Tervehdys!
Kertokaapa ammattilaiset minkä merkkisiä työasuja te käytätte ja mistä moisia saa hankittua? ja eri asujen hyvät/haittapuolet.
Ja vielä pieni galluppi et minkä firman vartijoilla on tyylikkäin työasu?
Vartijan Asu
4
2080
Vastaukset
- ....
Falckilla vielä ihan neutraalit ja siistin näköset ja väriset asut ko ei ole haalareita... Katotaan mitä muutos tuo tullessaan
FBS kivan musta... Ne mustatlesket :)
Seculla "hassut" haalarit
ISS liian kirkkaan siniset asut
Nyt KENEKÄÄN EI PIDÄ OTTAA TÄTÄ HENK. KOHT. TÄÄ ON VAAN MUN MIELIPIDE!!- topper
Topperin kledjuja on ollu, mut en tiä onko ne kumminkaa sit hyviä, paljo ommelvikoja tai sit se on vaan tosi kovaa kulutusta.
- Lumppu2
Meillä pidetään omia sinisiä farkkuja ja omaa paitaa ja työnantaja järjestää liivit joissa on firman tunnukset jne... Jos haluaa paremman asun voi ostaa itse Varpuke Oy:ltä Varpaisjärveltä mieleiset vaatteet.
- kime
kannatta kattoo www.kontrolli.fi keskustelu työvaatteista. Ihan hauskaa luettavaa. Monet vartijat isoista firmoista ainaki eivät ole kovinkaan tyytyväisiä vaatteisiinsa......
Tässä muutama kommentti:
"Haalarit oli suhtkoht hyvät, mutta ei menny minun jakeluun se kaula-aukko jossa oli ne "papin liperit". Kaula oli aivan liian avoin ja kun ne "suikaleet" laittoi kiinni niin alkoi kaulaa kuristaa. EN YMMÄRRÄ miksi ei voinut olla vetoketjua ylös asti!! Samoin ei tuo ihmisen anatomia ollu hallussa Johan Sgoklundilla(valmistaja) olkapäitten ja kainalon kohdallakaan... piti repiä olkapään toppaukset et jotenkin kädet mahtui liikkumaan. No, nyt ne poistuu mut kyllä haalari ois kova sana monessa tehtävässä, kunhan olisi vaan kunnollinen. Reisitaskuhousut on ihan ok, mutta ne pitäisi tehdä jostain kestävämmästä materiaalista, ne nimittäin kuluu tosi nopeasti pers...tä puhki."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841