Osuuspankki herjaa laskunmaksua,
useamman vuoden on ollu sama tilinumoero
johon lasku on maksettu,
nyt osauuspankki väittää tilinumeroa vääräksi,
" tili numero on väärä " lukee koneella
vaikka on varmasti sama jolla useamman vuoden on laksut kelvannu maksettavaksi,
väittää huijariksi, epäilee ulomaalaiseksi pankin tilinumeroksi,,,
onko DanskeBank kokonaan ulkolainen pankki ?
MIKÄ VIKANA
tilinumero on DanskeBankkiin
MIKÄ ON VIKANA onko muilla ongelmia laskunmaksun kanssa,
??????????????????????
osaatteko neuvoa mitä pitää tehdä asian korjaamiseksi ??????????
KUKA HUIJAA ja KETÄ ?
Mitä mieltä tästä ?
38
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ota yhteyttä osuuspankkiin.
=DW=- Anonyymi
kiitos tiedosta,,,,
tympii sekoilut Anonyymi kirjoitti:
kiitos tiedosta,,,,
tympii sekoilutMinullakin oli pankin sekaannus (uusi harjoittelija pankissa) korjasivat, kun soitin ja selitin asian.
- Anonyymi
jospa Danske Bank on sulkenut sen tilin jonkun väärinkäytöksen vuoksi? onko silloinkin vika OP:n?
- Anonyymi
puhelinlaskusta on kyse,
ei kai maailman laajuinen telia mene korkurssiin,
tili numero on taatusti sama kuin ennenkin,
on kokeiltu useamman kerran kirjoittaa uudelleen,
pankki hylkii laskua, tai tämä kone,
ei suostu eteneen loppuun asti,
ei hyväksy lakua maksetuksi,
pistelee vihaksi, - Anonyymi
meillä mamma oli laittanut sen alun fi tilalle f1, ja kirosi kuin rantapiru kun kone ei tottele, todellinen formulamamma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä mamma oli laittanut sen alun fi tilalle f1, ja kirosi kuin rantapiru kun kone ei tottele, todellinen formulamamma
Tämä oli itselläkin alussa, kun nämä IBAN vai mitä piruja ne on, lanseerattiin. Varsinkin ulkomaille oli pitkiä numerosarjoja. Onneksi on Control C ja Control V niin ei pääsee tekemään virheitä. Suosittelen aloittajallekin copypastea.
- Anonyymi
tarkista vielä numero ettei ole tullut näppäily virhettä, varsikin alkunumeroita
njj- Anonyymi
moneen kertaan on tarkistettu,
välliin kone suljettu ja taas uudelleen,
ei mene läpi,
se ihmetyttää miksei laskussa ole muitten pankkien nuomeroita
että voisi maksaa eri pankin kautta,
kummallista,
asiakuutta kohtaa suurta vääryyttä,,,,,,,,, ??????????????????
kuka huijaa ja ketä ??????????????????????????????????????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moneen kertaan on tarkistettu,
välliin kone suljettu ja taas uudelleen,
ei mene läpi,
se ihmetyttää miksei laskussa ole muitten pankkien nuomeroita
että voisi maksaa eri pankin kautta,
kummallista,
asiakuutta kohtaa suurta vääryyttä,,,,,,,,, ??????????????????
kuka huijaa ja ketä ???????????????????????????????????????Käytä aiemmin maksamaasi laskua pohjana. Voit hakea sen tilitiedoista. Vaihdat vain eräpäivän ja summan.
- Anonyymi
Sulje ohjelmat, sammuta kone ja sitten uusiksi.
- Anonyymi
haloooo,, voiko pamkin virkailijoissa olla kiusantekoa saadakseen omaan pankkiin asiakkaita kun asiakkaat suuttuu epämääräiseen omituiseen
huonoon palveluun
VAI mistä mahtaa olla kysymys,,,
kilpaileeko pankit asiakkaista tekemällä kiusaa jos maksetaan eri pankiiin laskuja OUTOA
HERÄÄ PALJON KYSYMYKSIÄ,
SAAKO TEHDÄ VÄÄRYYTTÄÄ ASIAKKAILLE, - Anonyymi
Ettet olisi vahingossa kirjoittanut viitenumeroa tilinumeroksi tai päinvastoin. Joskus epähuomiossa tulee kirjoitettua numerot väärään kohtaan... auttoiko?
- Anonyymi
Kaikki on oikeassa kohdassa,
viitenumero ON KYLLÄ eri kuin edelllisessä laskussa,
mutta DanskeBankin tilinumero ON sama kuin ennenkin
pstelee vihaksi, MIKÄ ON SAPOTOINNIN TAKANA ?
olis edes vaihtoehtoisia pakin numeroita eri pankkeihin kuten yleensä laskuissa on valinnanvaraa useitaki pakieja vaihtoehtoina,
mutta ku tässä on VAIN DanskeBank , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on oikeassa kohdassa,
viitenumero ON KYLLÄ eri kuin edelllisessä laskussa,
mutta DanskeBankin tilinumero ON sama kuin ennenkin
pstelee vihaksi, MIKÄ ON SAPOTOINNIN TAKANA ?
olis edes vaihtoehtoisia pakin numeroita eri pankkeihin kuten yleensä laskuissa on valinnanvaraa useitaki pakieja vaihtoehtoina,
mutta ku tässä on VAIN DanskeBank ,Tilaa lasku suoraan pankkiin, niin ei tarvi taistella...
Eipä siinä muuta kuin oot tehnyt jotakin väärin tai tilillä ei oo katetta
Ja kuten joku jo neuvoi, katso edellinen maksusi telialle, ota se maksupohjaksi, vaihda viite ja summa oikeaksi
- Anonyymi
Eikö DB muista tilinumeroita ettei tarvitse aina piirrellä niitä virheellisesti kuten sinun tapauksessa?
Pankin ilmoitus viittaa juuri tähän.- Anonyymi
HALOOO, kuika niin virheellisesti,
ku ainaki kymmen vuotta on ollu sama tilinumero laskussa,,
joku sapotoi maksua,,,,
- Anonyymi
Herjaus on kunnianloukkaus, rikos.
Vaadi osuuspankki oikeuteen. Asiakasta ei saa herjata edes kone.
- Lievä herjaus 5 euroa plus paikallispuhelumaksu
- Paksumpi herjaus 15 euroa printteripaperia 100 arkkia
- Neuvottelu osuuspankin pääherjaajan kanssa 80 euroa plus matkakulut halvimman kulkuneuvon mukaan. Esim polkupyörän kumien ilmainen tankkaus paikallisella huoltoasemalla osuuspankin laskuun.
- Ellei huoltoasemaa ole, uusi pyörän pumppu osuuspankin laskuun
- Vaadittava osuuspankki viemään laskun summa danskeniin käteisenä. Tiliä ei saa veloittaa
* Kyllä osuuspankki oppii kun pistää kovan rahan kovaa rahaa vastaan - Anonyymi
Niitä laskunmaksussa käytettävien kenttien sijaintia on voitu muuttaa.
Muistan ajan, kun ylimmäksi kirjoitettiin tilinumero ja vasta sen jälkeen maksun saajan nimi.
Sitten järjestys muutettiin päinvastaiseksi. Nyt se on taas entisellään.
Ihminen yleensä täyttää kentät vanhan tavan mukaan, eikä aina lue mikä kenttä on kyseessä.- Anonyymi
joo niin muuten onkin ihmettelin kun maksoin, kun kentät oli vaihtanut paikkaa,
tilinumero piti näpytellä ensin
njj
- Anonyymi
Maksa Telian omien sivujen kautta. Yksinkertaisinta.
Kukako ketä,
ilmiselvästi sinä anonyymi yrität huijata tätä anonyymia
ota yhteyttä pankkiisi
naputtele numerosarjat uudelleen, joskus joku nolla tipahtaa välistä
anna jonkun toisen maksaa se laskusi, ehkä hän pääsee läpi
sitä paitsi herjaus ei ole mikään huijari syytös, ilmoitus vain siitä ettei laskunmaksu ole tällä kertaa onnistunut- Anonyymi
Tänään taas yritin maksaa laskun koneella väitti ettei tunne kyseistä tilinnumeroa, vaikka todistajien läsnä ollessa tilin numero on sama kuin monta vuotta ON jo ollut EI ole muutoksia ainakaan tilin numerossa,
osuus pankki EI tunnista DanskeBankkia,
nyt jo vituttaa,,,,
mikä on tämän sapotoinnin takana,
tänään saa ÄKÄSEN asiakkaan Telia Finland Oyj ja OSUUSPANKKI !!!!!!!!
- Anonyymi
Tästä ei kannata mesoa terveyskeskuksessa sitten! Huomiokyky vaan heikkenee pikkasen kun ikä tulee. Luultavasti olet jo maksanut laskusi. Paitsi voi olla että heidän laskutuksissaan on tullut muutoksia. Asiakaspalveluun soitto auttaa, ellei numerot ole menneet sekaisin ja vääriin kohtiin.
- Anonyymi
Asiakaspalveluihin soittaminen maksaa, jopa enemmän kuin itse lasku.
- Anonyymi
Jos toistuvaislasku, mikset ole sopinut e-laskutusta. No problem.
Sitten joissain tapauksissa kopioin vanhan laskun ja tarkistan viitenumeron. Helppoa.
Tilinumerohan on IBAN-numero, 18 merkkiä ja 2 ensimmäistä on maatunnus.
Voi olla, että laskuttaja on muuttanut tilinumeroa. Ehkä olet saanut ennakkotiedon, mutta laittanut roskiin.
Voithan soittaa laskuttajalle, jos kyseessä on kotimainen laskuttaja. Näin tekisin, jos tökkii ensimmäisenä.
DB on tanskalaisomistuksessa, sivuliikkeenä Suomessa.
OP:ssa on ollut lähipäivinä häiriöitä.
Asiakaspalveluissa on sähköpostitusmahdollisuus.
Lue myös pankkisi häiriötiedotteet.
Beng
- Anonyymi
Jos olet 10 vuotta ollut Telian asiakas, niin siltikö naputtelet joka kerta laskun tiedot järjestelmään erikseen. Uskoisin että OPssä on mahdollisuus tallentaa asiakkaan perustiedot, valmis asiakaspohja poimitaan joka laskulle. Pitkä-aikaisille toimittajille kannattaa ottaa sähköien lasku, jonka sitten käy itse tarkastamassa ja hyväksymässä. Tietenkin jokainen tekee niin kuin tahtoo.
Mutta että pääset eteenpäin: Kirjaudu tunnuksillasi sisään kohdasta www.op.fi. Sieltä pitäisi löytyä kohta yksityisasiakkaat, palaute tai muuten nimetty kohta, jonne voit kirjoittaa asiasi ilmaiseksi, eikä tarvitse soittaa sikakalliita puheluita. Koska itselläni on vain talletus ja vakuutus, eikä käyttötiliä, pääsen vain vakuutus- sivuille tunnuksillani, siellä on tämä kohta. Vastaus tulee parin päivän sisällä sähköpostiisi tai voit myös pyytää soittamaan. Kerran soitin vakuutuksestani ja puhelu maksoi 4 €, joten kallista on. - Anonyymi
Muistui mieleen.
Oli aikanaan, kai aika alusta asti Kirjain-luottokortti. Käytössä pitkään, hyvin ahkerastikkin, aluksi pensakorttina, myöhemmin käytin sitä muissakin ostoksissa, ja paljon. Suuri parannus shekkirulijanssiin.
Joskus sitten aloin ihmettelemään, ei ole laskua näkynyt. Mä aikalailla koitan olla tarkka tollasisssa asioissa. Soitin sitten yhtiöön ja ihmettelin asiaa. Hirvee huuto "Laskut maksamatta, kortti leikattava poikki". Mä siihen "teidän hiton lähettämättömien laskujen takiahan mä teille soittelen". Jne.
Selvisi, Kirjain-kauppaketju oli ulkoistanut laskutuksensa eräälle pankille. Ja koska olin aikanaan ollut hetken po. pankin asiakas joitamia vuosia, net oli päivittäneet tietonsa omien tietokantojensa mukaan. Mulle kai oli laitettu laskuja, mutta lähes kymmenen vuotta vanhaan osoitteeseen. Jossa ne oli kai skipattu roskiin, koska net ei mulle asti ikinä tulleet.
Vaan, kyllä "asiakaspalvelu-henkilö" ymmärsi asian jne. Se oli kai palkattu puhelimeen selvittelemään sotkuja ja uhkailemaan asiakkaita. Totesin vaan, että leikkaan kortin sitten poikki ja siirryn käyttämään jotain muuta korttia. Vitutti nimittäin aika paljon.
Ei ole sen kauppaketjun korttia nykyäänkään, kun ostan sieltä, käytän muita kortteja.
-
Edelleen mieltä, yhteys pankkiin, ei tällaisella huuhaa-palstalla sun asioita kukaan voi hoidella.
=DW= - Anonyymi
Telian laskutussysteemissä kyrsii se, että lähetetään 2 laskua samasta asiasta. Tein suoramaksun ensimmäisestä ja luulin, että nyt maksaantuu automaattisesti molemmat. Toinen jäi kuitenkin maksamatta ja lähettivät huomautuksen. Sitten tein tästä huomautetusta suoramaksumääräyksen ja oletin että nyt vihdoin maksaantuu automaattisesti. Mutta taas tuli maksuhuomautus. Kaikki häsläys sen takia, että eivät osaa laittaa yhtä laskua. No, teen vielä kerran siitä huomautetusta uuden suoramaksu. Jos ei sitten tule maksettua ajoissa, täytyy kysyä POP-pankista, miten tämän suoramaksun saa onnistumaan. Ehkä he ottavat vain yhden suoramaksun/firma?
- Anonyymi
Yleensähän 1. lasku kait maksetaan näpöttelemällä ja sen jälkeen tehdään suoraveloitussopimus e-laskusta.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensähän 1. lasku kait maksetaan näpöttelemällä ja sen jälkeen tehdään suoraveloitussopimus e-laskusta.
BengMutta siinä ei saa nännit näpöttää, ei jöpöttää eikä silmät seisoa päässä kun maksaa, tarkkana pitää olla.
- Anonyymi
Mulla tallennettu op:n verkkopankissa kaikista toistuvista maksuista valmis maksupohja, ellei lähettäjältä saa e-laskua, joka on vieläkin kätevämpi. Jos tulee yksittäinen viivakoodillinen lasku niin maksan sen kännyllä, helpompaa kun kaikki laskun tiedot siirtyy yhdellä kuvan napsaisulla.
- Anonyymi
Miksi pankinkinkin pitää a i n a muuttaa totuttua tapaa,
jatkuvasti tulee erilaisia muutoksia kuinka maksaa laskut,
onko tuossakaan tekiinkalla leikkimisellä enään mitään järkeä ???
lähinnä alkaa vaikutaa asiakkaitten kiusaamisella ja KYNIMISELLÄ sillä erilaiset masutavat maksaa aina rahaa jotain lisää on ain akeksitty,
ONKO OIKEIN omien rahojen käytöstä maksaa pankille rahaa VAIKKA ITSE joutuu työnki tekemmään OMALLA KONEELLA
PANKKIEN RIISTOLLA EI OLE ENÄÄN MITÄÄN JÄRKEÄ ,,
on lähinnä asiakkaitten riistoa ja kiusaamista,,,
saisi pankit maksaa jo kipu-rahaa asiakkaille,- Anonyymi
Onhan järjestelmät tosi käteviä.
Arkistokin on olemassa.
Voi sortteerata maksunsaajittain, jne.
Viimeisin uudistus on tulollaan kaikissa pankeissa EU:n tahdosta.
Ylimenokautena voi tapahtua häslinkejä.
Beng
En menisi enää tiskille maksamaan. Poispilattu?
- Anonyymi
Miksi pankinkinkin pitää a i n a muuttaa totuttua tapaa,
jatkuvasti tulee erilaisia muutoksia kuinka maksaa laskut,
onko tuossakaan tekiinkalla leikkimisellä enään mitään järkeä ???
lähinnä alkaa vaikutaa asiakkaitten kiusaamisella ja KYNIMISELLÄ sillä erilaiset masutavat maksaa aina rahaa jotain lisää on ain akeksitty,
ONKO OIKEIN omien rahojen käytöstä maksaa pankille rahaa VAIKKA ITSE joutuu työnki tekemmään OMALLA KONEELLA
PANKKIEN RIISTOLLA EI OLE ENÄÄN MITÄÄN JÄRKEÄ ,,
on lähinnä asiakkaitten riistoa ja kiusaamista,,,
saisi pankit maksaa jo kipu-rahaa asiakkaille, - Anonyymi
Miksi pankinkinkin pitää a i n a muuttaa totuttua tapaa,
jatkuvasti tulee erilaisia muutoksia kuinka maksaa laskut,
onko tuossakaan tekiinkalla leikkimisellä enään mitään järkeä ???
lähinnä alkaa vaikutaa asiakkaitten kiusaamisella ja KYNIMISELLÄ sillä erilaiset masutavat maksaa aina rahaa jotain lisää on ain akeksitty,
ONKO OIKEIN omien rahojen käytöstä maksaa pankille rahaa VAIKKA ITSE joutuu työnki tekemmään OMALLA KONEELLA
PANKKIEN RIISTOLLA EI OLE ENÄÄN MITÄÄN JÄRKEÄ ,,
on lähinnä asiakkaitten riistoa ja kiusaamista,,,
saisi pankit maksaa jo kipu-rahaa asiakkaille, - Anonyymi
Miksi pankinkinkin pitää a i n a muuttaa totuttua tapaa,
jatkuvasti tulee erilaisia muutoksia kuinka maksaa laskut,
onko tuossakaan tekiinkalla leikkimisellä enään mitään järkeä ???
lähinnä alkaa vaikutaa asiakkaitten kiusaamisella ja KYNIMISELLÄ sillä erilaiset masutavat maksaa aina rahaa jotain lisää on ain akeksitty,
ONKO OIKEIN omien rahojen käytöstä maksaa pankille rahaa VAIKKA ITSE joutuu työnki tekemmään OMALLA KONEELLA
PANKKIEN RIISTOLLA EI OLE ENÄÄN MITÄÄN JÄRKEÄ ,,
on lähinnä asiakkaitten riistoa ja kiusaamista,,,
saisi pankit maksaa jo kipu-rahaa asiakkaille,- Anonyymi
no niin provooja, rauhotuhan jo
ei me vanhat jakseta montaa päivää viihdyttää sua saman provoavauksen äärellä, keksi jotain vähän uskottavampaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657