi lukaista aloituksen linkki. Toyotan laatu on romahtanut oikein tutkitusti. Toki me alan ammattilaiset se olemme tienneet, mutta nyt alkaa ilmestyä tietoa eri lähteistä.


    • Anonyymi

      Todella surkeaksi on Toyotan laatu romahtanut.

    • Anonyymi

      Eikö suomalainen hölmö jo vihdoin tajua mitä kuraa Toyota on??

      • Anonyymi

        Ykkönen huhtikuun myynnisäkin.
        Märsyätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ykkönen huhtikuun myynnisäkin.
        Märsyätkö?

        Entä sitten? Käskaitakin on myyty eniten pari vuotta aikanaan ja auto oli todella surkea.
        Miten uskot myyntilistojen muuttuvan kun uusi Golf ja Octavia tulee voimalla maahamme?


    • Anonyymi

      Toyota ei ole koskaan ollut hyvä auto, parhaimmillaan joskus lähes keskiverto, mutta siitä onkin aikaa.

      • Anonyymi

        Se on vain ja ainostaan sinun mielipiteesi. Yksitoista miljoona ihmistä maailmassa on vuosittain toista mieltä. Tällä hetkelläkin Toyota on ylivoimaisesti suurin autonvalmitaja maailmassa.

        Syötä Googleen: The world's largest carmaker 2020


    • Anonyymi

      Toyotan laatu on nykyään todella surkeaa ja siksi se on pudonnut 3-4 suurempia valmistajien listalla ja laatulistalla romahtanut alle keskiverron.
      Eipä Toyota ole koskaan ollut hyvä auto, joskus hieman luotettavampi, mutta surkea aina.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun valehtelusi kumotaan tässä täysin:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15152950/uusimmat-toyotat-ovat-kaikkein-kestavimmat

        Valitettavasti totuus on toisin. Kaikki me alan ammattilaiset olemme törmänneet nykyisten Toyotien suuriin ongelmiin. Tuo aloituksen tutkimus on täyttä faktaa ja vahvistaa sen vuosia sitten tapahtuneen, eli kun Toyotan pääjohtaja tuli julkisuuteen pyytämään anteeksi liiallisuuksiin mennyttä säästökuuria ja laadun romahtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti totuus on toisin. Kaikki me alan ammattilaiset olemme törmänneet nykyisten Toyotien suuriin ongelmiin. Tuo aloituksen tutkimus on täyttä faktaa ja vahvistaa sen vuosia sitten tapahtuneen, eli kun Toyotan pääjohtaja tuli julkisuuteen pyytämään anteeksi liiallisuuksiin mennyttä säästökuuria ja laadun romahtamista.

        Tutkimus näkyy olevan aikalailla tuore. Älä valehtele.


    • Anonyymi

      Voi kauheaa, onhan tuo tiedossa, mutta siitä ei saisi puhua meillä Toyotalandiassa.

    • Anonyymi

      Toyota hankitaan jos halutaan kestävä ja eniten kovaa ajoa kestävä auto.

      • Anonyymi

        Hihii, Toyota ei ole koskaan kestänyt kilometrejä.
        Toyota on tulla luotettavuus listalla 19. ja Skoda 2.
        Miten tuota voi tulkita??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Toyota ei ole koskaan kestänyt kilometrejä.
        Toyota on tulla luotettavuus listalla 19. ja Skoda 2.
        Miten tuota voi tulkita??

        Tulkitaan niin että mm. talvitestinvoittajat ovat luotettavia ja hyviä autoja. Olikos Corolla voittaja?
        Hihii.


    • Anonyymi

      Heikosti on Toyotalla laatuasiat. Lisäksi ruostuvat nopeasti.

      • Anonyymi

        Ei siis mitään uutta sillä rintamalla.


    • Anonyymi

      Toyota tutkitusti paras laadussa.

    • Anonyymi

      Nyt meni pohja elämältä. Ensin pääsin hyvää hypeen kun luin noita kehuvia juttuja Toyotasta, mutta nyt se todellisuus alkaa valjeta. Vikoja riittää, takaisinkutsuja ja ruostetta ja melua. Nyt masennun todella.

    • Anonyymi

      Toyota keikkuu kärjessä vuodesta toiseen. Maailman suurimmalta valmistajalta, Toyotalta, taattua laatua.

      • Anonyymi

        Voi kun Toyo on vasta kolmas tai neljäs riippuen laskutavasta.
        Se ei tule nousemaan sieltä enää koskaan, koska laatu on todella kuraa. Kohta suomalainenkin alkaa hylkiä sitä kun ruostumisen kauhut alkaa tulla enemmän esille ja se on varmaa että tulemme näkemään noita ruoteisia reuhkoja parkkipaikkojen reunapaikoilla kun omistajat häpeävät niitä. Niissä maissa Toyota vielä menee joissa auto lähtee paaliin 5 vuotiaana, kuten Usassa ja Japanissa, silloin ei vielä ruote ole tappanut niitä etuajassa, mutta meilä kun pitäsi ajaa min. 10 vuotta, niin sehän ei onnistu ilman mittavia hitsausurakoita ja ne on kovin kalliita ja jäävät siksi tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun Toyo on vasta kolmas tai neljäs riippuen laskutavasta.
        Se ei tule nousemaan sieltä enää koskaan, koska laatu on todella kuraa. Kohta suomalainenkin alkaa hylkiä sitä kun ruostumisen kauhut alkaa tulla enemmän esille ja se on varmaa että tulemme näkemään noita ruoteisia reuhkoja parkkipaikkojen reunapaikoilla kun omistajat häpeävät niitä. Niissä maissa Toyota vielä menee joissa auto lähtee paaliin 5 vuotiaana, kuten Usassa ja Japanissa, silloin ei vielä ruote ole tappanut niitä etuajassa, mutta meilä kun pitäsi ajaa min. 10 vuotta, niin sehän ei onnistu ilman mittavia hitsausurakoita ja ne on kovin kalliita ja jäävät siksi tekemättä.

        Missä vaiheessa ne Toyotat muuttuivat huonoiksi? (Itsellä vm. 2006 Corolla Verso 1,8 autom. 227 tkm. Ainut vika on ollut 7 vuotiaana pettänyt akku, eikä vieläkään ruostetta missään muualla, kuin pohjan alla olevassa varapyörässä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa ne Toyotat muuttuivat huonoiksi? (Itsellä vm. 2006 Corolla Verso 1,8 autom. 227 tkm. Ainut vika on ollut 7 vuotiaana pettänyt akku, eikä vieläkään ruostetta missään muualla, kuin pohjan alla olevassa varapyörässä.)

        Moni skooda on jo tuossa iässä käynyt läpi mittavat vaihdeloota ja öljynkulutusremontit, ja Pärnasen peltikorjaamolla on hitsattu pari neliötä pläkkipeltiä skeidan pohjaan.


    • Anonyymi

      Totuus ei pala tulessa. Toyota on hädin tuskin keskiverto kansanautoista, mutta ruostuu ja meluaa pahiten.

    • Anonyymi

      Tutkin pari vuotta sitten Aurikseni pohjaa kun mietin miten voisin pienentää sen melua, varsinkin rengasmelua, mutta järkytys oli kova kun lähes koko pohja oli pahasti ruosteessa. Onneksi päällepäin ei näkynyt vielä mitään, niinpä laiton vahingon kiertoon ja vaihdoin merkkiä Nyt autoni on hiljainen, eikä ruosteesta ole ollut harmia. Autoni on 2017 Ford Focus, on hiljainen ja pirun hyvä ajaa.
      Ei toista Toyotaa tule minulle koskaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta voit lukea ihan suoraan TM-testistä, että se sinun Focus on äänekkäämpi kuin Auris:

        https://vanha.tekniikanmaailma.fi/nakoislehti/lue/01-2014-nakoislehti/26-16?_ga=2.38721635.1574058804.1589178535-373201895.1497596595

        ...ja häviää muutenkin Aurikselle.

        2017 vuoden auto ei ole täysin sama kuin 2014 testatut autot. Tuo vanhan taulukon mukaan melu oli samalla tasolla keskenään vuonna 2014, mutta Dunlop oli Toyotalla ehkä hiljaisin mahdollinen tuohon aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2017 vuoden auto ei ole täysin sama kuin 2014 testatut autot. Tuo vanhan taulukon mukaan melu oli samalla tasolla keskenään vuonna 2014, mutta Dunlop oli Toyotalla ehkä hiljaisin mahdollinen tuohon aikaan.

        Nykyinen Corolla on melkoinen melupesä. Lähde TM 15/2019.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen Corolla on melkoinen melupesä. Lähde TM 15/2019.

        Toyota on tunnetusti hiljainen sähkömoottorin ja wotkins-moottorin hypraidiyhdistelmän ansiosta. Osoituksena mm. TM:n maailman suurimman talvitestin voitto ylivoimaisesti vuonna 2020.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on tunnetusti hiljainen sähkömoottorin ja wotkins-moottorin hypraidiyhdistelmän ansiosta. Osoituksena mm. TM:n maailman suurimman talvitestin voitto ylivoimaisesti vuonna 2020.

        Juuri näin, peräti 13 täysin erilaista automerkkiä ja uutuusmallia ja tärkein ominaisuus lämmityslaite. Lämppärit olivat monessa autossa vastaavia lämpötilaan 15 ja eroja tuli vasta tuon ylittävästä lämmöstä. Kovalla pakkasella onkin hienoa kun sisätilat saa nopeasti niin lämpöiseksi, että voi ottaa päällysvaatteet pois, hihii!!
        Tosin Toyotassa oli yksi iso ongelma joka on jopa vaaraksi, eli kitkaerojarrutus kun toinen puoli autosta on pitävällä alustalla ja toinen liukkaalla. Toyotan tapauksessa jarrutusmatka venyi kohtuuttoman pitkäksi, mutta testin painotuksista johtuen sillä ei juurikaan ollut merkitystä kokonaispisteissä. Aika arveluttava politiikkka autolehdeltä.
        Luotettavuudesta kuitenkin on kyse tässä ketjussa ja siinä vertailussa Toyota oli vasta sijalla 19. Eikä sitä faktaa Terokaan pysty muuttamaan mitenkään. Peittelyä hän ahkerasti yrittää ja dissata kilpailijoita, mutta ei sekään faktoja miksikään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen Corolla on melkoinen melupesä. Lähde TM 15/2019.

        Mitä se Auriksen meluun vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on tunnetusti hiljainen sähkömoottorin ja wotkins-moottorin hypraidiyhdistelmän ansiosta. Osoituksena mm. TM:n maailman suurimman talvitestin voitto ylivoimaisesti vuonna 2020.

        Muut eivät wotkins-moottoreita ole saanuut kaupallistettua.


    • Anonyymi

      Nykyinen Corolla on 3dB meluisampi kuin Focus. 3dB tarkoittaa mitattavan äänenpaineen kaksinkertaista eroa!
      Fakta!

      • Anonyymi

        Ja Corollasta on mitattu jopa 75db melut moottoritiellä ja se on jo kamala melu. Todella surkea suunta kun puhutaan automerkin tärkeimmästä mallista ja ihan uusimmasta sellaisesta.
        Tuskin muukaan laatu kestää kun tuossakin ollaan vedetty säästöt tappiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Corollasta on mitattu jopa 75db melut moottoritiellä ja se on jo kamala melu. Todella surkea suunta kun puhutaan automerkin tärkeimmästä mallista ja ihan uusimmasta sellaisesta.
        Tuskin muukaan laatu kestää kun tuossakin ollaan vedetty säästöt tappiin.

        Tuo yletön melu taitaa osin johtua siitä ettei auton pohjassa ole muuta kuin heikosti maalattua peltiä ja muovin palasia, eikä mitään mikä vähentäisi melua ja suojaisi ruosteelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo yletön melu taitaa osin johtua siitä ettei auton pohjassa ole muuta kuin heikosti maalattua peltiä ja muovin palasia, eikä mitään mikä vähentäisi melua ja suojaisi ruosteelta.

        Taitaa olla myös niin että sinänsä parantunut ajettavuus on saatu aikaan esim. jäykemmillä alustan puslilla ja pyöräntuentojen kiinnityksillä koriin. Tuolloin rengasmelu tulee selkeämmin sisään korin rakenteita pitkin, ja silloin valitettavasti lisäeristämiselläkään ei saada merkittävää parannusta.


    • Anonyymi

      Toyota on sijalla yksi luotettavuudessa.

      • Anonyymi

        Väärin, sijoitus on 19.
        Sinä opetella lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, sijoitus on 19.
        Sinä opetella lukemaan.

        Melkoinen sukellus käynnissä, missä tulee pohja vastaan??


    • Anonyymi

      Tämä on syytä ymmärtää ja sisäistää. Laatu kuraa ja melua riittää.

      • Anonyymi

        Luotettavuus on menetetty ja lisäksi ruoste vaivaa. Mukava tai hiljainen Toyota ei ole ollut koskaan.


    • Anonyymi

      Toyotan luotettavuus ykkösenä ei liene yllätys muille kuin vaggineitten omistajille. Heillä on puuhaa kädet täynnä pitääkseen kotteronsa käyntikunnossa.

      • Anonyymi

        Poika lue aloitus ja ymmärrä sanoma. Toyota oli vasta sijalla 19. luotettavuus listauksessa. Lisäksi lukemattomia takaisinkutsuja vaarallisten vikojen takia.


    • Anonyymi

      Minun Citroen on parempi kuin sinun Toyota. Eläköön ranskalaiset autot.

    • Anonyymi

      Kansantaloudellisesti olisi tärkeää että tieto Toyotan lyhyestä käyttöiästä leviäisi laajempaan tietoon. Tämä olisi tärkeää myös ilmastonäkökulmasta ajatellen.

    • Anonyymi

      Toyota on Suomen luotetuin auto.

      • Anonyymi

        Ja se perustuu vain mielipiteisiin ja uskomuksiin. Todellisuus on paljon surkeampaa ja tuo Brittien sija 19. luotettavuudesta kertoo karua kieltä. Briteissä on sentään paljon suurempi autokanta ja väestömäärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se perustuu vain mielipiteisiin ja uskomuksiin. Todellisuus on paljon surkeampaa ja tuo Brittien sija 19. luotettavuudesta kertoo karua kieltä. Briteissä on sentään paljon suurempi autokanta ja väestömäärä.

        Ja tässäkin ketjussa on moneen kertaan melkein rautalankaa käyttäen kerrottu, ettei tuo tutkimus edes mitannut luotettavuutta. Lukisit tutkimuksen, niin voisit lakata höpöttämästä sontaa.


    • Anonyymi

      Toyota on tosiaan luotettavuustilastoissa ykkösenä kuten maailman suurimmalle valmistajalle sopiikin.

      • Anonyymi

        19. sija on reilusti alle kaskiarvon ja se on valitettavasti Toyotan sijoitus luotettavuuslistalla.
        Tämä fakta taitaa olla sinulle kova pala kun jatkuvasti hakkaat päätäsi seinään ja toivot ihmettä ja näkeväsi unta. Tuo on ns. itsensä pettämistä ja se aiheuttaa usein pahoja mielellisiä ongelmia tulevaisuudessa, ellei jo nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19. sija on reilusti alle kaskiarvon ja se on valitettavasti Toyotan sijoitus luotettavuuslistalla.
        Tämä fakta taitaa olla sinulle kova pala kun jatkuvasti hakkaat päätäsi seinään ja toivot ihmettä ja näkeväsi unta. Tuo on ns. itsensä pettämistä ja se aiheuttaa usein pahoja mielellisiä ongelmia tulevaisuudessa, ellei jo nyt?

        Toyota on ykkönen luotettavuustilastoissa ja lisäksi katsastustilastoissa. Yritä jo ymmärtää selvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ykkönen luotettavuustilastoissa ja lisäksi katsastustilastoissa. Yritä jo ymmärtää selvä asia.

        No kun ei ole kuin sellaisissa tilastoissa joissa on kyse mielikuvista tai katsastuksista joihin voi varautua ennakkokorjauksin, kuten Toyotan katsastuskorjaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei ole kuin sellaisissa tilastoissa joissa on kyse mielikuvista tai katsastuksista joihin voi varautua ennakkokorjauksin, kuten Toyotan katsastuskorjaukset.

        Vaggineissa on ennakkokorjaus, reaaliaikainen korjaus sekä jälkikorjaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaggineissa on ennakkokorjaus, reaaliaikainen korjaus sekä jälkikorjaus.

        Nyt ottaa Toyotan omasedän sieluun pahasti kun Toyotan laatu syöksyy ja siitä tehdään oikein tilastoja missä sen todellisuus näkyy karusti.


    • Anonyymi

      Antero ja Tero kävelivät torilla, Antero kiipesi puuhun..........

    • Anonyymi

      Toyotan katsastuskorjaukset tehdään katsastuksen jälkeen...

      • Anonyymi

        Toyotan katsastushuolto on heidän lanseeraama klassikko joka hämää vaareja ja on mitä parasta harhautusta. Panttimaksu on toinen hieno veto joka myy vaareille.


    • Anonyymi

      Kylläpä osaa populaatiosta ottaa päähän Toyotan ylivoimainen luotettavuus?!
      Minäpä kerron että Toyota ei todellakaan ole ykkösenä.
      Ykkösenä taitaa olla Lexus ja Toyota kakkosena. Oikein luotettavia molemmat.

      • Anonyymi

        Ei taita Toyotan omasetä päästä yli Toyotan surkeasta tilanteesta?
        Toyota on sijalla 19 ja Skoda sijalla 2. Ja pannu kuumenee, hihii!!


      • Anonyymi

        Ihmettelen suuresti yhtä asiaa. Tässä ketjussa Tojotan väitetään olevan joka suhteessa aivan p*ska auto, mutta siltikin niitä myydään ihmisille aivan mahdottomasti. Itsekin ajelen nyt hybridi-Tojotalla, koska se on yleiskäytössä kaikkein paras auto. Vaikka pyörisit koko päivän kaupungin ruuhkaliikenteessä, niin siltikin bensaa palaa vain 4,5 l/100 km.

        Ostin hybridi-Tojotan siksi, koska olin niin mahdottoman tyytyväinen vanhaan 91-malliseen Tojota Carinaan. Sillä autolla oli ajettu jokaisena päivänä 28 vuoden ajan, ja aina se oli laakin peli. Kun annoin sen vaihdossa autokauppaan, niin auto oli vieläkin erinomaisessa ajokunnossa. Se siitä kestävyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti yhtä asiaa. Tässä ketjussa Tojotan väitetään olevan joka suhteessa aivan p*ska auto, mutta siltikin niitä myydään ihmisille aivan mahdottomasti. Itsekin ajelen nyt hybridi-Tojotalla, koska se on yleiskäytössä kaikkein paras auto. Vaikka pyörisit koko päivän kaupungin ruuhkaliikenteessä, niin siltikin bensaa palaa vain 4,5 l/100 km.

        Ostin hybridi-Tojotan siksi, koska olin niin mahdottoman tyytyväinen vanhaan 91-malliseen Tojota Carinaan. Sillä autolla oli ajettu jokaisena päivänä 28 vuoden ajan, ja aina se oli laakin peli. Kun annoin sen vaihdossa autokauppaan, niin auto oli vieläkin erinomaisessa ajokunnossa. Se siitä kestävyydestä.

        Kateushan tähän panetteluun on pääsyynä, mutta sitten ilmeisesti on niitäkin jotka oikeasti uskovat asiaansa, niin kuin litteän maan kannattajat tai 6500 v. vanhan maan kannattajat tai kuumatkojen lavastukseen uskovat jne, jne... Ja tämän porukan päätä eivät mitkään tosiasiat tai tutkimukset käännä.


    • Anonyymi

      Taitaa Toyota olla menneen talven lumia kun luotettavuus on mennyt ja ruoste syö ennätysajassa?

      • Anonyymi

        Näinkö Toyota kyykkää?? Todella surkea laatu.


    • Anonyymi

      Ihanaa Toyota ihanaa.

    • Anonyymi

      Auts!? Tämä sattuu ja nolottaa.

    • Anonyymi

      Ja tuon jälkeen Toyotalta on ollut paljastunut tukivarsien halkeamia, uuden auton ruosteet, väistötestin surkea tulosta parissa mallissa jne....

    • Anonyymi

      Ompas Toyotan laatu surkeaa.

      • Anonyymi

        Ja heikkenee vuosi vuodelta.


    • Anonyymi

      Taas Toyotan omasetä sellaisessa vauhdissa, että tämä on syytä nostaa esiin..

      • Anonyymi

        Omasetä paineessa kun Toyota sukeltaa laajalti vähän joka osa-alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasetä paineessa kun Toyota sukeltaa laajalti vähän joka osa-alueella.

        Vikoja, takaisinkutsuja, ruostetta ja surkeita ominaisuuksia. Sitä on Toyota.


    • Anonyymi

      Ryhmäkanne huijauksesta vireille heti.

    • Anonyymi

      Tämä on syytä pitää esillä ettei totuus unohtuisi, eikä Suolta päästäisi syyttämään harhaanjohtamisesta.

    • Anonyymi

      Melkoista ylimielisyyttä valmistajalta päästää autojen laadun romahtaa noin alas.

    • Anonyymi

      Luotettavuus mennyttä, ruoste ja melu, mitä vielä? Ai niin, takaisinkutsut vaarallisten vikojen vuoksi. Viimeisin tukivarsien halkeamat, huhuu mitä menoa.

      • Anonyymi

        Suomalainen ei ole kovin välkky, eikä tunne autojen tekniikkaa, vaan ostaa sitä mitä vaari on joskus kehunut. Sija 19. on aika huono kun listassa on vain 34 merkkiä. Skoda on samalla listalla sijalla 2. eikä sekään ole ongelmaton, eli kuinka surkea Toyota onkaan nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen ei ole kovin välkky, eikä tunne autojen tekniikkaa, vaan ostaa sitä mitä vaari on joskus kehunut. Sija 19. on aika huono kun listassa on vain 34 merkkiä. Skoda on samalla listalla sijalla 2. eikä sekään ole ongelmaton, eli kuinka surkea Toyota onkaan nykyään?

        Toivotaan että oikea tieto voittaa uskon, sillä Toyota heikentää kansantalouttamme koska ne eivät kestä.


    • Anonyymi

      Luotettavuus mennyt, hinta noussut ja hölmöt ostaa.
      Kyllä suomalainen voi olla tyhmä.

    • Anonyymi

      Nosto. Onko Toyota todella näin laaduton?? On se ollut jo pitkään.

      • Anonyymi

        "Nosto. Onko Toyota todella näin laaduton?? On se ollut jo pitkään."

        Ei se Tojota kauhean pitkään ole täysin laaduton ollut. Jo aiemmin tässä ketjussa kirjoittelin sueraavasti:

        Ihmettelen suuresti yhtä asiaa. Tässä ketjussa Tojotan väitetään olevan joka suhteessa aivan p*ska auto, mutta siltikin niitä myydään ihmisille aivan mahdottomasti. Itsekin ajelen nyt hybridi-Tojotalla, koska se on yleiskäytössä kaikkein paras auto. Vaikka pyörisit koko päivän kaupungin ruuhkaliikenteessä, niin siltikin bensaa palaa vain 4,5 l/100 km.

        Ostin hybridi-Tojotan siksi, koska olin niin mahdottoman tyytyväinen vanhaan 91-malliseen Tojota Carinaan. Sillä autolla oli ajettu jokaisena päivänä 28 vuoden ajan, ja aina se oli laakin peli. Kun annoin sen vaihdossa autokauppaan, niin auto oli vieläkin erinomaisessa ajokunnossa. Se siitä kestävyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nosto. Onko Toyota todella näin laaduton?? On se ollut jo pitkään."

        Ei se Tojota kauhean pitkään ole täysin laaduton ollut. Jo aiemmin tässä ketjussa kirjoittelin sueraavasti:

        Ihmettelen suuresti yhtä asiaa. Tässä ketjussa Tojotan väitetään olevan joka suhteessa aivan p*ska auto, mutta siltikin niitä myydään ihmisille aivan mahdottomasti. Itsekin ajelen nyt hybridi-Tojotalla, koska se on yleiskäytössä kaikkein paras auto. Vaikka pyörisit koko päivän kaupungin ruuhkaliikenteessä, niin siltikin bensaa palaa vain 4,5 l/100 km.

        Ostin hybridi-Tojotan siksi, koska olin niin mahdottoman tyytyväinen vanhaan 91-malliseen Tojota Carinaan. Sillä autolla oli ajettu jokaisena päivänä 28 vuoden ajan, ja aina se oli laakin peli. Kun annoin sen vaihdossa autokauppaan, niin auto oli vieläkin erinomaisessa ajokunnossa. Se siitä kestävyydestä.

        Kerro mitä tekemistä -91 vuoden autolla on nykykaluston kanssa? Mikä auto tahansa kestää kun sitä huolletaan ja korjataan, mutta jossain vaiheessa se ei ole enää järkevää. Toyotan laatu on sukeltanut viimeisen 15 vuotta ja vauhti kasvanut viimeisen 10 aikana todella hurjaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä tekemistä -91 vuoden autolla on nykykaluston kanssa? Mikä auto tahansa kestää kun sitä huolletaan ja korjataan, mutta jossain vaiheessa se ei ole enää järkevää. Toyotan laatu on sukeltanut viimeisen 15 vuotta ja vauhti kasvanut viimeisen 10 aikana todella hurjaksi.

        Onpa laatu huonoa, lue lisää tästä.
        https://www.digitaltrends.com/cars/most-reliable-cars/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa laatu huonoa, lue lisää tästä.
        https://www.digitaltrends.com/cars/most-reliable-cars/

        Melkein kaikki parhaat Lexuksia tai Toyotia, niin kuin kaikissa muissakin kestävyyttä tai luotettavuutta mittaavissa tutkimuksissa. On kuitenkin yksi paikka, mihin luotamme kaikkein eniten ja siellä Toyota on ylivoimaisesti heikoin ja se paikka on Suomi24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa laatu huonoa, lue lisää tästä.
        https://www.digitaltrends.com/cars/most-reliable-cars/

        Kyllä kaikkea netistä löytyy, mutta mikä on totuus?
        Oikeasti sinäkin tiedät ettei Toyota ei ole kovin kummoinen tuote, tyypillinen aasialainen halpistuote jolle ei ole tarkoitettu pitkää elinkaarta. Prius oli aikanaan tehty paremmin, koska se oli täysin poikkeavaa tekniikkaa ja siksi sen mainetta ei voinut heti pilata heti alkuunsa. Melua ja huonoja ominaisuuksia siinä kylläkin oli jo silloin, mutta se olikin suunnattu ruuhkaisiin kaupunkeihin. Toyota on ruostuvin auto tällä hetkellä ja todellisia vikoja joita käyttäjille tulee ja tilastoidaan on kovin paljon.
        Netti on siitä hölmö asia, kuten kerroin niin jokainen löytää haluamiaan juttuja, mutta vain asioista perillä oleva ja tunteva tietää asian todellisen laidan ja kokemukseni ja koulutukseni perusteella minulla on tarpeeksi perspektiiviä eri autoihin ja merkkeihin kymmenien vuosien takaa tähän päivään. Toyota on oikeasti heikentänyt laatuaan viimeisen 10 vuoden aikana todella heikoksi ja ongelmia riittää. Nykyinen tyyli automaailmassa on, että uudet mallit pitää saada nopeasti myyntiin ja testaaminen on liian vähäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikkea netistä löytyy, mutta mikä on totuus?
        Oikeasti sinäkin tiedät ettei Toyota ei ole kovin kummoinen tuote, tyypillinen aasialainen halpistuote jolle ei ole tarkoitettu pitkää elinkaarta. Prius oli aikanaan tehty paremmin, koska se oli täysin poikkeavaa tekniikkaa ja siksi sen mainetta ei voinut heti pilata heti alkuunsa. Melua ja huonoja ominaisuuksia siinä kylläkin oli jo silloin, mutta se olikin suunnattu ruuhkaisiin kaupunkeihin. Toyota on ruostuvin auto tällä hetkellä ja todellisia vikoja joita käyttäjille tulee ja tilastoidaan on kovin paljon.
        Netti on siitä hölmö asia, kuten kerroin niin jokainen löytää haluamiaan juttuja, mutta vain asioista perillä oleva ja tunteva tietää asian todellisen laidan ja kokemukseni ja koulutukseni perusteella minulla on tarpeeksi perspektiiviä eri autoihin ja merkkeihin kymmenien vuosien takaa tähän päivään. Toyota on oikeasti heikentänyt laatuaan viimeisen 10 vuoden aikana todella heikoksi ja ongelmia riittää. Nykyinen tyyli automaailmassa on, että uudet mallit pitää saada nopeasti myyntiin ja testaaminen on liian vähäistä.

        Toyota palkkasi seitsemän insinööriä pelkästään keksimään lisää uusia säästökohteita ja tämä tapahtui sen jälkeen kun Toyotan johtaja Mr. Toyoda pyysi julkisesti anteeksi autojensa heikkoa laatua joka on romahtanut juuri liioiteltujen säästöjen takia. Kuinhan on laatu parantunut kun säästöjä on entisestään lisätty? Ehkä uusimien Ravien halkeilevat tukiverret on hyvä esimerkki nykytilasta ja tulevaisuudesta kun korkeajännitekaapelien vaipat sulaa ja halkeilee, näemme tulevaisuudessa juhannuskokkoja ympäri vuoden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota palkkasi seitsemän insinööriä pelkästään keksimään lisää uusia säästökohteita ja tämä tapahtui sen jälkeen kun Toyotan johtaja Mr. Toyoda pyysi julkisesti anteeksi autojensa heikkoa laatua joka on romahtanut juuri liioiteltujen säästöjen takia. Kuinhan on laatu parantunut kun säästöjä on entisestään lisätty? Ehkä uusimien Ravien halkeilevat tukiverret on hyvä esimerkki nykytilasta ja tulevaisuudesta kun korkeajännitekaapelien vaipat sulaa ja halkeilee, näemme tulevaisuudessa juhannuskokkoja ympäri vuoden?

        Tuo kyllä kertoo karua kieltä Toyotan linjasta asiakkaitaan kohtaan. Koska ihmiset herää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyllä kertoo karua kieltä Toyotan linjasta asiakkaitaan kohtaan. Koska ihmiset herää??

        Suomalainen on juntti ja tietämätön autoista ja siksi tuollainen ongelma liikkuu teillämme tukkeena.


    • Anonyymi

      Autoilumaissa saadaan kumma kyllä tämän kaltaisia tuloksia Toyotan luotettavuudesta ja tässäkin aloituksen linkissä on tutkittu todellisia ongelmia ja vikoja muutoinkin kuin pelkästään yhden katsastuksen aikana. Suomalaiselle vaarille on kunnia asia että auto menee läpi katsastuksesta kerralla ja siksi hän on valmis maksamaan siitä ylimääräisen huollon verran ja Toyotan lanseeraama katsastushuolto onkin heidän suosiossa.

    • Anonyymi

      Miksi Toyota on lähtenyt asiakkaan halveksunnan tielle? Onko osaamattomuus vai voiton tavoittelu tärkeintä?

    • Anonyymi

      On se varmastikin tiukka paikka kun niin luotettavaksi kuviteltu auto onkin selkeästi keskivertoa surkeampi esitys nykyään. Ruostuukin kovin nopeasti.

    • Anonyymi

      Mun Yaris 2009 hylättiin ruostevauriosta takatukivarren kiinnityspisteet luona, joten ei hyvältä enää merkissä pysymisen suhteen näytä. Muuta vikaa ei ole 70 tkm:n aikana ole ollut, mutta ensimmäinen auto mitä omistukseni aikana on tarvinnut hitsata.
      Jotain perää näissä Toyotan haukkumisissa varmasti on.

      • Anonyymi

        Sellaisia ne valitettavasti ovat olleet aina ja huonompaan suuntaan menneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ne valitettavasti ovat olleet aina ja huonompaan suuntaan menneet.

        Mutta nykyään Toyota on balanssissa. Ennen ne mätäni nopeammin kuin tekniikka petti, mutta nyt ne on saatu synkkaan. 2-3 vuotta ja ongelmat kasaantuu ja 5-6 vuotta ja paaliin.


    • Anonyymi

      Laatu on heikkoa ja materiaalit halpaa. Alihankkijat ajettu ahtaalle ja siksi ei ole edes mahdollista tehdä hyvää.

    • Anonyymi

      Noston paikka.

      • Anonyymi

        Ongelmia ja harmeja riittää ja siksi luotettavuus pudonnut alle keskiarvon sijalle 19. Ilo omistaa Toyota, pysyy aktiivinen suhde huoltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmia ja harmeja riittää ja siksi luotettavuus pudonnut alle keskiarvon sijalle 19. Ilo omistaa Toyota, pysyy aktiivinen suhde huoltoon.

        Mulla BMW! Vielä enemmän ilo omistaa - viimeisellä sijalla teidän toopejen "luotettavuustutkimuksrssa".


    • Anonyymi

      Toyotan luotettavuus on brändätty hyvin ja tyhmä kansa menee siihen halpaan edelleen, vaikka luotettavuus on todella surkeaa ja autot ruostuu hetkessä.

      • Anonyymi

        Vaarien opettamat asiat ei päde aina ja Toyotan on tästä karu esimerkki. Tulevat vaarit tulevat opettemaan jälkipolville, "älä osta koskaan Toyotaa, se ruostuu heti ja vikoja riittää".


      • Anonyymi

        Skoda sija 2. ja Toyota sija 19. luotettavuus tutkimuksessa, kuis noin on päässyt käymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda sija 2. ja Toyota sija 19. luotettavuus tutkimuksessa, kuis noin on päässyt käymään?

        Tuo on järkyttävän suuri ero. Toyota on siis oikeasti halpuuttanut laatunsa ja luotettavuus on menetetty täysin.


    • Anonyymi

      Kun oikeasti tutkitaan luotettavuutta, niin eipä tuo tulos ole mikään yllätys.

    • Anonyymi

      Suomessa Toyota pärjää koska käyttäjät ovat yli 70- vuotiaita mummuja ja pappoja jotka nitkuttelevat alinopeutta tientukkoina.

      • Anonyymi

        Näihän se on. Ei kukaan järkevä hanki ongelmallista, ruostuvaa ja muutekin kehnoa autoa riesakseen.


    • Anonyymi

      Ja tuo laskun suunta on ollut jo kymmenisen vuotta, mutta eihän meidän uskolliset höperöt vaarit sitä edes huomaa vaikka yhteisiä hetkiä korjaamolla on alkanut olla entistä enemmän, mutta on sekin yksinäiselle vaarille juhlapäivä.

    • Anonyymi

      Tämä on syytä pitää pinnalla.

      • Anonyymi

        Tämä taitaa olla liian herkkä asia myöntää Toyota uskovaiselle, mutta totuus ei muutu vaikka kuinka yrittää peitellä.


    • Anonyymi

      Toyotan autoissa ei ole enää siis mitään järkisyytä hankkia jos ainoakin asia luotettavuus on selvästi alle keskiverron.

      • Anonyymi

        Totta, ainoa syömähammas menetetty ja päällimmäisenä on valtaisa melu ja nopea ruostuminen. Kuinhan kauan menee että perussuomalainen sen sisäistää?


    • Anonyymi

      Aina Toyota on tehnyt huonoja autoja, surkeita ajaa, epämukavia kiikkuja, mutta oli aika jolloin se sai luotettavan maineen koska oli kaikkein yksinkertaisin, eikä siinä ollut mitään varusteita. Nykyään Toyota on kovin vikainen ja ongelmia täynnä(takaisinkutsut) ja lisäksi vanhat surkeat ominaisuudet on edelleen vakiona ja se ainainen ruostuminen.

    • Anonyymi

      Kovin heikoksi on Toyotan laatu mennyt viimeisten vuosien aikana.

      • Anonyymi

        Toyotalla on konserninlaajuinen säästöohjelma menossa, joka tappaa laadun tehokkaasti.


    • Anonyymi

      Tässä on todellinen luotettavuus listattuna ja mielikuvat on harhaa.

    • Anonyymi

      Autopiireissä jo tiedetään kuinka surkea Toyotan luotettavuus on ollut jo vuosia ja tuo aloituksen linkki tukee sitä faktaa.

    • Anonyymi

      Tämä on hyvä pitää muistissa. Luotettavuus on niin ylimainostettu asia ja sekin kyykkää, kulutus on kovaa ja ruoste iskee jo tehtaalta asti, selkä ei kestä Toyotan penkkejä jne...

    • Anonyymi

      Olkaamme uskossa lujina vaikka kaikki kaatuu niskaan ja peittely vie kaiken ajan.

    • Anonyymi

      Skoda 2. Toyota 19. Mitä Tero tähän?

    • Anonyymi

      Kuinka nyky tojotalla pärjää liikennevaloissa? Onko kokemusta?

      • Anonyymi

        Niin kuin ennenkin, ei kovin hyvin.
        Se ei ole tärkeä, mutta tuo surkea laatu ja kammottavat viat on huolestuttavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin ennenkin, ei kovin hyvin.
        Se ei ole tärkeä, mutta tuo surkea laatu ja kammottavat viat on huolestuttavia.

        Moniko Toyota hyytyy nykyään liikennevaloihin kun tekniikka pettää ja auto iskee itsensä limp modeen, melkoinen määrä veikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko Toyota hyytyy nykyään liikennevaloihin kun tekniikka pettää ja auto iskee itsensä limp modeen, melkoinen määrä veikkaan.

        Mene sinne liikenteeseen, niin ei tarvitse keksiä höpöjä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuitenkin tuossa listassa Toyota on vasta sijalla 19. Miten sen voi ymmärtää väärin??
        Skoda sijalla 2. ei sitäkään voi tulkita toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tuossa listassa Toyota on vasta sijalla 19. Miten sen voi ymmärtää väärin??
        Skoda sijalla 2. ei sitäkään voi tulkita toisin.

        Sen voi ymmärtää väärin, kun ei ole ymmärretty mitä tutkittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi ymmärtää väärin, kun ei ole ymmärretty mitä tutkittiin.

        Luotettavuutta tutkittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotettavuutta tutkittiin.

        Lueppa englanninkielinen tutkimus tarkemmin, niin et enää ymmärrä väärin.


    • Anonyymi

      Ongelmia ja ongelmia on Toyotan tyyli nykyään ja vain hölmö sellaisen itselleen hankkii, eikä kelpaa työsuhdeautoksikaan.

      • Anonyymi

        Eipä kelpaa kuin Suomessa noin surkea auto kuin Toyota on. Hävettää olla suomalainen tuossa suhteessa, mutta onneksi saan ajaa millä haluan ja syljeskellä Toyotan päälle.


    • Anonyymi

      Toyotaa tosiaan ylistetään kaikkialla kun on niin viaton auto.

      • Anonyymi

        Juu, sija 19. sen kertoo hyvin. Ilmeisesti Toyotahörhön mielestä se on hyvä sijoitus nykyään?


    • Anonyymi

      Ompas Skoda noin paljon parempi tuote kuin Toyota. Ilmankos se on niin arvotettu ja pärjännyt aina vertailuissa kilpailijoihin.

    • Anonyymi

      Ja näin kyykkä Toyota ja Toyota kyykkää näin, ihan itsekseen.

    • Anonyymi

      Aika heikkoa on Toyotan laatu kun sitä katsotaan kiistattomin tutkimusten silmin, eikä jollain meikäläisillä Valittujen Palojen kyselyillä.

      • Anonyymi

        Toyotan laatu on tosiaan parhautta, Lexuksen ja Porschen ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan laatu on tosiaan parhautta, Lexuksen ja Porschen ohella.

        Kuten sija 19. kertoo, oletko ihan dille?


    • Anonyymi

      Tässä myös Britannian tulokset luotettavuudesta ja Toyota kurkkaa aika syvään.
      Säästöt syö laadun ja ongelmat kasaantuu, ei hyvä.

    • Anonyymi

      Voi voi, kylläpä Toyota on sakannut ja luotettavuus onnetonta.

    • Anonyymi

      Onko Toyota siis romahtanut vai nousussa kun sija on nyt 19. ?

    • Anonyymi

      Aika monta tutkimusta joissa Toyotan ollaan todettu romahtaneen laadussa ja luotettavuudessa.

    • Anonyymi

      Nostetaan tämä framille.

    • Anonyymi

      Ok, pidetään pinnalla.

    • Anonyymi

      Alas vajoaa ennen kuin uppoaa, sija 19, eli reilusti alla keskiverron. Huolestuisin jos olisin Toyotan myyjä tai omistaja.

      • Anonyymi

        Toyotan heikentynyttä laatua yritetään salata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan heikentynyttä laatua yritetään salata.

        Kaikista autoista tulee vanhemmiten Opeleita, joita ne on jo uusina, eli vikakasoja. :)


    • Anonyymi

      Ei aina voi voittaa, ei edes koskaan ja sija 1. on ihan hyvä Toyotalle nykytilanteessa.

      • Anonyymi

        Et siis lukenut aloitusta? Sijoitus on sija 19. Eli reilusti alle keskiverron, noloa.


    • Anonyymi

      Kolme kovaa kärjessä, Toyota, Lexus ja Porsche.

      • Anonyymi

        Toi on muuten totta!


    • Anonyymi

      Toyota on sijansa löytänyt, ei paljon meikäläinen katsastustilasto pelasta tai edes Valitut Palat, hihii!

      • Anonyymi

        Ruostuvin, meluisin ja kovin vikainen, eipä ole Toyotalla palikat kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruostuvin, meluisin ja kovin vikainen, eipä ole Toyotalla palikat kohdillaan.

        Kovin on laatu romahtanut ja ruosteongelmat päälle, ei hyvin mene Toyotan ostajalla.


    • Anonyymi

      Toyota ja Lexus yhä ylivoimaisessa kärjessä luotettavuustutkimuksissa!

      • Anonyymi

        Sija 19. on siellä keskiverron alapuolella ja reilusti. Etkö ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sija 19. on siellä keskiverron alapuolella ja reilusti. Etkö ymmärrä?

        Toyota ja ongelmia riittää ja vakiona liuta surkeita ominaisuuksia ja kipeä selkä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hihii, aika heikkoja on peittely yritykset, Kaleva lehden juttu ja kovin kattavaa tarinaa, hihii mikä hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, aika heikkoja on peittely yritykset, Kaleva lehden juttu ja kovin kattavaa tarinaa, hihii mikä hönö.

        Ymmärrän että sinäkin kadehdit Toyotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että sinäkin kadehdit Toyotaa.

        Ei kait nyt kukaan kadehdi aasialaista kansanautoa joka on kovin ruostuva ja meluisa? No ehkä joku autoton jolla ei ole rahaa autoon, mutta ehkä hänkin valitsee jonkun muun kuin Toyotan.


    • Anonyymi

      Sijalla 19. luotettavuudessa, luulin että olisi sentään sijalla 15. nyt olen pettynyt.

    • Anonyymi

      Toyota ja Lexus kärjessä, kolmantena kärkkyy Porsche, ihme kyllä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      138
      2534
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1617
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1453
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      889
    10. Annan meille mahdollisuuden

      Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe